Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
батон, хліб житній
Очікувана вартість
3 878 100,00 UAH
UA-2018-02-01-003057-c ● 68a8d399b55c407b9ce5858aa137cd87
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Циганок Анджела Михайлівна 380444199838 katorgina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2018 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2018 15:43 |
Очікувана вартість: | 3 878 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 781,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38781 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
батон, хліб житній
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Батон - 130000 кг, хліб житній – 70000,0 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 року
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Батон - 130000 кг, хліб житній – 70000,0 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 кілограми
батон, хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04211, Україна, Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2018 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2018 15:18 |
Тендерна документація хліб 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-01-003057-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ", Код ЄДРПОУ:41202432
Дата подання: 01 березня 2018 09:59
Скарга
Вимога щодо відхиленя
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2018 11:35
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «Миза» через ненадання документів замовнику, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення процедури кваліфікації пропозицій інших учасників відповідної закупівлі та повідомляє наступне:
В тендерній документації на закупівлю батону, хлібу житнього, хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (код ДК 021:2015 - 15810000-9) передбачено, що відповідно до частини 3 статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 2,3,5,6,8 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовником 26 лютого 2018 року були отримані зазначені документи від ТОВ «Миза» та розглянуті на засідання тендерного комітету (прот. № 30 від 26.02.2018).
Завантаження документів в електронну систему закупівель тендерною документацію не було передбачено, відповідно вищезазначеного Ваша вимога безпідставна.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації на закупівлю батону, хлібу житнього, хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (код ДК 021:2015 - 15810000-9) передбачено, що відповідно до частини 3 статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 2,3,5,6,8 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовником 26 лютого 2018 року були отримані зазначені документи від ТОВ «Миза» та розглянуті на засідання тендерного комітету (прот. № 30 від 26.02.2018).
Завантаження документів в електронну систему закупівель тендерною документацію не було передбачено, відповідно вищезазначеного Ваша вимога безпідставна.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «Миза» через ненадання документів замовнику, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення процедури кваліфікації пропозицій інших учасників відповідної закупівлі
Номер вимоги: UA-2018-02-01-003057-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3140511555
Дата подання: 01 березня 2018 11:50
Скарга на рішення замовника
22 лютого поточного року в електронній системі публічних закупівель опубліковано протокол № 30 тендерного комітету замовника від 22.02.2018, згідно якого переможцем закупівлі визнано ТОВ МИЗА. Вважаю, що тендерна пропозиція ТОВ «Миза» (далі – учасник) для участі у відповідній закупівлі містить ряд документів, передбачених тендерною документацією замовника, що не відповідають вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до підпунктів 3-4 пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів для перевезення товарів під температурним контролем, а також копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, якими буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від 15.02.2018 № 1168, згідно якої, для виконання зазначеного договору учасник використовуватиме власний автотранспорт: Renault Master (державний реєстраційний номер АІ 0753 ЕМ) та ГАЗ 3302-418 (державний реєстраційний номер АІ 5039 СІ).
Додатком № 2 тендерної документації Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації визначено графік поставки продукції, зокрема, поставка відповідної продукції повинна здійснюватися відповідно до заявок у 62 навчальні заклади району спеціальним транспортом постачальника починаючи з 7:30 і не пізніше до 12.00 години дня поставки.
Разом з тим, звертаємо увагу замовника, що зазначений автотранспорт учасник торгів також збирається використовувати для доставки продукції:
- у 81 заклад освіти Дніпровського району міста Києва (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюється в навчальні заклади протягом понеділка - п’ятниці щоденно і термін придатності запропонованого товару повинен бути не менше 90% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-02-000459-a.
- у 18 закладів освіти міста Борисполя Київської області (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюватися в навчальні заклади кожного ранку (робочого дня) і термін придатності запропонованого товару повинен бути не менше 80% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-05-000445-a.
- у 57 закладів освіти Голосіївського району міста Києва (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюватися в навчальні заклади не менше 5 раз на тиждень, залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 80% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-15-000886-c.
- у 45 закладів освіти Подільського району міста Києва (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюватися в навчальні заклади 5 раз на тиждень, залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 90% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-30-000568-c.
- у 12 закладів освіти міста Переяслав-Хмельницького (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюватися в навчальні заклади щоденно, крім вихідних та святкових днів, залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 90% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-02-000697-a.
Зазначена інформація не є вичерпною, а стосується лише окремих замовників, які визначають більше однієї точки доставки продукції.
Враховуючи зазначене вище, учасник фізично не зможе здійснити заявленим ним автотранспортом доставку продукції до закладів освіти Оболонського району міста Києва у строки, визначені замовником торгів, або ж надає недостовірну інформацію.
2. Згідно пункту 2.3. Істотних умов, які будуть включені в договір про закупівлю «Товар передається Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання. Товар постачається з терміном придатності не менш ніж 80 % від загального терміну зберігання на момент поставки».
Учасник торгів листом-погодженням від 15.02.2018 № 1194 повідомив замовника, що погоджується з істотними умовами, які будуть включені в договір про закупівлю.
Разом з тим, учасник торгів технічно не може належним чином виконати зазначені вимоги, зважаючи на наступне.
За умовами торгів замовник закупає хліб Український та хліб Батон.
Положеннями ДСТУ 4587:2006 визначено, що термін реалізації (зберігання) хлібу Батон становить 24 години з моменту виготовлення, отже 80% придатності для такого сорту хліба становить близько 21 годин.
Виробничі потужності учасника розташовані за адресою: Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, вул. М.Грушевського, 54. Відстань від виробничої потужності до найближчої точки доставки становить близько 100 км. (інформація згідно онлайн розрахунку відстані надана сервісом Google). Доставити продукцію необхідно у 62 заклад освіти району.
Отже, за три години неможливо загрузити необхідну кількість хліба в машини, проїхати майже 100 км, та доставити батон з терміном придатності не менш ніж 80 % від загального терміну зберігання на момент поставки у 64 заклади освіти району.
3. За результатами аналогічних торгів на закупівлю за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, ідентифікатор торгів UA-2018-01-02-000507-a, що проводилися в січні цього року, замовник торгів відхилив пропозицію ТОВ «Миза» у зв’язку із тим, що «Відповідно до рішення № 3 про призначення директором ТОВ «Миза» Кролевця В.М., на підставі довіреності від 20 серпня 2013 року, є (уповноважена особа) – Тарасенко Сергій Михайлович, на якого не підтверджено право підпису, як на уповноважену особу від компанії з обмеженою відповідальністю «РОСОТОН ХОЛДІНГЗ ЛТД».
Разом з тим, незважаючи на аналогічні вимоги тендерної документації, а також документи, подані у тендерній пропозиції ТОВ «Миза», замовник торгів чомусь не звернув на це увагу, та не відхилив пропозицію ТОВ «Миза», що є дивним і не послідовним кроком.
Враховуючи відповідні аргументи, вимагаю від Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ «МИЗА» переможцем закупівлі на постачання хліба та хлібобулочних виробів для закладів освіти району, та провести кваліфікацію наступних учасників.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до підпунктів 3-4 пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів для перевезення товарів під температурним контролем, а також копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, якими буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від 15.02.2018 № 1168, згідно якої, для виконання зазначеного договору учасник використовуватиме власний автотранспорт: Renault Master (державний реєстраційний номер АІ 0753 ЕМ) та ГАЗ 3302-418 (державний реєстраційний номер АІ 5039 СІ).
Додатком № 2 тендерної документації Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації визначено графік поставки продукції, зокрема, поставка відповідної продукції повинна здійснюватися відповідно до заявок у 62 навчальні заклади району спеціальним транспортом постачальника починаючи з 7:30 і не пізніше до 12.00 години дня поставки.
Разом з тим, звертаємо увагу замовника, що зазначений автотранспорт учасник торгів також збирається використовувати для доставки продукції:
- у 81 заклад освіти Дніпровського району міста Києва (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюється в навчальні заклади протягом понеділка - п’ятниці щоденно і термін придатності запропонованого товару повинен бути не менше 90% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-02-000459-a.
- у 18 закладів освіти міста Борисполя Київської області (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюватися в навчальні заклади кожного ранку (робочого дня) і термін придатності запропонованого товару повинен бути не менше 80% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-05-000445-a.
- у 57 закладів освіти Голосіївського району міста Києва (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюватися в навчальні заклади не менше 5 раз на тиждень, залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 80% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-15-000886-c.
- у 45 закладів освіти Подільського району міста Києва (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюватися в навчальні заклади 5 раз на тиждень, залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 90% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-30-000568-c.
- у 12 закладів освіти міста Переяслав-Хмельницького (згідно тендерної документації замовника торгів постачання продукції повинно здійснюватися в навчальні заклади щоденно, крім вихідних та святкових днів, залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 90% від загального терміну зберігання).
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-02-000697-a.
Зазначена інформація не є вичерпною, а стосується лише окремих замовників, які визначають більше однієї точки доставки продукції.
Враховуючи зазначене вище, учасник фізично не зможе здійснити заявленим ним автотранспортом доставку продукції до закладів освіти Оболонського району міста Києва у строки, визначені замовником торгів, або ж надає недостовірну інформацію.
2. Згідно пункту 2.3. Істотних умов, які будуть включені в договір про закупівлю «Товар передається Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання. Товар постачається з терміном придатності не менш ніж 80 % від загального терміну зберігання на момент поставки».
Учасник торгів листом-погодженням від 15.02.2018 № 1194 повідомив замовника, що погоджується з істотними умовами, які будуть включені в договір про закупівлю.
Разом з тим, учасник торгів технічно не може належним чином виконати зазначені вимоги, зважаючи на наступне.
За умовами торгів замовник закупає хліб Український та хліб Батон.
Положеннями ДСТУ 4587:2006 визначено, що термін реалізації (зберігання) хлібу Батон становить 24 години з моменту виготовлення, отже 80% придатності для такого сорту хліба становить близько 21 годин.
Виробничі потужності учасника розташовані за адресою: Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, вул. М.Грушевського, 54. Відстань від виробничої потужності до найближчої точки доставки становить близько 100 км. (інформація згідно онлайн розрахунку відстані надана сервісом Google). Доставити продукцію необхідно у 62 заклад освіти району.
Отже, за три години неможливо загрузити необхідну кількість хліба в машини, проїхати майже 100 км, та доставити батон з терміном придатності не менш ніж 80 % від загального терміну зберігання на момент поставки у 64 заклади освіти району.
3. За результатами аналогічних торгів на закупівлю за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, ідентифікатор торгів UA-2018-01-02-000507-a, що проводилися в січні цього року, замовник торгів відхилив пропозицію ТОВ «Миза» у зв’язку із тим, що «Відповідно до рішення № 3 про призначення директором ТОВ «Миза» Кролевця В.М., на підставі довіреності від 20 серпня 2013 року, є (уповноважена особа) – Тарасенко Сергій Михайлович, на якого не підтверджено право підпису, як на уповноважену особу від компанії з обмеженою відповідальністю «РОСОТОН ХОЛДІНГЗ ЛТД».
Разом з тим, незважаючи на аналогічні вимоги тендерної документації, а також документи, подані у тендерній пропозиції ТОВ «Миза», замовник торгів чомусь не звернув на це увагу, та не відхилив пропозицію ТОВ «Миза», що є дивним і не послідовним кроком.
Враховуючи відповідні аргументи, вимагаю від Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ «МИЗА» переможцем закупівлі на постачання хліба та хлібобулочних виробів для закладів освіти району, та провести кваліфікацію наступних учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2018 12:45
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «Миза» та повідомляє наступне:
Аргументи викладені у вимозі не є достатніми для відхилення, а є тільки припущенням щодо неможливості якісного виконання договору. Окрім цього не в усіх процедурах, зазначених у вимозі, ТОВ «Миза» визнаний переможцем.
Додатково зауважуємо, що істотними умовами договору, передбачено відповідальність сторін: у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність у порядку, передбаченому чинним законодавством України та цим Договором.
Щодо не надання документів на Тарасенко Сергія Михайловича, на якого не підтверджено право підпису, як на уповноважену особу від компанії з обмеженою відповідальністю «РОСОТОН ХОЛДІНГЗ ЛТД» повідомляємо, що відповідні документи розміщені у файлі «док. повноваження посадової особи».
Розгорнути
Згорнути
Аргументи викладені у вимозі не є достатніми для відхилення, а є тільки припущенням щодо неможливості якісного виконання договору. Окрім цього не в усіх процедурах, зазначених у вимозі, ТОВ «Миза» визнаний переможцем.
Додатково зауважуємо, що істотними умовами договору, передбачено відповідальність сторін: у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність у порядку, передбаченому чинним законодавством України та цим Договором.
Щодо не надання документів на Тарасенко Сергія Михайловича, на якого не підтверджено право підпису, як на уповноважену особу від компанії з обмеженою відповідальністю «РОСОТОН ХОЛДІНГЗ ЛТД» повідомляємо, що відповідні документи розміщені у файлі «док. повноваження посадової особи».
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «Миза»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-01-003057-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ", Код ЄДРПОУ:41202432
Дата подання: 03 березня 2018 12:58
Дата подання: 03 березня 2018 12:58
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 березня 2018 12:30
Рішення від 06.03.2018 № 2054.pdf
Дата публікації: 07 березня 2018 12:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2018 № 2721.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 22:48
Рішення від 26.03.2018 № 2721.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 22:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЕНЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
2 657 700,00
UAH з ПДВ
|
2 657 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МИЗА |
2 777 500,00
UAH з ПДВ
|
2 777 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" |
3 406 600,00
UAH з ПДВ
|
3 257 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ |
3 526 750,00
UAH з ПДВ
|
3 526 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЕНЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3033116086 |
Відхилено |
2 657 700,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2018 16:13
|
ТОВ МИЗА #38888259 |
Переможець |
2 777 500,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2018 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2019 15:18
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2019 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2019 12:14
|
Додаткова угода № 2602-5Т.pdf | зміни до договору |
24 січня 2019 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 14:18
|
Додаткова угода № 2602-5Т.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2018 12:21
|
Додаткова угода № 2602-5Т.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2018 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2018 15:36
|
Договор Батон , хліб житній.pdf | укладений |
04 квітня 2018 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2602-5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2602-5Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк дії Договору на строк, достатній до проведення процедури закупівлі товару на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договору, а в частині розрахунків до 31 грудня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2602-5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2602-5Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ст 36 Дію договору подовжено |
Номер договору про закупівлю: | 2602-5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2602-5Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підписаний договір на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2602-5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2602-5Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |