Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво системи відеоспостереження на перехресті вул. Івана Мазепи та вул. Толстого
Очікувана вартість
399 711,60 UAH
UA-2018-02-05-002200-a b986878b84d94bc793f2314d4136346a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Петрівна

+380462249285 gkxmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Катерина Петрівна
+380462249285
gkxmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 13 лютого 2018 13:28
Очікувана вартість: 399 711,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 997,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво системи відеоспостереження на перехресті вул. Івана Мазепи та вул. Толстого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, перехрестя вул. Івана Мазепи та вул. Толстого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018
ДК 021:2015: 32323000-3 — Відеомонітори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 15:51
Документація 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-05-002200-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙТІІКС", Код ЄДРПОУ:36702796
Дата подання: 16 лютого 2018 13:57
Вимога на протокольне рішення № 11
Просимо Вас надати роз’яснення стосовно причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
В Протокольному рішенні від 15 лютого 2018 року № 11 зазначено, що "Відповідно до Додатку № 10 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору",
а саме абзац 2 "Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю" учасник повинен надати витяг зі Статуту Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів.
Учасником в складі пропозиції не надано вищезазначеного витягу, що не відповідає умовам оголошення замовника",
проте Учасником надано:
-Копію Протоколу загальних зборів засновників Учасника про призначення Директора, який має право підпису договорів;
-Копію наказу про призначення керівника (директора);
-Статут, з зазначенням права підпису, завірений в повному обсязі;
-Окремо надано Копію аркушів зі Статуту про права директора, завірені Учасником, (Додаток № 10 та Додаток № 10-1).
Звертаю Вашу увагу на те що відповідно статті 92 Цивільного кодексу України (далі – Кодекс), юридична особа набуває обов'язки і реалізує свої права за допомогою своїх органів, що діють відповідно до Статуту (установчими документами), але не в якому разі не Витягу, довільної форми документу, що не чим не регламентується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2018 11:44
Розглядаючи вимогу Товариства з обмежено відповідальністю «АЙТІІКС» (надалі-Учасник) щодо закупівлі від 05.02.2018 року UA-2018-02-05-002200-a
по Будівництво системи відеоспостереження на перехресті вул. Івана Мазепи та вул. Толстого. Замовником було відхилено пропозицію на аргументованих підставах відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі –Порядок), який керується Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 п.6.9 «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначених Замовником під час оголошення Закупівлі».
Під час подання пропозиції Учасником не були дотримані вимоги Замовника а саме:
-Відповідно до Додатку № 10 «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору», а саме абз.2 «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю» учасник повинен надати витяг зі Статуту Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів. Учасником в складі пропозиції не надано вищезазначеного витягу, що не відповідає умовам оголошення Замовника.
Доводимо до Вашого відома відповідно до НАКАЗУ Міністерства юстиції від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» відповідно до п.12 «Витяг зі службового документа виготовляється, якщо немає необхідності виготовляти копію. Витяг оформлюється на загальному бланку установи із дотриманням таких вимог:
у назві виду документа зазначається: «витяг з наказу», «витяг з протоколу»;
відтворюється повністю вступна частина (якщо вона є) службового документа;
з основної частини тексту документа виписується той пункт, інформація якого необхідна;
відтворюється реквізит «Підпис» (без особистого підпису);
проставляються відмітка про засвідчення копії та відбиток печатки служби діловодства.
Замовником під час оголошення Закупівлі вимагався саме Витяг зі Статуту Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів, а не копія аркушів зі Статуту про права директора, завірені Учасником (Додаток №10 та Додаток №10-1), тобто Учасником не дотримані вимоги Замовника, які зазначені під час оголошення Закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, рішення щодо відхилення Вашої пропозиції є правомірне і не суперечить Законодавству та «Порядку здійснення допорогових закупівель», який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.

Номер вимоги: UA-2018-02-05-002200-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАРТОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 19 лютого 2018 13:56
Оскарження
Оскарження протиправних дій та протокольного рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2018 12:30
Розглядаючи вимогу Товариства з обмежено відповідальністю «Смартом» (надалі-Учасник) щодо «Оскарження неправомірних дій відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель» на закупівлю від 05.02.2018 року UA-2018-02-05-002200-а по Будівництву системи відео спостереження на перехресті вул.Івана Мазепи та вул.Толстого. Замовником було відхилено пропозицію на аргументованих підставах відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі –Порядок), який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 п.6.9 «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначених Замовником під час оголошення Закупівлі».
Під час подання пропозиції Учасником не були дотримані вимоги Замовника а саме:
- в складі пропозиції Учасника не надані копії технічних паспортів на автомобільний парк в кількості «три легкових та один вантажний» які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п.5, що вимагалося Замовником.
Доводимо до Вашого відома, що згідно з пунктом 10.1 Порядку учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій визначених Замовником, тобто до 12.02.2018 17:00. Якщо після розкриття пропозицій Учасників з’ясовується, що пропозиція не містить усіх необхідних документів які повинні відповідати вимогам, зазначених Замовником під час оголошення Закупівлі, Замовник на законних підставах відхиляє пропозицію Учасника. Відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 п.6.5 «У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі.», а не в телефонному режимі.
-інформація про залучення субпідрядника (ів), якого(их) Учасник планує залучати до виконання робіт у обсязі ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (згідно з додатком №8 «Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим! У разі надання відсутності інформації ставиться прочерк) є однією з вимог Замовника, яка не дотримана Учасником під час подання пропозиції.
- в додатку 7 Оголошення зазначено, що це «Вимоги щодо формування вартості(ціни) пропозиції Учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону». Відповідно до п.9.3 Порядку «Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням. Наступним етапом закупівлі є підписання договору», тобто вимоги зазначені у додатку 7 «вартість (ціни) пропозиції Учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» стосуються тільки Переможця.
Згідно закону України «Про публічні закупівлі» п.31 ст.1 «тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом; та п.33 ст.1 «уповноважена особа (особи) - службова, посадова та інша фізична особа замовника, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення або трудового договору (контракту)». Допорогові закупівлі не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону. Єдиним документом, який регулює допорогові закупівлі, є Порядок який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 в зв’язку з чим, правомірні рішення можуть прийматися відповідальною особою в здійсненні допорогових закупівель. Відповідно до Наказу управління житлово-комунального господарства ЧМР «Про призначення відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель» визначена відповідальна особа в здійсненні допорогових закупівель. Ваше твердження щодо неправомірності рішення, та перевищення службових повноважень є безпідставним.
Враховуючи вищевикладене, рішення щодо відхилення Вашої пропозиції є правомірне і не суперечить Законодавству та «Порядку здійснення допорогових закупівель» який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.


Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-05-002200-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙТІІКС", Код ЄДРПОУ:36702796
Дата подання: 22 лютого 2018 11:15
Скарга на рішення Замовника щодо Переможця
Відповідно до рішення Тендерного комітету «Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради» (Протокол №22 – р від 21.02.2018 р.) ТОВ "ІНГРЕСС" було визнано Переможцем Закупівлі UA-2018-02-05-002200-a (Будівництво системи відеоспостереження на перехресті вул. Івана Мазепи та вул. Толстого).
Відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель», який затверджений Наказом ДП «Зовнішторшгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 п.6.9. «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначених Замовником під час оголошення Закупівлі». Під час подання пропозиції Учасником , ТОВ "ІНГРЕСС", не були дотримані вимоги. В складі пропозиції Учасника не надані копії технічних паспортів на інструмент (Ліса передвіжні 12 метров – 1 шт; Драбини 15 метрів -2 шт; Драбини 9 метрів – 2 шт; Перфоратор – 3 шт; Шуруповерт – 4; Електропилка дискова – 2 шт; Инструмент для сварки оптоволокна DV740; Цифровий осцилограф ATTEN ADS 1022C- 1; Рефлектометр OTDR6430- 1), який зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п. 5, що вимагалося Замовником .
Враховуючи вищевикладене, рішення щодо визнання ТОВ "ІНГРЕСС" Переможцем є не правомірне і суперечить Законодавству та «Порядку здійснення допорогових закупівель» який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2018 11:08
Розглядаючи вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТІІКС» щодо «Скарги на рішення Замовника щодо Переможця» по закупівлі UA-2018-02-05-002200-а по Будівництву системи відео спостереження на перехресті вул.Івана Мазепи та вул.Толстого повідомляємо наступне. Пропозицію ТОВ "ІНГРЕСС" визначено Переможцем на аргументованих підставах відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі –Порядок), який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 а саме, відповідно до п.6.9 «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначених Замовником під час оголошення Закупівлі».
Під час подання пропозиції ТОВ "ІНГРЕСС" були дотримані всі вимоги Замовника а саме: «При залученні власної техніки Учасник повинен надати копії технічних паспортів, при залучення орендованої техніки-копії договору оренди». В складі пропозиції Переможця надані всі копії технічних паспортів, які зазначені в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» на власну та орендовану техніку, що вимагалися Замовником.
В довідці про наявність матеріально-технічної бази Переможця в п.5 зазначений «Автомобіль Toyota Avensis CB 3320 АО» (оренда) на який наданий договір оренди та технічний паспорт.
В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель у Додатку 1 Замовником зазначено, що Учасник повинен надати копії технічних паспортів саме на техніку, а не на інструменти, тобто ТОВ «ІНГРЕС» дотримано всі вимоги Замовника.
Враховуючи вищевикладене, рішення щодо визначення ТОВ «ІНГРЕС» Переможцем є правомірне і не суперечить Законодавству та «Порядку здійснення допорогових закупівель» який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІІКС" 342 314,99
UAH з ПДВ
329 900,00
UAH з ПДВ
Документи
СМАРТОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 359 740,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНГРЕСС" 399 264,00
UAH з ПДВ
395 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2018 11:57
Додаток № 5 Пропозиція.jpg
12 лютого 2018 11:57
Додаток № 4 Договір.rar
12 лютого 2018 11:57
Дозвіл.jpg
12 лютого 2018 11:57
Ліцензія стр.2.jpg
12 лютого 2018 11:57
Ліцензія стр.1.jpg
12 лютого 2018 11:57
Додаток № 3.rar
12 лютого 2018 11:57
Додаток №7.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут одним файлом.pdf
12 лютого 2018 11:57
Статут 13.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 15.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 14.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 12.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 10.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 11.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 5.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 9.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 6.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 4.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 8.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 7.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 3.jpg
12 лютого 2018 11:57
Статут 2.jpg
12 лютого 2018 11:57
Додаток № 8.jpg
12 лютого 2018 11:57
Додаток № 10-1.jpg
12 лютого 2018 11:57
Додаток № 10.jpg
12 лютого 2018 11:56
Договір оренди.rar
12 лютого 2018 11:56
Тех. паспорт 15.jpg
12 лютого 2018 11:56
Тех. паспорт 11.jpg
12 лютого 2018 11:56
Тех. паспорт 14.jpg
12 лютого 2018 11:56
Тех. паспорт 10.jpg
12 лютого 2018 11:56
Тех. паспорт 8.jpg
12 лютого 2018 11:56
Тех. паспорт 2.jpg
12 лютого 2018 11:56
Тех. паспорт 3.jpg
12 лютого 2018 11:56
Витяг розширений.rar

Публічні документи

09 лютого 2018 18:18
Електронний підпис
09 лютого 2018 18:15
Пропозиція.pdf
09 лютого 2018 18:15
СЕРТИФІКАТ HIKVISION.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
Договiр.pdf
09 лютого 2018 18:15
ДЕКЛАРАЦИЯ ТУМЕН.JPG.jpg
09 лютого 2018 18:15
ВИТЯГ ПДВ.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
ВИПИСКА.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
ЛИСТ ВІДГУК СБУ.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
ВИТЯГ.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
ЛИСТ ВІДГУК МОУ.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
СТАТУТ СМАРТОМ.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
ОПИС.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
БУДІВЕЛЬНА ЛІЦЕНЗІЯ.PDF.pdf
09 лютого 2018 18:15
ПРОТОКОЛ.PDF.pdf

Публічні документи

12 лютого 2018 13:33
Електронний підпис
10 лютого 2018 13:27
Тех паспорт авто УТБ.pdf
10 лютого 2018 13:27
Тех паспорт авто TAYOTA.pdf
10 лютого 2018 13:27
Паспорт ВС-22А.pdf
10 лютого 2018 13:27
лист відгук УТБ.pdf
10 лютого 2018 13:27
лист відгук ГУНП.pdf
10 лютого 2018 13:27
Дозвіл №2686.16.32.pdf
10 лютого 2018 13:27
Дозвіл №1357.15.32.pdf
10 лютого 2018 13:27
Статут.pdf
10 лютого 2018 13:27
Статут додатки.pdf
10 лютого 2018 13:27
ИНН директор Карпусь.pdf
10 лютого 2018 13:27
Довідка про МТБ.pdf
10 лютого 2018 13:27
Витяг ИНГРЕСС.pdf
10 лютого 2018 13:27
Виписка ИНГРЕСС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІІКС"

СМАРТОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ТОВ "ІНГРЕСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІІКС"
#36702796
Відхилено 329 900,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 16:45
СМАРТОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40820975
Відхилено 330 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 11:28
ТОВ "ІНГРЕСС"
#24840928
Переможець 395 262,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 12:47

Документи

15 лютого 2018 16:45
Електронний підпис

Документи

19 лютого 2018 11:28
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2018 12:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНГРЕСС"
#24840928
395 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2018 12:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 15:15
8230_9.pdf укладений
03 березня 2018 15:14