Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
345 032,33 UAH
UA-2018-02-05-000111-c 9edd4bef9ec74aa98277dd643791daa6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданова Олена Валентинівна

+380552290938 det.sad37@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський ясла-садок №37 компенсуючого типу Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24114122
Місцезнаходження: 73020, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Лавреньова 6
Контактна особа: Богданова Олена Валентинівна
+380552290938
det.sad37@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
1. Закон України від 20.04.2000 року № 1682-III № "Про природні монополії". 2. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012. №874-р "Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій". 3. Зведений перелік суб'єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http//www.amc.gov.ua). 4. Реестр ліцінзіатів (суб'єктів госодарювання), що здійснюють господарську діяльність у сфері теплопостачання, розміщений на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики та комунальних послуг (http//www,nerc,gov3ua).5. Закон України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. Реєстр суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення розміщений на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики та комунальних послуг (http://www.nerc.gov.ua). 7. Лист Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та коунальних послуг (НКРЕКП) від 06.12.2017 №12705/21/7-17. Згідно Реєстру суб'єктів природних монополій у сфері теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення та листа НКРЕКП від 06.12.2017 № 12705/21/7-17 МКП "Херсонтеплоенерго" займає монопольне становище з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами по території Херсонської області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 10:41
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
263 Гкал
Послуги з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вулиця Лавреньова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

05 лютого 2018 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство "Херсонтеплоенерго"
#31653320
Переможець 345 032,33
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 10:41

Документи

05 лютого 2018 10:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2018 10:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство "Херсонтеплоенерго"
#31653320
345 032,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2018 10:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 11:22
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 13:59
Додаткова угода .pdf зміни до договору
19 лютого 2019 13:53
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 09:47
Додаткова угода.pdf зміни до договору
25 січня 2019 09:44
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:01
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 09:50
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 09:50
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 08:25
ДОГОВІР.pdf зміни до договору
12 лютого 2018 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.10.2. Договору №223/01-2018 від 12.02.2018 року та керуючись п. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно з яким дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, сторони домовились: викласти п.10.1. Договору №223/01-2018 від 12.02.2018 року у наступній редакці : "п.10.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2018 року, та вважається продовженим на термін до 31 березня 2019 року. Сторони, керуючись частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України домовились, що всі умови цього Договору розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між сторонами з "01 січня 2018р.".
Номер договору про закупівлю: 223/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 223/01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.10.2. Договору №223/01-2018 від 12.02.2018 року та керуючись п.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно з якими дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони домовились внести зміни та доповнення до договору №223/01-2018 року від 12.02.2018 року та викласти п.3.1. договору в наступній редакції:1. п.3.1. Сума цього договору у Національній валюті України становить 414038,80 грн. (Чотириста чотирнадцять тисяч тридцять вісім грн. 80 коп.), з урахуванням ПДВ 20% 69006,47 грн., у тому числі сума, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі №223/01-2018 від 12.02.2018 року, становить 69006,47 грн. 2. Викласти п.1.2. Договору в наступній редакції: 1.2. Найменування послуги: пара, гаряча вода та пов'язана продукція (послуги з постачання теплової енергії) далі по тексту ПОСЛУГА. Очікуваний обсяг ПОСЛУГИ за цим Договором становить 220,00 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 223/01-2018
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 223/01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з закінченням строку Договору №223/01-2018 від 12.02.2018р. "Про закупівлю послуг з постачання теплової енергії" та відповідно п.3.2. Сторони погодились внести зміни до п.3.1. Договору, виклавши в такій редакції: "Сума цього Договору становить 414031,80 грн. (Чотириста чотирнадцять тисяч тридцять одна грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% 69005,30 грн., сума зменшення по даній угоді складає 7,00 грн."
Номер договору про закупівлю: 223/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 223/01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 414 031,80
UAH з ПДВ