Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доопрацювання програмного забезпечення «Автокаса» до програмно-апаратного комплексу «Автокаса» v.4
Очікувана вартість
6 691 200,00 UAH
UA-2018-01-31-002314-c bfeffe4c54e04dc09b2830e3fb937e44
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Консолідація довідників цінностей в єдину систему та автоматизація процесів приймання та перерахунку цінностей від підрозділів Банку, НБУ, іноземних банків та юридичних осіб;
Автоматизація процесу розподілу цінностей між підрозділами Банку та автоматизація процесів видачі цінностей підрозділам Банку, НБУ, іноземних банків та юридичним особам;
Автоматизація процесів приймання та обробки заявок на інкасацію від підрозділів Банку з урахуванням цінностей;
Моніторинг виконаних операцій з приймання та видачі сумок/мішків з цінностями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доопрацювання програмного забезпечення «Автокаса» до програмно-апаратного комплексу «Автокаса» v.4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЭЛИС"
#23773673
Переможець 6 691 200,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 14:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Інформація_ЭЛИС_ 231-17 ДД2 (24.10.18).pdf зміни до договору
12 листопада 2018 17:33
ЗВІТ_ЭЛИС_231_17.pdf укладений
31 січня 2018 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено загальну вартість договору, яка складає 6 180 800,00 грн (шість мільйонів сто вісімдесят тисяч вісімсот гривень 00 коп.) (змінено перелік та обсяг Послуг)
Номер договору про закупівлю: 231/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додадковий договір
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML