Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
98 224,00 UAH
UA-2018-01-26-002974-b 2a1c91a4a4594689a0d1d0d31367e3f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Степанівна Акимова

+380675123866 merioks1821@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська обласна дитяча інфекційна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01982330
Місцезнаходження: Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, 54034 м.Миколаїв вул. 9а Поздовжня 10а
Контактна особа: Оксана Степанівна Акимова
+380675123866
merioks1821@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 05 лютого 2018 12:31
Очікувана вартість: 98 224,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

33140000-3 Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76200 штуки
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 лютого 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2018 16:55
Технічні умови шприци 2 комп..docx
26 січня 2018 16:36
Оголошення.docx
26 січня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 16:27
Проект договору.docx
26 січня 2018 16:27
Вимоги до учасників.docx
29 січня 2018 16:55
Технічні умови шприци 2 комп..docx
26 січня 2018 16:27
Технічні умови шприци 2 комп..docx
26 січня 2018 16:36
Оголошення.docx
26 січня 2018 16:26
Оголошення.docx
26 січня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 16:27
Проект договору.docx
26 січня 2018 16:27
Вимоги до учасників.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-26-002974-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 29 січня 2018 16:16
Вимога щодо поділу лоту
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2034363, номер тендеру у UA-2018-01-26-001159-c)
11.02.2018року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ Назва товару або його еквівалент Од. виміру Кількість
1 Вата медична гігієнічна нестерильна, рулон 100 г шт. 300
2 Марля тип 17, 1000 м, рулон м. п. 28000
3 Відріз марлевий медичний нестерильний 1000 см × 90 см тип 17 шт. 50
4 Рукавички латексні оглядові з пудрою нестерильні, розміри XS, S, M, L, XL пар 6000
5 Рукавички хірургічні латексні, стерильні, з пудрою, розміри 6,0-9,0 пар 7000
6 Рукавички оглядові нітрилові, підвищеного ризику, не припудрені, стерильні, розміри XS, S, M, L, XL
пар
50
7 Рукавички хірургічні стерильні, подвійні, розміри 7,0-8,5 пар 25
8 Шприц ін’єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 5,0 мл шт. 10000
9 Шприц ін’єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 10,0 мл шт. 5000
10 Системи для в/в переливання крові, компонентів крові, інфузійних розчинів шт. 10000
11 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку шт. 20
12 Скарифікатор № 200 уп. 150

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін’єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 5,0 мл шт. 10000
Шприц ін’єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 10,0 мл шт. 5000
Системи для в/в переливання крові, компонентів крові, інфузійних розчинів шт. 10000

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2034363, номер тендеру UA-2018-01-26-001159-c-шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2018 11:45
У відповідь на вашу вимогу щодо внесення зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі до ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР (закупівля № 2034363, номер тендеру у UA-2018-01-26-001159-c) Миколаївська обласна дитяча інфекційна лікарня відношення немає
Номер тендеру UA-2018-01-26-002974-b -шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі повідомляємо,
що Замовником достатньо ясно обґрунтовано необхідність об'єднання всіх найменувань в один лот під схожою назвою «ШПРИЦИ »

Документи подані скаржником

29 січня 2018 16:16
2033470.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2018 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 31 939,00
UAH з ПДВ
31 939,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн" 78 118,00
UAH з ПДВ
67 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укр Мед Сервіс" 80 760,00
UAH з ПДВ
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2018 16:42
Цінова фініш.pdf
01 лютого 2018 15:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 16:30
Гарантійний лист.pdf
01 лютого 2018 15:41
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2018 15:41
Гарантійний лист.pdf
01 лютого 2018 15:41
Витяг Фарм-Лайн 2018.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 15:43
Тендерна пропозиція.PDF
01 лютого 2018 15:43
Проект договора.PDF
01 лютого 2018 15:43
Лист-роз'ясн ліцензія.PDF
01 лютого 2018 15:43
ТОВ УКР МЕД СЕРВІС.rar
01 лютого 2018 15:43
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн"

ТОВ "Укр Мед Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 31 939,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 09:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2018 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
31 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2018 09:16
ДОГОВІР про закуп №50 від 12.02.2018.docx укладений
13 лютого 2018 09:13