Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-02-01-000019-a 38d5fa154d524daab67338ffab4cc244
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазарчук Олег Павлович

0433425333 kkpgajsin@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Гайсинський комбінат комунальних підприємств
Код ЄДРПОУ: 03338900
Місцезнаходження замовника: 23700, Україна, Вiнницька обл., МІСТА ОБЛАСНОГО ПІДПОРЯДКУВАННЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, вул. Б.Хмельницького, буд. 47
Контактна особа замовника: Лазарчук Олег Павлович
0433425333
kkpgajsin@gmail.com

Інформація про предмет закупівлі

Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини. Асортимент товару та його кількість може бути змінено залежно від реальної потреби покупця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт.
Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини. Асортимент товару та його кількість може бути змінено залежно від реальної потреби покупця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вiнницька область, ГАЙСИН, вул. Б.Хмельницького, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44500000-5 — Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини

Документація

Тендерна документація

01 лютого 2018 08:26
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Лук'ян Михайло Федорович
#2604312359
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 08:41

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Лукян 80000 від 2018.pdf укладений
01 лютого 2018 08:49
sign.p7s укладений
02 січня 2019 14:30
sign.p7s укладений
17 грудня 2018 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: узгоджене зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 13225
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 75 969,78
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку