Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт" |
Код ЄДРПОУ: | 19331171 |
Вебсайт: | https://www.facebook.com/invasport.lviv.ukraine |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., місто, Львів вул Харківська 6 |
Контактна особа: |
Николаєв Мирослав Степанович +380322602098 invasport_lvh@ukr.net |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-07-000020 ● f0bfed678b544d9eb7a8d4d5e9e0dec8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.02.2019 № 25 -
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2019 № 25
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-01-31-001408-a 31.01.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-11 15:47:38
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), Західним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг закупівлі, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» (далі – Замовник) в 2018 році.
У межах проведення моніторингу закупівлі інших готельних послуг (ДК 021:2015: 55130000-0 – Інші готельні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UA-2018-01-31-001408-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником, окрім проведення даної закупівлі інших готельних послуг, укладено ще 25 договорів з аналогічним предметом закупівлі без застосування процедур закупівлі, визначених статтею 12 Закону № 922, загальна вартість яких становить 1 875 172,50 гривень. Зокрема, вартість договорів за лютий, березень, травень, червень і липень 2018 року перевищує межу, встановлену статтею 2 Закону № 922, а саме 200 000 тис. гривень.
Інформація про закупівлі опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номерами ID: UA-2018-01-31-001408-а; UА-2018-02-05-001253-c; UА-2018-02-05-002980-а; UА-2018-02-05-002986-а; UА-2018-02-09-000948-c; UА-2018-02-09-002852-а; UА-2018-02-14-000860-а; UА-2018-03-06-000156-а; UА-2018-03-17-000017-а; UА-2018-03-17-000033-с; UА-2018-03-26-000720-b; UА-2018-04-03-000422-b; UА-2018-05-11-000339-b; UА-2018-05-11-000377-с; UА-2018-05-11-000458-а; UА-2018-05-11-000483-а; UА-2018-05-16-000298-b; UА-2018-05-22-000668-а; UА-2018-05-22-000693-а; UА-2018-05-24-000256-с; UА-2018-06-01-000388-b; UА-2018-06-01-000548-с; UА-2018-06-01-002716-а; UА-2018-06-14-000449-b; UА-2018-07-10-000080-b; UА-2018-07-10-000306-а.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону № 922, цей Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Згідно із пунктом 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону № 922, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Водночас, згідно частини 1 статті 20 Закону № 922, відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, керуючись пунктом 6 та 11 статті 10 Закону № 2939, частини 5 статті 7-1 Закону № 922, підпунктом 2 і 9 пункту 6, Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016, прошу надати письмові пояснення з наступних питань:
Чому, при закупівлі інших готельних послуг за кодом «ДК 021:2015: 55130000-0 – Інші готельні послуги» уникнено конкурентної процедури та не застосовано основну процедуру – відкриті торги, оскільки загальна вартість укладених договорів становить 1 875 172,50 грн, що перевищує вартісні показники, визначені частиною 1 статті 2 Закону № 922, при тому, що по вказаному предмету закупівлі було укладено 26 договорів, враховуючи, що організація та планування заходів повинно здійснюватися відповідно до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України та проведення навчально-тренувальної підготовки спортсменів та забезпечення їх участі у заходах, передбачених календарним планом фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів регіону на відповідний рік, що передбачено в Типовому положенні про регіональний та місцевий центри з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 липня 2011 р. № 766 ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-19 17:41:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі інших готельних послуг (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» за номером ID: UA-2018-01-31-001408-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Згідно пункту 1 статті 2 Закону № 922 у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону№ 922.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про укладені договори – протягом одного дня з дня укладення договору.
Водночас, Замовником укладено договір від 22.01.2018 №01-01, а звіт про укладений договір опубліковано 31.01.2018.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати письмове пояснення з наступних питань:
1. Чому звіт про укладений договір оприлюднено з порушенням порядку оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства?
Відповідно до пункту 7 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення навчально-тренувальних зборів збірних команд України з видів спорту, спортивних змагань і заходів з фізичної культури і спорту всеукраїнського та міжнародного рівня, у тому числі заходів із фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів, забезпечення участі національних збірних команд України в міжнародних спортивних змаганнях, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного спортивного заходу (або забезпечення участі в ньому), якщо такий захід включено до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.
Просимо надати письмове пояснення з наступних питань:
1. Чи включено даний захід до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України, при цьому до пояснень може бути долучене документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-26 18:15:33
лист пояснення
Наказ як взірець , на кожен захід окремо до нас приходить наказ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-03-19-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2019 Львів № 46 3312
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631 , пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 19.03.2019 по 01.04.2019 перевірку дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним закладом Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» за період з 01.01.2018 по 28.02.2019.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Левкович Ольгу Михайлівну.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Р.КРОЛЯК
2019-03-19 10:04:57
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України #34105878 |
Переможець |
110 600,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2018 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2018 17:36
|
договір | укладений |
31 січня 2018 17:35
|
договір | укладений |
31 січня 2018 17:33
|
договір | укладений |
31 січня 2018 17:33
|
договір | укладений |
31 січня 2018 17:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга з проживання учасників НТЗ з зимових видів спорту серед спортсменів з УОРА та вади зору | 1 | послуга |
110 600,00
UAH з ПДВ
|