Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування (Послуги з технічного, оперативного та диспетчерського обслуговування газових та твердопаливних котелень)
Очікувана вартість
2 025 130,00 UAH
UA-2018-02-01-004260-c 038a7c5f949f4f2e83779d5d1b81f06c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворська Оксана Богданівна

+380313154887 Uommrbuh@mk.uz.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143413
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Контактна особа: Яворська Оксана Богданівна
+380313154887
Uommrbuh@mk.uz.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…». У зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку послуг з технічного, оперативного та диспетчерського обслуговування газових та твердопаливних котелень в м. Мукачево, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Це підтверджується наступним: На виконання розпорядження Мукачівського міського голови від 09.10.2017р.№ 399 «Про початок опалювального періоду в м. Мукачево» та у зв’язку із скороченням штатних працівників, які відповідали за технічне, оперативне та диспетчерське обслуговування котелень освітніх закладів, Замовником, для забезпечення безперебійної роботи навчальних закладів, передано котельні освітніх закладів, наявну документацію, устаткування та обладнання в оперативне керування обслуговуючій компанії ТОВ Технічний центр «ОБЩЕМАШ» (акти – прийому передачі від 15.10.2017 р. № 1, 2, 3, 4 , 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ,42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51). Після передачі ТОВ Технічний центр «ОБЩЕМАШ», останніми вжито термінових заходів до початку опалювального сезону, приведення обладнання у відповідність вимогам нормативно-правових актам з питань охорони праці та промислової безпеки, а також забезпечено стабільну та безпечну роботу котелень в умовах осінньо-зимового періоду 2017-2018 рр. Відповідна компанія на виконання встановлених приписів та норм розпочала опалювальний сезон в навчальних закладах м. Мукачево з 15.10.2017р. Таким чином, Замовник зобов’язаний укласти договір на послуги з технічного, оперативного та диспетчерського обслуговування газових та твердопаливних котелень навчальних закладів м. Мукачево з ТОВ Технічний центр «ОБЩЕМАШ», яке є безальтернативними надавачом таких послуг в м. Мукачево, що дає підставу застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Враховуючи те, що вказана послуга є важливою складовою для безперебійного проходження опалювального сезону в закладах освіти та забезпечення безпеки при використанні газового, твердопаливного обладнання, необхідно укласти договір на закупівлю послуг по предмету закупівлі - ДК 021:2015: 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування (Послуги з технічного, оперативного та диспетчерського обслуговування газових та твердопаливних котелень). Не укладання з ТОВ Технічний центр «ОБЩЕМАШ» договору на закупівлю послуг з технічного, оперативного та диспетчерського обслуговування газових та твердопаливних котелень може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, а також до створення загрози зриву опалювального сезону 2017- 2018 рр. на об’єктах Замовника. Це поставить під загрозу здоров’я та життя громадян, призведе до відключення від систем тепло - та енергозабезпечення об’єктів, може стати причиною виникнення надзвичайних ситуацій. На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі для закупівлі - ДК 021:2015: 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування (Послуги з технічного, оперативного та диспетчерського обслуговування газових та твердопаливних котелень). Враховуючи вище наведене, Замовником було запрошено та проведено переговори з ТОВ Технічний центр «ОБЩЕМАШ». Учасник подав документи, які були визначенні та встановленні Замовником у запрошенні до переговорів. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII; 2. Акти – прийому передачі від 15.10.2017 р. № 1, 2, 3, 4 , 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ,42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51; 3. Розпорядження Мукачівського міського голови від 09.10.2017р.№ 399 «Про початок опалювального періоду в м. Мукачево»; 4. Штатний розпис педагогічного, адміністративно-господарського апарату та технічного персоналу закладів освіти, затверджений Рішенням виконавчого комітету Мукачівської міської ради №396 від 26.12.2017 р. «Про внесення змін до штатних розписів адміністративно-господарського, педагогічного, обслуговуючого персоналу закладів освіти, навчально-виховних комплексів та структурних підрозділів управління освіти , молоді та спорту на 2017-2018 навчальний рік»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 17:35
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного, оперативного та диспетчерського обслуговування газових та твердопаливних котелень (обсяг надання послуг: 1 послуга (згідно договору))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, газові та твердопаливні котельні навчальних закладів м. Мукачево
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

01 лютого 2018 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Технічний центр «ОБЩЕМАШ»
#36252220
Переможець 2 025 130,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 17:35

Документи

01 лютого 2018 17:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2018 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Технічний центр «ОБЩЕМАШ»
#36252220
2 025 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2018 17:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 14:48
img20181024_14271760.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 14:41
img20181024_14274653.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 14:41
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 15:11
Договір укладений
12 лютого 2018 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 36 України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII
Номер договору про закупівлю: 39/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML