Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2018-02-01-002301-c f16986bf64de4931b4828d02bb6796b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809 dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2018 14:00
Початок аукціону: 09 лютого 2018 11:44
Очікувана вартість: 104 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київ, Київ, Янтарна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2018 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Розком 81 600,00
UAH з ПДВ
63 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" 63 700,00
UAH з ПДВ
63 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТУНІК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" 64 044,00
UAH з ПДВ
64 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Повзун Сергій Степанович" 90 850,00
UAH з ПДВ
90 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС МЕБЛІ" 104 000,00
UAH з ПДВ
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 13:41
лист пояснення.pdf
08 лютого 2018 13:35
лист погодження.pdf
08 лютого 2018 13:35
Витяг є.п..pdf
08 лютого 2018 13:35
Паспорт.pdf
08 лютого 2018 13:35
Довідка сертифікація.pdf
08 лютого 2018 13:35
довідка товар.pdf
08 лютого 2018 13:35
Сертифікат якості.pdf
08 лютого 2018 13:35
Витяг.pdf
08 лютого 2018 13:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 лютого 2018 13:54
свидоцтво 1.pdf
08 лютого 2018 13:54
паспорт2.pdf
08 лютого 2018 13:54
паспорт1.pdf
08 лютого 2018 13:54
пдв.pdf
08 лютого 2018 13:54
реквизиты.pdf
08 лютого 2018 13:54
Витяг2.pdf
08 лютого 2018 13:54
Витяг.pdf
08 лютого 2018 13:54
цінова1 001.jpg
08 лютого 2018 13:54
цінова 001.jpg

Публічні документи

08 лютого 2018 11:54
сертифікати 18.pdf
08 лютого 2018 11:54
документи ФОП 2018.pdf
08 лютого 2018 11:54
проект дог Київ 18.pdf
08 лютого 2018 11:54
пропозиція 3 Київ 18.pdf
08 лютого 2018 11:54
пропозиція 2 Київ 18.pdf
08 лютого 2018 11:54
пропозиція Київ 18.pdf

Публічні документи

07 лютого 2018 14:39
Статут.pdf
07 лютого 2018 14:39
Інформаційний лист.pdf
07 лютого 2018 14:39
Додаток3.pdf
07 лютого 2018 14:39
Додаток2.pdf
07 лютого 2018 14:39
Додаток1.pdf
07 лютого 2018 14:39
Додаток 5.pdf
07 лютого 2018 14:39
Додаток 4.pdf
07 лютого 2018 14:39
Диплом Новый стиль.pdf
07 лютого 2018 14:39
Диплом Мебель Киев.pdf
07 лютого 2018 14:39
Відомості з ЄДР_КВЕД.pdf
07 лютого 2018 14:39
Витяг ПДВ.pdf
07 лютого 2018 14:39
Витяг 07.02.2018_1003585315.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Розком

ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"

ФОП "ТУНІК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "Повзун Сергій Степанович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС МЕБЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Розком
#32210799
Переможець 63 060,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2018 10:59

Документи

12 лютого 2018 10:58
IMG_0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2018 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Розком
#32210799
63 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2018 10:58
IMG_0003.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2018 09:10
IMG_0001.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 09:09
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 11:03
Договір 23994.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 11:02
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2018 15:49
IMG_0001.pdf зміни до договору
14 серпня 2018 15:48
Електронний підпис укладений
08 серпня 2018 09:20
IMG_0001.pdf зміни до договору
08 серпня 2018 09:19
договір.pdf укладений
20 лютого 2018 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що кошти замовником зекономлено в результаті проведення процедури закупівлі, вони можуть вважатись додатковими коштами, надходження яких замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року. Водночас, коли замовнику виділено додаткові кошти на закупівлю товарів, робіт і послуг, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі. Здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону про закупівлі, зокрема внесення змін до річного плану. Якщо сума додатково виділених коштів не перевищує зазначені вартісні межі для проведення процедур закупівель, замовник визначає закупівлю, як новий предмет і просто укладає окремий договір. Отже, якщо наступна закупівля, що буде здійснена на зекономлені кошти, не перевищує вартісні межі, встановлені статтею 2 Закону про закупівлі, замовник може визначити закупівлю, як новий предмет і просто укласти окремий договір.
Номер договору про закупівлю: 19-3/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 77-08/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що кошти замовником зекономлено в результаті проведення процедури закупівлі, вони можуть вважатись додатковими коштами, надходження яких замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року. Водночас, коли замовнику виділено додаткові кошти на закупівлю товарів, робіт і послуг, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі. Здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону про закупівлі, зокрема внесення змін до річного плану. Якщо сума додатково виділених коштів не перевищує зазначені вартісні межі для проведення процедур закупівель, замовник визначає закупівлю, як новий предмет і просто укладає окремий договір. Отже, якщо наступна закупівля, що буде здійснена на зекономлені кошти, не перевищує вартісні межі, встановлені статтею 2 Закону про закупівлі, замовник може визначити закупівлю, як новий предмет і просто укласти окремий договір.
Номер договору про закупівлю: 19-3/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 77-08/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що кошти замовником зекономлено в результаті проведення процедури закупівлі, вони можуть вважатись додатковими коштами, надходження яких замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року. Водночас, коли замовнику виділено додаткові кошти на закупівлю товарів, робіт і послуг, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі. Здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону про закупівлі, зокрема внесення змін до річного плану. Якщо сума додатково виділених коштів не перевищує зазначені вартісні межі для проведення процедур закупівель, замовник визначає закупівлю, як новий предмет і просто укладає окремий договір. Отже, якщо наступна закупівля, що буде здійснена на зекономлені кошти, не перевищує вартісні межі, встановлені статтею 2 Закону про закупівлі, замовник може визначити закупівлю, як новий предмет і просто укласти окремий договір.
Номер договору про закупівлю: 19-3/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 23994
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що кошти замовником зекономлено в результаті проведення процедури закупівлі, вони можуть вважатись додатковими коштами, надходження яких замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року. Водночас, коли замовнику виділено додаткові кошти на закупівлю товарів, робіт і послуг, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі. Здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону про закупівлі, зокрема внесення змін до річного плану. Якщо сума додатково виділених коштів не перевищує зазначені вартісні межі для проведення процедур закупівель, замовник визначає закупівлю, як новий предмет і просто укладає окремий договір. Отже, якщо наступна закупівля, що буде здійснена на зекономлені кошти, не перевищує вартісні межі, встановлені статтею 2 Закону про закупівлі, замовник може визначити закупівлю, як новий предмет і просто укласти окремий договір.
Номер договору про закупівлю: 19-3/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 77-10/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 102 830,64
UAH