Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання диспетчерського зв’язку системи вуличного (зовнішнього) освітлення
Очікувана вартість
4 024 822,00 UAH
UA-2018-02-05-001145-c d0d1972eb5b141158b74fb86e0b1b96f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2018 14:00
Початок аукціону: 22 лютого 2018 14:41
Очікувана вартість: 4 024 822,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання диспетчерського зв’язку системи вуличного (зовнішнього) освітлення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання диспетчерського зв’язку системи вуличного (зовнішнього) освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2018 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 18:35
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
05 лютого 2018 18:35
dodatok_2_ Договір_тендер.doc
05 лютого 2018 18:35
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2018 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛКП "Львівсвітло" 4 023 478,00
UAH з ПДВ
4 021 978,00
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" 4 024 822,00
UAH з ПДВ
4 024 822,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2018 15:45
Електронний підпис
19 лютого 2018 12:54
Кошторис.pdf
19 лютого 2018 12:54
Технічні вимоги.pdf
19 лютого 2018 12:54
Лист про ПДВ.pdf
19 лютого 2018 12:54
Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2018 12:54
Повноваження 2.pdf
19 лютого 2018 12:54
Повноваження 1.pdf
19 лютого 2018 12:54
Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛКП "Львівсвітло"

Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛКП "Львівсвітло"
#03348577
Переможець 4 021 978,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 16:59

Документи

23 лютого 2018 16:59
Електронний підпис
23 лютого 2018 16:27
Оцінка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2018 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛКП "Львівсвітло"
#03348577
4 021 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2018 16:59
Електронний підпис
23 лютого 2018 16:27
Оцінка.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 15:39
ДД4.pdf зміни до договору
14 березня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 17:45
ДД3.pdf зміни до договору
24 січня 2019 17:44
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 18:47
ДД2.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 18:46
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 18:42
ДД1.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 18:41
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 12:14
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 11:45
Догов1.pdf укладений
06 березня 2018 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 част. 4 статті 36 Закону – узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а саме: зменшення сторонами ціни договору із 4 021 978,00 грн. з ПДВ до 3 802 029,37 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 7 д/І
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 15.03.2019р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі від 06.03.2018 №7 д/І
Номер договору про закупівлю: 7 д/І
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 15.03.2019р., в обсязі 760 400,00 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 7 д/І
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору укладеного на суму, що не перевищує 20 відсотків суми основного (первинного) договору із 760 400,00 грн з ПДВ до 732 842,37 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 7 д/І
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 534 871,74
UAH