Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2018-02-05-002633-a ● 396e2ac004b044bdaffd57c3459ebbc9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович 0564748351 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2018 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2018 13:32 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 од.
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання обладнання для збору, транспортування та складування побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2018
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2018 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2018 15:57 |
Лист ЗдТД.docx | |
16 лютого 2018 15:57 |
ТД Нова редакція.doc | |
16 лютого 2018 15:57 |
Додаток 3 Нова редакція.docx | |
05 лютого 2018 17:00 |
Додаток 2.docx | |
05 лютого 2018 17:00 |
Додаток 1.docx |
16 лютого 2018 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2018 15:57 |
Лист ЗдТД.docx
|
|||
16 лютого 2018 15:57 |
ТД Нова редакція.doc
|
|||
16 лютого 2018 15:57 |
Додаток 3 Нова редакція.docx
|
|||
05 лютого 2018 17:00 |
Додаток 2.docx
|
|||
05 лютого 2018 17:00 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 16:56
Дата відповіді: 09 лютого 2018 13:11
1. Які спеціально обладнані транспортні засоби мають забезпечувати зачеплювання та підіймання і перевантажування відходів контейнера ? Обладнання на цьому транспортному засобі виготовлено відповідно до якого стандарту ?
Відповідь: Для прибирання контейнерів 1,1м3 використовуються сміттєвози з заднім навантаженням на шасі МАЗ-5337А2 модифікація КО-427-32. Виробник обладнання "Мценський завод "Коммаш".
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:09
Дата відповіді: 09 лютого 2018 10:51
2. Яка має бути кришка контейнера ? Плоска чи сферичка ( напівкругла ) ?
Відповідь: Кришка контейнера повинна відповідати ДСТУ 8476:2015 «Контейнера для побутових відходів. Загальні технічні вимоги». Контейнери КМП мають бути з відкидною чи поворотною накривкою, шарнірно з’єднаною з корпусом контейнера
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:14
Дата відповіді: 09 лютого 2018 10:52
Загальна дозволена маса контейнера має бути не меншою від суми подвоєної вантажопідіймальності плюс маса контейнера . Незрозуміло поясніть ? маса контейнера ніде не вказано, подвоєна вантажопідіймальность, це 440кг х 2= 880 кг + маса контейнера - щось не так ?
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8476:2015 Загальна дозволена маса контейнера має бути не меншою від суми подвоєної вантажопідіймальності плюс маса контейнера
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:15
Дата відповіді: 09 лютого 2018 10:55
Гарантійний строк експлуатації: 24 місяці, приналежній експлуатації ?
Відповідь: Гарантійний строк при належній експлуатації складає 24 місяці
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:17
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:09
Чи місить ДСТУ 8476:2015 достатньо вимог щоб виготовити контейнер який Замовник хоче ?
Відповідь: Підставою для дотримання вимог ДСТУ 8476:2015 є Наказ від 28.09.2015 № 118 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні». Крім того, на офіційному сайті Мінрегіону України розміщено інформацію щодо необхідності застосування вказаного стандарту (ДСТУ 8476:2015 «Контейнера для побутових відходів. Загальні технічні вимоги») для використання контейнерів у населенних пунктах.
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:18
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:10
Контейнер має бути промаркованим ударним методом на табличці згідно з ГОСТ 12971. Можна не ударним методом ?
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8476:2015 контейнери маркують ударним методом на табличці згідно з ГОСТ 12971.
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:22
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:11
Захисний покрив - гальванічний (оцинкування) згідно з ДСТУ 9.307, стійкий до умов експлуатації контейнерів на відкритому повітрі в агресивному середовищі побутових відходів. Пофарбований у сірий колір. Поясніть : контейнер має мати два покриття ? Перше методом гальваніки наноситься цинк ( не гаряим цинком ). Друге фарбування фарбою, сірим кольором по цинку .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8476:2015 захисний покрив металевих контейнерів повинен бути гальванічний (оцинкування) згідно з ГОСТ 9.307. Допустимо використовувати інші види захисних покривів поверхонь контейнерів, стійких до умов експлуатації контейнерів на відкритому повітрі в агресивному середовищі побутових відходів.
Контейнери для для залишкових побутових відходів мають бути пофарбовані у сірий колір.
Контейнери для для залишкових побутових відходів мають бути пофарбовані у сірий колір.
технічні вимоги
Дата подання: 06 лютого 2018 17:23
Дата відповіді: 09 лютого 2018 13:15
Чи має Замовник приклад : фото, зображення контейнера який планує закуповувати ?
Відповідь: У Замовника відсутні фото або зображення контейнерів. Вони мають бути виготовлені у відповідності з нормами ДСТУ 8476:2015 «Контейнера для побутових відходів. Загальні технічні вимоги».
проект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:47
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:27
поясніть розділ IV п.4.1. Замовник здійснює оплату за поставлений товар Постачальнику на підставі рахунку(-ків) та згідно з видатковою(-ими) накладною(-ими) з актом ввода в експлуатацію основних засобів та актом(-ами) приймання передачі, підписаних Сторонами, на поточний рахунок Постачальника.
Платежі за цим договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжними дорученнями. Що значить з актом ввода в експлуатацію основних засобів ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час проведення процедури прийому- передачі Товару Замовником готується акт вводу в експлуатацію основних засобів за участю представника Постачальника.
прект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:49
Дата відповіді: 09 лютого 2018 15:05
Поясныть причину відтермінування оплати 180 банківських днів ? Відсутні кошти ?
Відповідь: Відповідно до п 4.1. Додатку 3 тендерної документації Замовник здійснює оплату за поставлений товар Постачальнику на підставі рахунку(-ків) та згідно з видатковою(-ими) накладною(-ими) з актом ввода в експлуатацію основних засобів та актом(-ами) приймання передачі, підписаних Сторонами, на поточний рахунок Постачальника. Відповідно до наказу Державного казначейства України від 26 червня 2002 року N 122 державне казначейство України управляє коштами, що обліковуються на рахунках, відкритих у Головних управліннях Державного казначейства України, і проводяться, шляхом встановлення ліміту технічного рахунку, з урахуванням дотримання необхідного рівня платоспроможності, який визначається Державним казначейством України. Виходячи з вищевикладеного, Замовник передбачає можливість відстрочки платежу строком до 180 банківських днів, у разі відсутності фінансування.
прект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:54
Дата відповіді: 09 лютого 2018 15:05
Якщо термін поставки товару: 01.11.2018 року. то оплата ( відтермінування 180 банк. днів) буде здійснюватися 7-8 місяців, тобто до травня - червня 2019 року ?
Відповідь: Відповідно до п 4.1. Додатку 3 тендерної документації Замовник здійснює оплату за поставлений товар Постачальнику на підставі рахунку(-ків) та згідно з видатковою(-ими) накладною(-ими) з актом ввода в експлуатацію основних засобів та актом(-ами) приймання передачі, підписаних Сторонами, на поточний рахунок Постачальника. Відповідно до наказу Державного казначейства України від 26 червня 2002 року N 122 державне казначейство України управляє коштами, що обліковуються на рахунках, відкритих у Головних управліннях Державного казначейства України, і проводяться, шляхом встановлення ліміту технічного рахунку, з урахуванням дотримання необхідного рівня платоспроможності, який визначається Державним казначейством України. Виходячи з вищевикладеного, Замовник передбачає можливість відстрочки платежу строком до 180 банківських днів, у разі відсутності фінансування.
проект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:55
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:28
Поясніть : Товар вважається переданим Постачальником та прийнятим Замовником після підписання сторонами видатковою(-их) накладною(-их) з актом ввода в експлуатацію основних засобів та актом(-ами) приймання передачі, підписаних Сторонами. Що це таке : з актом ввода в експлуатацію основних засобів ?
Відповідь: Під час проведення процедури прийому- передачі Товару Замовником готується акт вводу в експлуатацію основних засобів за участю представника Постачальника.
проект договору
Дата подання: 06 лютого 2018 17:58
Дата відповіді: 09 лютого 2018 11:29
Поясніть Відмовитись від прийняття, якщо якість товару не відповідає умовам цього Договору, і вимагати від Постачальника відшкодування збитків, якщо вони виникли внаслідок невиконання або неналежного виконання Постачальником взятих на себе зобов’язань за Договором. Яка якісь має бути контейнерів поки незрозуміла ! П
Відповідь: Розділом ІІ «Якість товару» пунктом 2.2. договору передбачено, що контейнер для збору твердих побутових відходів повинен бути новим, в стандартному заводському виконанні, виготовлений з обов’язковим дотриманням ДСТУ 8476:2015, таким що не був в експлуатації, не мати вм’ятин та пошкоджень металу та мати суцільний зварювальний шов.
Тендерна документація
Дата подання: 09 лютого 2018 14:34
Дата відповіді: 12 лютого 2018 16:53
Доброго дня. В п.1 Розділу 3 ТД зазначено "Документи, які стосуються ціни пропозиції Учасника (тендерна пропозиція, калькуляція, кошторис, тощо) повинні бути розкриті після прекваліфікації учасників". Про яку прекваліфікацію йде мова?
Відповідь: Доброго дня. Мається на увазі, що при завантаженні через майданчик файлів цінова пропозиція, тендерна пропозиція, калькуляція, кошторис, Учасником має бути присвоєно відповідний тип документу кожному файлу: цінова пропозиція, тендерна пропозиція, калькуляція, кошторис.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" |
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ""Абітек-Інжиніринг"" |
1 113 420,00
UAH з ПДВ
|
1 105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
1 169 000,00
UAH з ПДВ
|
1 106 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКО-Львів |
1 392 860,00
UAH з ПДВ
|
1 392 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Переможець |
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2018 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2018 14:38
|
149-Т.PDF | укладений |
27 березня 2018 14:37
|
149-Т.PDF | укладений |
27 березня 2018 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2018 15:09
|
149-Т.PDF | укладений |
26 березня 2018 15:08
|