Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
310 500,00 UAH
UA-2018-01-31-002440-c 787c06b97ba3462e918e023f061d1635
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Мосійчук

+380679043405 roddom_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровський міський пологовий будинок № 1" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01984524
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, 2
Контактна особа: Оксана Мосійчук
+380679043405
roddom_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2018 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 14:17
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 14:17
Очікувана вартість: 310 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 33600000-6 «Фармацевтична продукція»

Тендерна документація

31 січня 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2018 14:53
Тендерна документація.doc
31 січня 2018 14:53
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-31-002440-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 01 березня 2018 11:36
Вимога!
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції! Ви вказали,що третинні аміни не повинні входити до складу засобу? Згідно якого Наказу? Ця речовина не є більшим алергеном ніж ЧАС, вона не агресивно до оброблюваних поверхонь! Різниця між сумами пропозицій 110000 грн! Хіба ми не розуміємо, що ви цю вимогу написали навмисно для того,щоб відхиляти небажані пропозиції, в які не закладена корупціна складова? Ми запропонували повний еквівалент, по таких характьеристиках, як: призначення, спектр антимікробної дії, групи діючих речовин, режими використання, спектр антимікробної дії! Саме за цими характеристиками визначають еквівалентність поважні профільні Державні установи! Більш того, запропонований нами засіб в рази економічніший!Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2018 14:40
Відповідь на вимогу у прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2018-01-31-002440-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 березня 2018 15:36
Щодо відповіді Замовника
Замовнику-корупціонер! Ви з глузду з"їхали, чи вважаєте,що ця корупційна писанина та висмоктана з пальця аргументація вам зійде з рук? Яка недостовірна інформація? Що ви несете? Ми будемо оприлюднювати матеріали цієї справи, звернемося до Громадських організацій та контролюючих органів, бо за таку цинічну та нахабну поведінку посадові особи Замовника-корупціонера повинні бути покарані.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2018 12:50
Шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення повідомляємо: стосовно звинувачень в порушені Закону про публічні закупівлі у відповіді на вимогу учасника від 05.03.2018 р., детально надано роз’яснення щодо норм якими користувався наш тендерний комітет.
Ваші обвинувачення є безпідставними та неприпустимими .

Документи

05 березня 2018 14:40
Протокол.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лабораторні реактиви
Опис предмету закупівлі:
ДК 021:2015 код 33600000-6 «Фармацевтична продукція»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 680,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 лютого 2018 11:28
Закінчення: 19 лютого 2018 11:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 шт
EasyLyte PLUS Solution Pack (800 ml) Блок розчинів для EasyLyte PLUS (800 мл)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Воскресенська 2
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 комп
EasyQC Bi-Level Quality Control Kit 10mL Level 1 (Normal),10 mL Level 2 (Abnormal High) EasyQC Набір для контролю якості (10 мл-норма, 10 мл -вище норми)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Воскресенська 2
Дата доставки: 31 грудня 2018
2 комп
Набір розчинів для щоденної промивки/очистки EasyLyte, EasyStat, EasyBlodGas,EasyElectrolytes
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Воскресенська 2
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2018 14:54
проект договору.docx
31 січня 2018 14:54
специфікація лот 1.xls
31 січня 2018 14:54
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮВІС 66 126,00
UAH з ПДВ
66 126,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЛАБВЕЛЛ» 67 517,00
UAH з ПДВ
67 517,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2018 14:13
Проект договору.pdf

Публічні документи

15 лютого 2018 15:06
Витяг ПДВ.pdf
15 лютого 2018 15:06
Статут.pdf
15 лютого 2018 15:06
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮВІС

ТОВ «ЛАБВЕЛЛ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮВІС
#31351527
Переможець 66 126,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 10:29

Документи

20 лютого 2018 10:29
Електронний підпис
20 лютого 2018 10:25
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2018 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮВІС
#31351527
66 126,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2018 10:29
Електронний підпис
20 лютого 2018 10:25
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 13:25
Звіт 51339,09.JPG укладений
31 жовтня 2018 12:06
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 12:04
ДУ_5.pdf зміни до договору
16 жовтня 2018 15:49
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 15:26
ДУ 4.PDF зміни до договору
03 липня 2018 14:45
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 15:18
ДУ.PDF зміни до договору
13 червня 2018 14:02
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2018 14:18
Доп угода 2.PDF зміни до договору
15 травня 2018 15:57
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 15:53
ДУ №1.pdf зміни до договору
23 березня 2018 13:03
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 10:27
договор.pdf укладений
05 березня 2018 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 80
Договір:
Номер додаткової угоди: № 80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 80
Договір:
Номер додаткової угоди: №80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна даних Замовника
Номер договору про закупівлю: № 80
Договір:
Номер додаткової угоди: № 80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 80
Договір:
Номер додаткової угоди: №80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 51 339,09
UAH з ПДВ