Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічого обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги(Послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення на 2018 рік
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2018-02-02-000939-c 861166561103483d8d273c641031e205
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Процак

+380679891203 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Вебсайт: http://www.bashtanka.org.ua
Місцезнаходження: 56100, Україна , Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Олександр Процак
+380679891203
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2018 10:42
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення на 2018 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

06 лютого 2018 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 17:58
Протокол 33.PDF
02 лютого 2018 16:37
протокол31.pdf
06 лютого 2018 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 17:58
Протокол 33.PDF
02 лютого 2018 16:37
протокол31.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гумельник Володимир Олександрович
#2690714953
Переможець 748 000,00
UAH
07 лютого 2018 10:42

Документи

07 лютого 2018 10:42
Електронний підпис
07 лютого 2018 10:40
протокол 33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2018 10:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гумельник Володимир Олександрович
#2690714953
748 000,00
UAH
Документи

Документи

07 лютого 2018 10:42
Електронний підпис
07 лютого 2018 10:40
протокол 33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:43
дод.угода №2-225.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:43
Додаткова угода 1.14.jpg зміни до договору
20 березня 2018 14:58
Договір 48.PDF укладений
21 лютого 2018 09:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення на 2018 рік 1 послуга 748 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1/14 від 19.02.2018 року до договору №48 від 19.02.2018 року
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 1 п.4 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» внести зміни до п.3.1 розділу 3 Договору, зменшивши ціну Договору на суму 632 грн. 00 коп. (шістсот тридцять дві грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поточного ремонту, утримання та технічного обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення на 2018 рік 1 послуга 748 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 747 368,00
UAH