Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2018-02-05-002633-a 396e2ac004b044bdaffd57c3459ebbc9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Валентинович

0564748351 ugkxtender2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Терещенко Ігор Валентинович
0564748351
ugkxtender2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 28 лютого 2018 13:32
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 од.
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 15:57
Лист ЗдТД.docx
16 лютого 2018 15:57
ТД Нова редакція.doc
16 лютого 2018 15:57
Додаток 3 Нова редакція.docx
05 лютого 2018 17:00
Додаток 2.docx
05 лютого 2018 17:00
Додаток 1.docx
16 лютого 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 15:57
Лист ЗдТД.docx
16 лютого 2018 15:57
ТД Нова редакція.doc
05 лютого 2018 17:00
ТД.doc
16 лютого 2018 15:57
Додаток 3 Нова редакція.docx
05 лютого 2018 17:00
Додаток 3.docx
05 лютого 2018 17:00
Додаток 2.docx
05 лютого 2018 17:00
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 16:56
Дата відповіді: 09 лютого 2018 13:11
1. Які спеціально обладнані транспортні засоби мають забезпечувати зачеплювання та підіймання і перевантажування відходів контейнера ? Обладнання на цьому транспортному засобі виготовлено відповідно до якого стандарту ?
Відповідь: Для прибирання контейнерів 1,1м3 використовуються сміттєвози з заднім навантаженням на шасі МАЗ-5337А2 модифікація КО-427-32. Виробник обладнання "Мценський завод "Коммаш".
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:09
Дата відповіді: 09 лютого 2018 10:51
2. Яка має бути кришка контейнера ? Плоска чи сферичка ( напівкругла ) ?
Відповідь: Кришка контейнера повинна відповідати ДСТУ 8476:2015 «Контейнера для побутових відходів. Загальні технічні вимоги». Контейнери КМП мають бути з відкидною чи поворотною накривкою, шарнірно з’єднаною з корпусом контейнера
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:14
Дата відповіді: 09 лютого 2018 10:52
Загальна дозволена маса контейнера має бути не меншою від суми подвоєної вантажопідіймальності плюс маса контейнера . Незрозуміло поясніть ? маса контейнера ніде не вказано, подвоєна вантажопідіймальность, це 440кг х 2= 880 кг + маса контейнера - щось не так ?
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8476:2015 Загальна дозволена маса контейнера має бути не меншою від суми подвоєної вантажопідіймальності плюс маса контейнера
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:15
Дата відповіді: 09 лютого 2018 10:55
Гарантійний строк експлуатації: 24 місяці, приналежній експлуатації ?
Відповідь: Гарантійний строк при належній експлуатації складає 24 місяці
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:17
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:09
Чи місить ДСТУ 8476:2015 достатньо вимог щоб виготовити контейнер який Замовник хоче ?
Відповідь: Підставою для дотримання вимог ДСТУ 8476:2015 є Наказ від 28.09.2015 № 118 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні». Крім того, на офіційному сайті Мінрегіону України розміщено інформацію щодо необхідності застосування вказаного стандарту (ДСТУ 8476:2015 «Контейнера для побутових відходів. Загальні технічні вимоги») для використання контейнерів у населенних пунктах.
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:18
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:10
Контейнер має бути промаркованим ударним методом на табличці згідно з ГОСТ 12971. Можна не ударним методом ?
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8476:2015 контейнери маркують ударним методом на табличці згідно з ГОСТ 12971.
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:22
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:11
Захисний покрив - гальванічний (оцинкування) згідно з ДСТУ 9.307, стійкий до умов експлуатації контейнерів на відкритому повітрі в агресивному середовищі побутових відходів. Пофарбований у сірий колір. Поясніть : контейнер має мати два покриття ? Перше методом гальваніки наноситься цинк ( не гаряим цинком ). Друге фарбування фарбою, сірим кольором по цинку .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8476:2015 захисний покрив металевих контейнерів повинен бути гальванічний (оцинкування) згідно з ГОСТ 9.307. Допустимо використовувати інші види захисних покривів поверхонь контейнерів, стійких до умов експлуатації контейнерів на відкритому повітрі в агресивному середовищі побутових відходів.
Контейнери для для залишкових побутових відходів мають бути пофарбовані у сірий колір.
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:23
Дата відповіді: 09 лютого 2018 13:15
Чи має Замовник приклад : фото, зображення контейнера який планує закуповувати ?
Відповідь: У Замовника відсутні фото або зображення контейнерів. Вони мають бути виготовлені у відповідності з нормами ДСТУ 8476:2015 «Контейнера для побутових відходів. Загальні технічні вимоги».
проект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:47
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:27
поясніть розділ IV п.4.1. Замовник здійснює оплату за поставлений товар Постачальнику на підставі рахунку(-ків) та згідно з видатковою(-ими) накладною(-ими) з актом ввода в експлуатацію основних засобів та актом(-ами) приймання передачі, підписаних Сторонами, на поточний рахунок Постачальника. Платежі за цим договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжними дорученнями. Що значить з актом ввода в експлуатацію основних засобів ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час проведення процедури прийому- передачі Товару Замовником готується акт вводу в експлуатацію основних засобів за участю представника Постачальника.
прект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:49
Дата відповіді: 09 лютого 2018 15:05
Поясныть причину відтермінування оплати 180 банківських днів ? Відсутні кошти ?
Відповідь: Відповідно до п 4.1. Додатку 3 тендерної документації Замовник здійснює оплату за поставлений товар Постачальнику на підставі рахунку(-ків) та згідно з видатковою(-ими) накладною(-ими) з актом ввода в експлуатацію основних засобів та актом(-ами) приймання передачі, підписаних Сторонами, на поточний рахунок Постачальника. Відповідно до наказу Державного казначейства України від 26 червня 2002 року N 122 державне казначейство України управляє коштами, що обліковуються на рахунках, відкритих у Головних управліннях Державного казначейства України, і проводяться, шляхом встановлення ліміту технічного рахунку, з урахуванням дотримання необхідного рівня платоспроможності, який визначається Державним казначейством України. Виходячи з вищевикладеного, Замовник передбачає можливість відстрочки платежу строком до 180 банківських днів, у разі відсутності фінансування.
прект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:54
Дата відповіді: 09 лютого 2018 15:05
Якщо термін поставки товару: 01.11.2018 року. то оплата ( відтермінування 180 банк. днів) буде здійснюватися 7-8 місяців, тобто до травня - червня 2019 року ?
Відповідь: Відповідно до п 4.1. Додатку 3 тендерної документації Замовник здійснює оплату за поставлений товар Постачальнику на підставі рахунку(-ків) та згідно з видатковою(-ими) накладною(-ими) з актом ввода в експлуатацію основних засобів та актом(-ами) приймання передачі, підписаних Сторонами, на поточний рахунок Постачальника. Відповідно до наказу Державного казначейства України від 26 червня 2002 року N 122 державне казначейство України управляє коштами, що обліковуються на рахунках, відкритих у Головних управліннях Державного казначейства України, і проводяться, шляхом встановлення ліміту технічного рахунку, з урахуванням дотримання необхідного рівня платоспроможності, який визначається Державним казначейством України. Виходячи з вищевикладеного, Замовник передбачає можливість відстрочки платежу строком до 180 банківських днів, у разі відсутності фінансування.
проект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:55
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:28
Поясніть : Товар вважається переданим Постачальником та прийнятим Замовником після підписання сторонами видатковою(-их) накладною(-их) з актом ввода в експлуатацію основних засобів та актом(-ами) приймання передачі, підписаних Сторонами. Що це таке : з актом ввода в експлуатацію основних засобів ?
Відповідь: Під час проведення процедури прийому- передачі Товару Замовником готується акт вводу в експлуатацію основних засобів за участю представника Постачальника.
проект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:58
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:29
Поясніть Відмовитись від прийняття, якщо якість товару не відповідає умовам цього Договору, і вимагати від Постачальника відшкодування збитків, якщо вони виникли внаслідок невиконання або неналежного виконання Постачальником взятих на себе зобов’язань за Договором. Яка якісь має бути контейнерів поки незрозуміла ! П
Відповідь: Розділом ІІ «Якість товару» пунктом 2.2. договору передбачено, що контейнер для збору твердих побутових відходів повинен бути новим, в стандартному заводському виконанні, виготовлений з обов’язковим дотриманням ДСТУ 8476:2015, таким що не був в експлуатації, не мати вм’ятин та пошкоджень металу та мати суцільний зварювальний шов.
Тендерна документація
Дата подання: 09 лютого 2018 14:34
Дата відповіді: 12 лютого 2018 16:53
Доброго дня. В п.1 Розділу 3 ТД зазначено "Документи, які стосуються ціни пропозиції Учасника (тендерна пропозиція, калькуляція, кошторис, тощо) повинні бути розкриті після прекваліфікації учасників". Про яку прекваліфікацію йде мова?
Відповідь: Доброго дня. Мається на увазі, що при завантаженні через майданчик файлів цінова пропозиція, тендерна пропозиція, калькуляція, кошторис, Учасником має бути присвоєно відповідний тип документу кожному файлу: цінова пропозиція, тендерна пропозиція, калькуляція, кошторис.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" 1 092 000,00
UAH з ПДВ
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""Абітек-Інжиніринг"" 1 113 420,00
UAH з ПДВ
1 105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 1 169 000,00
UAH з ПДВ
1 106 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО-Львів 1 392 860,00
UAH з ПДВ
1 392 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2018 15:16
Цінова пропозиція.jpg
26 лютого 2018 15:16
Специфікація.jpg
26 лютого 2018 15:16
Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ ""Абітек-Інжиніринг""

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ ЕКО-Львів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Переможець 1 092 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2018 16:53

Документи

06 березня 2018 16:53
Протокол розгляду.doc
06 березня 2018 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2018 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2018 16:53
Протокол розгляду.doc
06 березня 2018 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 14:38
149-Т.PDF укладений
27 березня 2018 14:37
149-Т.PDF укладений
27 березня 2018 14:14
Електронний підпис укладений
26 березня 2018 15:09
149-Т.PDF укладений
26 березня 2018 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 092 000,00
UAH з ПДВ