Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з централізованого водовідведення (CPV) 90430000-0-"Послуги з відведення стічних вод”
Очікувана вартість
34 785,30 UAH
UA-2018-01-31-001616-c 52c87029ce9c431e927833e61d460f5c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6985 метр кубічний
послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, до об'єктів Замовника,які вказані в дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

31 січня 2018 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#03361508
Переможець 34 785,30
UAH з ПДВ
31 січня 2018 13:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2018 16:16
доп2 к дог.295 цвс 30.01.18 зміна фінансування.pdf зміни до договору
03 вересня 2018 16:14
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 14:45
доп1 к дог.295 цвс 30.01.18 +11493.84 публ.pdf зміни до договору
05 липня 2018 14:43
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 13:08
295 цвс 30.01.18 34785,30.pdf укладений
31 січня 2018 13:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з централізованого водовідведення 6985 метр кубічний 4,98
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Звіт про укладений договір : збільшити суму договору на 11 493,84 грн. (одинадцять тисяч чотириста дев’яносто три грн. 84 коп.), у т. ч. ПДВ 1915,64 грн. Кошти міського бюджету збільшити на 11 493,84 грн. (одинадцять тисяч чотириста дев’яносто три грн. 84 коп.), у т. ч. ПДВ 1915,64 грн. . Пункт. 3.1. викласти в наступній редакції: « Сума договору складає: 46279,14 грн. (сорок шість тисяч двісті сімдесят дев’ять грн. 14 коп.), у тому числі ПДВ 7713,19 грн. Кошти міського бюджету- 21503,64 грн (двадцять одна тисяча п’ятсот три грн.64 коп.), у т .ч. ПДВ 3584,22 грн. Кошти підприємства- 24775,50 грн. (двадцять чотири тисячі сімсот сімдесят п’ять грн. 50 коп.), у т.ч. ПДВ 4129,50 грн.»
Номер договору про закупівлю: 295/цвс
Договір:
Номер додаткової угоди: 295/ЦВС
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерел фінансування : Сума договору складає: 46279,14 грн., у тому числі ПДВ 7713,19 грн. Кошти міського бюджету- 25532,46 грн, у т .ч. ПДВ 4255,41 грн. Кошти підприємства- 20746,68 грн. , у т.ч. ПДВ 3457,78 грн
Номер договору про закупівлю: 295/цвс
Договір:
Номер додаткової угоди: 295/ЦВС
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з централізованого водовідведення 9293 метр кубічний 4,98
UAH з ПДВ