Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання фільтрації води в приміщенні харчоблоку
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2018-01-29-002822-c d17171214122445d8a527e4b6b4a5dac
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Воробйова

+380567675657 nrc_rddv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НРЦ розвитку дитини дошкільного віку"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26371642
Місцезнаходження: 49047, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, пров. Більшовицький, 28
Контактна особа: Юлія Воробйова
+380567675657
nrc_rddv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2018 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2018 09:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 09:41
Початок аукціону: 15 лютого 2018 15:11
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування обладнання фільтрації води в приміщенні харчоблоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49047, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Холодноярська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2018 09:41
Договір.docx
29 січня 2018 15:34
Оголошення.doc
06 лютого 2018 09:41
Договір.docx
29 січня 2018 15:34
Договір.docx
29 січня 2018 15:34
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні запитання по закупівлі
Дата подання: 30 січня 2018 12:36
Дата відповіді: 02 лютого 2018 10:48
Доброго дня! 1. В переліку обладнання вказано один «Механічний фільтр тонкої очистки 5 мкм ВВ 10», а в таблиці де перелічено обладнання яке потребує заміні, вказано два механічних картриджі з різним рейтингом фільтрації, а також додатково картридж хімічної очистки води. Питання: якому посиланню вірити? Внесіть пояснення. 2. Яка кількість солі необхідна на один період обслуговування (місяць) потрібна кг. чи мішків? Внесіть пояснення. 3. Яким документом повинна підтверджуватися якість води після станції доочистки води? Внесіть пояснення. 4. Період технічного обслуговування 5 місяців. Період підтвердження якості води 12 місяців, де логіка? Внесіть пояснення. 5. Яка станція доочистки води буде обслуговуватися, та що знаходиться в приміщенні харчоблоку (3.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування обладнання фільтрації води в приміщенні харчоблоку. (ДК 021:2015 код 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів ); чи пральні (Технічні вимоги. Надання послуг з технічного обслуговування обладнання фільтрації води в приміщенні пральні.) ? Внесіть пояснення. 6. Вода, після станції доочистки води в харчоблоці, використовується тільки для приготування їжі і пиття, чи і на інші потреби? Внесіть пояснення. 7. Якщо вода після станції доочистки води в харчоблоці, використовується і для інших потреб, тоді необхідно вказати яка загальна кількість доочищеної води використовується за період обслуговування (місяць) в м3/місяць. Внесіть пояснення. Питання були розділені на сім (7) запитань, прошу надати відповідь на кожне окремо. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.

Наш заклад є закладом дошкільної освіти, що обумовлює відсутність фахівця з відповідними знаннями для швидкої, кваліфікованої відповіді на Ваші запитання. Ми готуємо відповідь на Ваші запитання, для цього нам потрібен час. Просимо вибачення за затримку.
Відповіді на запитання
Дата подання: 02 лютого 2018 09:30
Дата відповіді: 02 лютого 2018 10:48
Доброго дня! Шановний організатор Закупівлі. Вам були поставлені конкретні, не завуальовані запитання щодо Ваших вимог по закупівлі, будь ласка, надайте на них відповіді. Дякую.
Відповідь: Дякуємо за запитання.

Наш заклад є закладом дошкільної освіти, що обумовлює відсутність фахівця з відповідними знаннями для швидкої, кваліфікованої відповіді на Ваші запитання. Ми готуємо відповідь на Ваші запитання, для цього нам потрібен час. Просимо вибачення за затримку.
Загальні запитання щодо закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2018 09:50
Доброго дня! Шановні Замовники ( Юлія Воробйова) послуги, через 24 години закінчується термін обговорення закупівлі, відповіді на запитання не надані. Термін на відповіді у Вас був значний, ваше небажання відповідати наштовхує на певні припущення. Давайте будемо ПРОЗОРИМИ в своїх думках та діях. Дякую...
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 лютого 2018 12:44
Коментар щодо відміни: Неможливість редагування оголошення
Документи:
08 лютого 2018 12:44
Протокол рішення про відміну.docx