Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з проживання учасників НТЗ з зимових видів спорту серед спортсменів з УОРА та вади зору
Очікувана вартість
110 600,00 UAH
UA-2018-01-31-001408-a cb0adeb84ef947439feffd7d99f8cd63
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Николаєв Мирослав Степанович

+380322602098 invasport_lvh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт"
Код ЄДРПОУ: 19331171
Вебсайт: https://www.facebook.com/invasport.lviv.ukraine
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., місто, Львів вул Харківська 6
Контактна особа: Николаєв Мирослав Степанович
+380322602098
invasport_lvh@ukr.net
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 110600UAH з ПДВ
Послуга з проживання учасників НТЗ з зимових видів спорту серед спортсменів з УОРА та вади зору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82536, Україна, Львівська область, турківський р-н, с.Яворів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55130000-0 — Інші готельні послуги

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000020 ● f0bfed678b544d9eb7a8d4d5e9e0dec8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.02.2019 № 25 -

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2019 № 25

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-01-31-001408-a 31.01.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 15:47:38

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), Західним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг закупівлі, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» (далі – Замовник) в 2018 році.
У межах проведення моніторингу закупівлі інших готельних послуг (ДК 021:2015: 55130000-0 – Інші готельні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UA-2018-01-31-001408-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником, окрім проведення даної закупівлі інших готельних послуг, укладено ще 25 договорів з аналогічним предметом закупівлі без застосування процедур закупівлі, визначених статтею 12 Закону № 922, загальна вартість яких становить 1 875 172,50 гривень. Зокрема, вартість договорів за лютий, березень, травень, червень і липень 2018 року перевищує межу, встановлену статтею 2 Закону № 922, а саме 200 000 тис. гривень.
Інформація про закупівлі опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номерами ID: UA-2018-01-31-001408-а; UА-2018-02-05-001253-c; UА-2018-02-05-002980-а; UА-2018-02-05-002986-а; UА-2018-02-09-000948-c; UА-2018-02-09-002852-а; UА-2018-02-14-000860-а; UА-2018-03-06-000156-а; UА-2018-03-17-000017-а; UА-2018-03-17-000033-с; UА-2018-03-26-000720-b; UА-2018-04-03-000422-b; UА-2018-05-11-000339-b; UА-2018-05-11-000377-с; UА-2018-05-11-000458-а; UА-2018-05-11-000483-а; UА-2018-05-16-000298-b; UА-2018-05-22-000668-а; UА-2018-05-22-000693-а; UА-2018-05-24-000256-с; UА-2018-06-01-000388-b; UА-2018-06-01-000548-с; UА-2018-06-01-002716-а; UА-2018-06-14-000449-b; UА-2018-07-10-000080-b; UА-2018-07-10-000306-а.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону № 922, цей Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Згідно із пунктом 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону № 922, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Водночас, згідно частини 1 статті 20 Закону № 922, відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, керуючись пунктом 6 та 11 статті 10 Закону № 2939, частини 5 статті 7-1 Закону № 922, підпунктом 2 і 9 пункту 6, Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016, прошу надати письмові пояснення з наступних питань:
Чому, при закупівлі інших готельних послуг за кодом «ДК 021:2015: 55130000-0 – Інші готельні послуги» уникнено конкурентної процедури та не застосовано основну процедуру – відкриті торги, оскільки загальна вартість укладених договорів становить 1 875 172,50 грн, що перевищує вартісні показники, визначені частиною 1 статті 2 Закону № 922, при тому, що по вказаному предмету закупівлі було укладено 26 договорів, враховуючи, що організація та планування заходів повинно здійснюватися відповідно до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України та проведення навчально-тренувальної підготовки спортсменів та забезпечення їх участі у заходах, передбачених календарним планом фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів регіону на відповідний рік, що передбачено в Типовому положенні про регіональний та місцевий центри з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 липня 2011 р. № 766 ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-15 17:57:44

лист пояснення

Пояснення

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-19 17:41:02

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі інших готельних послуг (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» за номером ID: UA-2018-01-31-001408-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Згідно пункту 1 статті 2 Закону № 922 у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону№ 922.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про укладені договори – протягом одного дня з дня укладення договору.
Водночас, Замовником укладено договір від 22.01.2018 №01-01, а звіт про укладений договір опубліковано 31.01.2018.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати письмове пояснення з наступних питань:
1. Чому звіт про укладений договір оприлюднено з порушенням порядку оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства?
Відповідно до пункту 7 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення навчально-тренувальних зборів збірних команд України з видів спорту, спортивних змагань і заходів з фізичної культури і спорту всеукраїнського та міжнародного рівня, у тому числі заходів із фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів, забезпечення участі національних збірних команд України в міжнародних спортивних змаганнях, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного спортивного заходу (або забезпечення участі в ньому), якщо такий захід включено до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.
Просимо надати письмове пояснення з наступних питань:
1. Чи включено даний захід до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України, при цьому до пояснень може бути долучене документальне підтвердження.

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-26 18:15:33

лист пояснення

Наказ як взірець , на кожен захід окремо до нас приходить наказ


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-03-19-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ



18.03.2019 Львів № 46 3312


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631 , пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Провести з 19.03.2019 по 01.04.2019 перевірку дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним закладом Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» за період з 01.01.2018 по 28.02.2019.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Левкович Ольгу Михайлівну.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Р.КРОЛЯК

2019-03-19 10:04:57


Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України
#34105878
Переможець 110 600,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 17:23

Документи

31 січня 2018 17:23
Електронний підпис
31 січня 2018 17:21
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 17:36
договір укладений
31 січня 2018 17:35
договір укладений
31 січня 2018 17:33
договір укладений
31 січня 2018 17:33
договір укладений
31 січня 2018 17:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуга з проживання учасників НТЗ з зимових видів спорту серед спортсменів з УОРА та вади зору 1 послуга 110 600,00
UAH з ПДВ