Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень/ випробувань – 75 найменувань
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2018-01-29-002530-c ● 93a89d6aa045484bb30e85a85d646a98
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Седченко Ірина Володимирівна 380445177018 plankdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2018 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2018 11:25 |
Очікувана вартість: | 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1739 Одиниця
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень/ випробувань – 75 найменувань.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2018 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2018 15:13 |
Технічне завдання додаток 2.doc | |
29 січня 2018 15:12 |
Проект Договору додаток 1.doc | |
29 січня 2018 15:11 |
ТД_Вироби для клінічних досліджень.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поділ на лоти
Дата подання: 29 січня 2018 16:27
Дата відповіді: 30 січня 2018 12:18
Доброго дня! Прохання розділити закупівлю на лоти, за для усунення дискримінаційних вимог та закупівлі товару з максимальною економією державних коштів. В одному лоті вказані лабораторні реактиви та загальна хімія. Даний склад специфікації та вимога гарантійного листа від виробника унеможливлює участь інших учасників, окрім того учасника якого очікують бачити в переможцях.
Сподіваємося на усунення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Крім того, вказаним Порядком передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Надання гарантійного листа виробника (представництва, дилера, офіційного дистриб’ютора філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) підтверджує співпрацю учасника з виробником (т.д.) та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання товарів медичного призначення невідомого походження. Вказана вимога документації тендерних торгів не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє.
Відповідно до вищевикладеного тендерний комітет не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Згідно пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Крім того, вказаним Порядком передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Надання гарантійного листа виробника (представництва, дилера, офіційного дистриб’ютора філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) підтверджує співпрацю учасника з виробником (т.д.) та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання товарів медичного призначення невідомого походження. Вказана вимога документації тендерних торгів не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє.
Відповідно до вищевикладеного тендерний комітет не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД" |
780 767,93
UAH з ПДВ
|
780 767,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Олексієнко Сергій Васильович |
789 999,00
UAH з ПДВ
|
789 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД" #38506076 |
Переможець |
780 767,93
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2018 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2018 10:46
|
Договір.pdf | укладений |
02 березня 2018 10:43
|