Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
2 005,00 UAH
UA-2018-01-25-000766-a d08206a357574e8f8cbee4024b077ed6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огунлух Федір Іванович

380964827219 stkrym.ogunlukh@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старо-Кримської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 35560874
Місцезнаходження: 87591, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Каштанова 47б
Контактна особа: Огунлух Федір Іванович
380964827219
stkrym.ogunlukh@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87591, Україна, Донецька область, Старий-Крим, Каштанова 47 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

25 січня 2018 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП. "Комунальник"
#32164402
Переможець 2 005,00
UAH з ПДВ
25 січня 2018 11:45

Документи

25 січня 2018 11:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2018 17:00
002.jpg зміни до договору
09 серпня 2018 17:00
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2018 16:46
001.jpg зміни до договору
09 серпня 2018 16:45
Електронний підпис укладений
25 січня 2018 11:53
005.jpg укладений
25 січня 2018 11:51
004.jpg укладений
25 січня 2018 11:51
003.jpg укладений
25 січня 2018 11:51
002.jpg укладений
25 січня 2018 11:51
001.jpg укладений
25 січня 2018 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму договору на 2807,63 (дві тисячі вісімсот сім грн. 63 коп.) грн. з урахуванням ПДВ 2. Абзац другий пункту 3.1. Розділу ІІІ Оплата послуг - змінити, виклавши у наступній редакції: "3.1. ... Оплата за даним договором складає 401,09 (чотиристо одна грн. 09 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на місяць; 4813,08 (чотири тисячі вісімсот тридцять грн. 08 коп.) грн. з т.ч. ПДВ 802,18 грн. на 2018 рік".
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Споживач та Виконавець, у з'вязку зі зминами тарифів відповідно до рішення виконкому Маріупольської міської ради від 18.07.2018 року № 323, погодилтсь зменити і доповнити Договір № 37 від. 25.01.2018р. 1. Збільшити суму договору на 740,52 (сімсот сорок грн. 52 коп) грн. 2. З 01.09.2018 року змінити пункт 3.1.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML