Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати та компоненти донорської крові (еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині, еритроцити відмиті, плазма лейкофільтрована, тромбоцити аферез (4 х 10-11 ) збіднені лейкоцитами)
Очікувана вартість
449 997,00 UAH
UA-2018-02-05-002510-a 8c6492c84d184ee48f56b6799d0f3697
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Шуляк

+380542662127 sokdl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Сумська обласна дитяча клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 03338126
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., м. Суми , ВУЛ. КОВПАКА, будинок 22
Контактна особа: Оксана Шуляк
+380542662127
sokdl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено відкриті торги через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 16:40
Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Взв'язку з тим, що система не пропускає не цілі числа просимо дійсними вважати дані по кількості таками як: Еритроцити відмиті -0,8 літрів; Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині - 23,7 літрів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 одиниця
Тромбоцити аферез (4 х 10-11 ) збіднені лейкоцитами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Суми, Ковпака,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
40 літр
Плазма лейкофільтрована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Суми, Ковпака,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 літр
Еритроцити відмиті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Суми, Ковпака,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
24 літр
Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Суми, Ковпака,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

05 лютого 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
Переможець 449 997,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 16:40

Документи

05 лютого 2018 16:40
Електронний підпис
05 лютого 2018 16:39
протокол №13 від 05.02.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2018 16:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
449 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2018 16:40
Електронний підпис
05 лютого 2018 16:39
протокол №13 від 05.02.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2019 10:44
ДУ 4 до договору 25-лпз.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 16:19
ДУ кров.pdf зміни до договору
21 січня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2019 15:39
ДУ 3 до договру 25 лпз від 19.02.2018.pdf зміни до договору
09 січня 2019 15:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:56
ДУ 2 до договору 25 лпз від 19.02..18.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:55
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 15:52
Сканировать10001-1.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 15:49
Електронний підпис укладений
19 лютого 2018 15:41
Договір 25 лпз від 19.02.2018.pdf укладений
19 лютого 2018 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 25-ЛПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 25-ЛПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 25-ЛПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна додаткової угоди 3
Номер договору про закупівлю: 25-ЛПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 25-ЛПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML