Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 для офісної техніки, папки картонні (швидкозшивачі), папки на зав"язках
Очікувана вартість
57 600,00 UAH
UA-2018-01-30-002513-c 80dccb6190864d90bc09ca4966f77749
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

РОМАНЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА

+380566743998 ouptaszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26137831
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., ОРДЖОНІКІДЗЕ, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО БУД. 5
Контактна особа: РОМАНЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
+380566743998
ouptaszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2018 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 14:00
Початок аукціону: 08 лютого 2018 15:09
Очікувана вартість: 57 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 288,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Папір А4 для офісної техніки, папки картонні (швидкозшивачі), папки на зав"язках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 пач
Папір ксероксний А4 80г/м.кв., 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул.Горького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 пач
Папір газетний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул.Горького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
72 рулон
Папір рулонний з перфорацією 420/25SL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул.Горького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пач
Папір з перфорацією шир.210 мм 1800 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул.Горького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2400 шт
Швидкозшивачі картонні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул.Горького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
360 шт
Папки картонні на зав"язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул.Горького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2018 14:19
ogoloshennya_papir2018.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 54 105,26
UAH з ПДВ
52 591,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 55 451,70
UAH з ПДВ
52 606,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2018 17:22
ЛИСТ (ліцензія).pdf
06 лютого 2018 17:22
Док-ты.7z

Публічні документи

06 лютого 2018 16:20
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 52 591,64
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 14:45

Документи

13 лютого 2018 14:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2018 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
52 591,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2018 14:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 10:34
дод уг3 Аверсканцелярія.pdf зміни до договору
01 листопада 2018 10:32
додаткова угода2.PDF зміни до договору
16 серпня 2018 12:02
дод уг зміна суми договору.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 10:28
договір укладений
22 лютого 2018 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору та обсягів поставки в наслідок зміни ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 4/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до графіку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 4/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна марки папіру А4 Maestro Standart на Maestro Special
Номер договору про закупівлю: 4/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 52 589,18
UAH з ПДВ