Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах Європи, Північної та Південної Америки, Україні
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2018-02-02-000685-c ● 6402ed9acbba426098b3e5f7f82a5d39
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УОП ГП Державний концерн "Укроборонпром" |
Код ЄДРПОУ: | 37854297 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Дегтярівська 36 |
Контактна особа: |
Барнаш Всеволод Андрійович 0445862441 Vsevolod.Barnash@ukroboronprom.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2018 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2018 12:29 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах Європи, Північної та Південної Америки, Україні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 63510000-7 — Послуги туристичних агентств та подібні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2018 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2018 15:33 |
додаток_3.1_Е редакція від 15.02.docx | |
15 лютого 2018 15:33 |
додаток_3.1_Е перелік змін.docx | |
15 лютого 2018 14:05 |
тд_Eвропа_редакцiя_вiд_15.02.18.docx | |
15 лютого 2018 14:05 |
додаток_2_Е_редакцiя_15.02.docx | |
15 лютого 2018 14:05 |
тд_Eвропа_перелiк_змiн.docx | |
15 лютого 2018 14:05 |
додаток_2_Е_перелiк_змiн.docx | |
02 лютого 2018 14:35 |
додаток_3.2_Е.docx | |
02 лютого 2018 14:35 |
додаток_4_Е.docx | |
02 лютого 2018 14:35 |
додаток_1_Е.docx |
15 лютого 2018 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 лютого 2018 15:33 |
додаток_3.1_Е редакція від 15.02.docx
|
||||||
15 лютого 2018 15:33 |
додаток_3.1_Е перелік змін.docx
|
||||||
15 лютого 2018 14:05 |
тд_Eвропа_редакцiя_вiд_15.02.18.docx
|
||||||
15 лютого 2018 14:05 |
додаток_2_Е_редакцiя_15.02.docx
|
||||||
15 лютого 2018 14:05 |
тд_Eвропа_перелiк_змiн.docx
|
||||||
15 лютого 2018 14:05 |
додаток_2_Е_перелiк_змiн.docx
|
||||||
02 лютого 2018 14:35 |
додаток_3.2_Е.docx
|
||||||
02 лютого 2018 14:35 |
додаток_4_Е.docx
|
||||||
02 лютого 2018 14:35 |
додаток_1_Е.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність працівників з дипломами IATA
Дата подання: 06 лютого 2018 16:39
Дата відповіді: 07 лютого 2018 20:41
Добрий день шановний Замовнику!В додатку 1 п.2 до тендерної документації написано ,що на підтвердження кваліфікації працівників,учасник надає копії дипломів IATA (не менше ніж 2 працівників).
Питання :чи повинні ці працівники працювати на постійній основі(з з кодом доходу 101 в звіті 1 ДФ) чи можуть працювати по сумісництву ?
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації відсутні будь-які обмеження щодо можливості роботи працівників по сумісництву.
В тендерній документації відсутні будь-які обмеження щодо можливості роботи працівників по сумісництву.
Відповідальність за підробку документів
Дата подання: 06 лютого 2018 16:44
Дата відповіді: 07 лютого 2018 20:43
Добрий день шановний Замовнику!Скажіть будь ласка яка відповідальність чекає на учасника за підробку документів,а саме принт скринів,дипломів,сертифікатів?
Дякую
Відповідь: Доброго дня!
Згідно п.11 (Додаток 2) Замовник має право вживати заходів з метою притягнення службових (посадових) осіб учасника, дії якого призвели до спотворення результатів торгів в результаті надання недостовірної інформації, до кримінальної відповідальності на підставі ст. 366 КК України.
Згідно п.11 (Додаток 2) Замовник має право вживати заходів з метою притягнення службових (посадових) осіб учасника, дії якого призвели до спотворення результатів торгів в результаті надання недостовірної інформації, до кримінальної відповідальності на підставі ст. 366 КК України.
Принт скрины отелей
Дата подання: 06 лютого 2018 17:06
Дата відповіді: 07 лютого 2018 20:44
Добрый день!Вопрос по поводу бронирования отелей.Если на подтверждение отеля принт скрин на 1 отель не один а несколько, могут ли они быть на 1 странице или каждый принт скрин должен быть на разных страницах?
Відповідь: Доброго дня!
Кожний принт-скрін підтвердження бронювання готелю має бути розміщений на окремому аркуші із зазначенням у верхній частині назви населеного пункту, назви готелю та дат проживання.
Кожний принт-скрін підтвердження бронювання готелю має бути розміщений на окремому аркуші із зазначенням у верхній частині назви населеного пункту, назви готелю та дат проживання.
Категория номера
Дата подання: 06 лютого 2018 17:11
Дата відповіді: 07 лютого 2018 20:57
Добрый день!Вопрос по номерам в отелях: категория номера должна называться именно standard или имеется ввиду низжая категория номера в отеле ( так как не все отели имеют категории с названием стандарт, а могут называть их по разному) Спасибо.
Відповідь: Доброго дня!
Проживання в готелі передбачає проживання в номері категорії «одномісний стандарт», мається на увазі, що категорія номеру повинна бути не нижче категорії "стандарт"
Проживання в готелі передбачає проживання в номері категорії «одномісний стандарт», мається на увазі, що категорія номеру повинна бути не нижче категорії "стандарт"
Працівники з дипломами IATA
Дата подання: 08 лютого 2018 15:09
Дата відповіді: 12 лютого 2018 13:35
Шановний Замовнику,щодо Вашої відповіді на питання про працівників з дипломами IATA.Ви відповіли,що працівники з дипломами IATA можуть працювати за сумісництву,але при цьому цей працівник на зможе працювати двадцять чотири години сім днів на тиждень,включаючи святкові дні(згідно з умовами вказаними в додатку 2,п.2 до тенедерної документації).Тобто працівники,які працюють за сумісництвом не можуть фактично виконувати вимоги зігдно додатку 2 до тендерної документації,щодо цілодобової підтримки.
Питання як в такому випадку повинні все ж таки працювати співробітники?На постіній основі чи все таки можливо за сумісництвом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учасник, хочемо ще раз звернути вашу увагу на те, що в тендерній документації відсутні будь-які обмеження щодо можливості роботи працівників по сумісництву.
Шановний учасник, хочемо ще раз звернути вашу увагу на те, що в тендерній документації відсутні будь-які обмеження щодо можливості роботи працівників по сумісництву.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" |
3 010 092,16
UAH з ПДВ
|
2 897 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІЛОТ" |
3 344 335,13
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТАТИ РАЗОМ" |
3 171 885,00
UAH з ПДВ
|
2 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Авіа Системний Інтегральний Сервіс |
3 126 248,80
UAH з ПДВ
|
3 125 999,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" #31355406 |
Відхилено |
2 897 999,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 17:46
|
ТОВ "ПІЛОТ" #25587911 |
Відхилено |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 17:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТАТИ РАЗОМ" #39328516 |
Відхилено |
2 999 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 18:10
|
ТОВ Авіа Системний Інтегральний Сервіс #38396957 |
Рішення скасоване |
3 125 999,80
UAH з ПДВ
|
28 березня 2018 11:47
|
ТОВ Авіа Системний Інтегральний Сервіс #38396957 |
Відхилено |
3 125 999,80
UAH з ПДВ
|
28 березня 2018 11:48
|
Інформація про відміну
Дата відміни
28 березня 2018 11:48
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі