Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати сталеві, сітка сталева «Рабиця»
Очікувана вартість
2 754 500,00 UAH
UA-2018-02-05-000803-c 962803edb84d44d6abb0a9fc8e87fc87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зеленська Тетяна

0512-77-61-39 t.zelenskaya@okt-port.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ "ОЛЬВІЯ"
Код ЄДРПОУ: 19290012
Вебсайт: https://sc-olvia.com/
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, А/Я 170
Контактна особа: Зеленська Тетяна
0512-77-61-39
t.zelenskaya@okt-port.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2018 17:00
Очікувана вартість: 2 754 500,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Канати сталеві, сітка сталева «Рабиця»

Тендерна документація

13 лютого 2018 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 10:16
1_Тендерна документація.doc
06 лютого 2018 09:23
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
13 лютого 2018 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2018 10:16
1_Тендерна документація.doc
05 лютого 2018 15:58
Тендерна документація.doc
06 лютого 2018 09:23
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
05 лютого 2018 15:58
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Канати сталеві
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 667 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 500,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 21 лютого 2018 13:09
Закінчення: 21 лютого 2018 13:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

27000 м
Канати сталеві 27 000 мп
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Стосовно змін до основних умов договору
Дата подання: 09 лютого 2018 10:55
Дата відповіді: 13 лютого 2018 13:38
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на поставку канатів сталевих. При цьому, ознайомившись з проформою договору, просимо Вас погодити внесення наступних змін по наступних пунктах, а саме:Розділ 5 Договору доповнити пунктом 5.11 наступного змісту: «Покупець зобов’язаний забезпечити розвантаження транспорту, яким здійснена поставка Товару, в той самий день до закінчення світлового дня у випадку, якщо такий транспорт прибув на склад Покупця до 12 години 00 хвилин такого дня. У випадку прибуття транспорту після 12 години 00 хвилин Покупець докладає всіх можливих зусиль для розвантаження транспорту до закінчення світлового дня, а при неможливості – до кінця наступного світлового дня.» Пункту 6.2.2 Розділу 6 Договору змінити та викласти в наступній редакції: «Достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного зобов’язань Постачальником за цим Договором, письмово повідомивши його про це за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору. При цьому Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику різницю між вартістю фактично виготовленої за його замовленням продукції, але не поставленої Покупцю у зв’язку з одностороннім розірванням Договору за ініціативи Покупця, та сумою попередньої оплати, що фактично здійснена Покупцем. У додатковій угоді Сторони узгоджують строк, в який Покупець зобов’язується отримати та вивезти таку продукцію.» Пункт 6.2.5 Розділу 6 Договору змінити та викласти в наступній редакції: «Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення платіжних документів (відсутність печатки, підписів тощо). У разі відсутності в рахунку необхідної для оплати інформації Покупець має право повернути рахунок Постачальнику для виправлення або заміни. Дата отримання належно оформленого рахунку з урахуванням усіх зазначених у цьому пункті вимог Покупця буде вважатися датою отримання рахунку. У випадку прострочення оплати з причини неналежно оформленого рахунку, Покупець звільняється від відповідальності за прострочення платежу. У кожному випадку такого повернення рахунку з боку Покупця повинне супроводжуватися чіткими зауваженнями до рахунка та посиланнями на норми чинного законодавства в обґрунтування таких зауважень. У випадку необґрунтованого повернення рахунку Постачальнику, датою отримання рахунку вважається дата, якою Покупець вперше одержав такий рахунок.» Пункт 6.2.6 розділу 6 Договору – виключити.Пункт 6.2.8 розділу 6 Договору змінити та викласти в наступній редакції: «Вимагати від Постачальника повернення грошових коштів, які сплачені за Товар як попередня оплата, у разі невиконання Постачальником зобов’язань за цим Договором, а також у разі розірвання Договору з врахуванням приписів, передбачених п. 6.2.2. Договору, про що Покупець направляє Постачальнику письмову вимогу.» Пункт 6.3.5 розділу 6 Договору змінити та викласти в наступній редакції: «У разі невиконання умов цього Договору або розірвання Договору у випадках та порядку, передбаченому п. 6.2.2 та 6.2.8 Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання письмової вимоги Покупця повернути на розрахунковий рахунок Покупця грошові кошти, які сплачені останнім як попередня оплата (передоплата).» Абзац п’ятий пункту 7.1.2 розділу 7 Договору – виключити.Пункт 8.6 Розділу 8 Договору змінити та викласти в наступній редакції: «За прострочення оплати вартості Товару за цим Договором Постачальник має право стягнути з Покупця пеню у розмірі облікової ставки НБУ, діючої на момент прострочення виконання цих зобов’язань, від суми простроченого платежу за кожен день прострочення виконання зобов’язання» Пункт 8.7 Розділу 8 Договору змінити та викласти в наступній редакції: «За поставку Товару в меншій кількості або несвоєчасну поставку Товару Покупець має право стягнути з Постачальника пеню в розмірі 0,1% від вартості недопоставленого Товару або несвоєчасно поставленого Товару за кожний день прострочення, а за прострочення поставки Товару більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів - має право додатково стягнути штраф у розмірі 5% від вартості недопоставленого Товару та/або несвоєчасно поставленого Товару. Загальна сума штрафних санкцій за даним пунктом не може перевищувати 7% від вартості недопоставленого Товару та/або несвоєчасно поставленого Товару. Застосування положень даного пункту виключає можливість Покупця для застосування положень пункту 6.2.2 розділу 6 Договору.» Пункт 8.8 Розділу 8 Договору змінити та викласти в наступній редакції: «У разі поставки Постачальником неякісного Товару, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 1% від вартості неякісного Товару, але сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку заміни Товару неналежної якості на Товар належної якості.» Розділ 8 Договору доповнити пунктом 8.15 наступного змісту: «За порушення положень пункту 5.11 Розділу 5 Договору Покупець сплачує на користь постачальника всі витрати, які понесені останнім в результаті сплати штрафних санкцій Постачальником на користь перевізника, з яким укладено договір перевезення. У випадку здійснення доставки Товару силами Постачальника, Покупець сплачує останньому штраф у сумі 500 грн. за кожен день затримки транспорту.» Пункт 9.4 Розділу 9 Договору доповнити підпунктом 8) наступного змісту: «8) Збільшення вартості сировини або інших складових, які використовуються при виробництві продукції, вказаної у п. 1.1 Розділу 1 Договору. Вказаний факт має бути підтверджений документально.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Шановний учасник, розглянувши Вашу пропозицію щодо погодження внесення змін до основних умов договору про закупівлю канатів сталевих, повідомляємо про відсутність наміру внесення змін до основних умов договору та до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 2 615 000,00
UAH
2 615 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Торговий дім "Квінта" 2 660 500,00
UAH
2 660 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 лютого 2018 11:00
МВС ЛАВРИНЕНКО С.Г..pdf
28 лютого 2018 11:00
МВС БРЕСЛОВ Ю.Р..pdf
28 лютого 2018 11:00
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ.pdf
28 лютого 2018 11:00
ДОВИДКА НЕ ЄДР.pdf
28 лютого 2018 11:00
ДОВИДКА ДПІ.pdf
28 лютого 2018 10:56
МВС СИДОРЕНКО О.О..pdf
22 лютого 2018 09:31
Електронний підпис
20 лютого 2018 14:34
Електронний підпис
20 лютого 2018 14:31
CТАТУТ ст 15-27.pdf
20 лютого 2018 14:31
CТАТУТ ст 1-14.pdf
20 лютого 2018 14:30
ТЕХ.ВИМОГИ ЛОТ № 1.pdf
20 лютого 2018 14:30
СВИДОЦТВО ПДВ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ОПИС копия.pdf
20 лютого 2018 14:30
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ИНФОРМАЦИЯ ПИДПИСАНТИ.pdf
20 лютого 2018 14:30
Зразки сертифікатів.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОГОВИР ИЗМ МТП копия.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА РИК ВИПУСКУ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА Портал.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА УКРМЕТИЗ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА ПРАЦИВНИКИ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА НЕ САНКЦИИ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.pdf
20 лютого 2018 14:30
CТАТУТ ст 15-27.pdf
20 лютого 2018 14:30
CТАТУТ ст 1-14.pdf
20 лютого 2018 14:30
ТЕХ.ВИМОГИ ЛОТ № 1.pdf
20 лютого 2018 14:30
СВИДОЦТВО ПДВ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ОПИС копия.pdf
20 лютого 2018 14:30
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ИНФОРМАЦИЯ ПИДПИСАНТИ.pdf
20 лютого 2018 14:30
Зразки сертифікатів.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОГОВИР ИЗМ МТП копия.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА РИК ВИПУСКУ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА Портал.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА УКРМЕТИЗ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА ПРАЦИВНИКИ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ДОВИДКА НЕ САНКЦИИ.pdf
20 лютого 2018 14:30
ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

ТОВ "Торговий дім "Квінта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
Переможець 2 615 000,00
UAH
27 лютого 2018 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2018 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
2 615 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 15:27
Електронний підпис укладений
13 березня 2018 14:06
Договір № 67 Т-2018.pdf укладений
13 березня 2018 14:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 2 612 000,00
UAH