Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
221 295,00 UAH
UA-2018-01-25-000496-b 7055fa396d4f48eca0b35d732b256f7f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елла Нечипорук

+380432651101
+380432574595
zsh36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 34722302
Місцезнаходження: 21008, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Пирогова, буд. 191
Контактна особа: Елла Нечипорук
+380432651101,+380432574595
zsh36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель закладом 19.12.2017 року було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом
“55510000-8 Послуги їдалень . У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
03.01.2018 року вдруге було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом “55510000-8 Послуги їдалень. У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі послуг їдалень в школі прийнято рішення про застосування “переговорної” процедури закупівлі послуг за предметом “55510000-8 Послуги їдалень».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018 10:12
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова,191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

25 січня 2018 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Меридіан"
#13306232
Переможець 221 295,00
UAH
25 січня 2018 10:12

Документи

25 січня 2018 10:12
Електронний підпис
25 січня 2018 10:12
36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2018 10:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Меридіан"
#13306232
221 295,00
UAH
Документи

Документи

25 січня 2018 10:12
Електронний підпис
25 січня 2018 10:12
36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2019 13:48
ДУ №7 послуги їдалень зш №36.jpg зміни до договору
26 лютого 2019 13:47
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 17:05
ДУ №6 п.ї. зш №36.jpg зміни до договору
28 січня 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 09:06
ДУ №5.1 послуги їдалень зш №36.jpg зміни до договору
21 січня 2019 09:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:05
ДУ №5 послуги їдалень зш №36.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 10:04
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 12:55
ДУ №4 харч.послуги зш №36.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 12:53
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 16:53
ДУ №3 шк36.pdf укладений
27 червня 2018 16:53
ДУ №3 шк36.pdf зміни до договору
27 червня 2018 16:52
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 12:28
ДУ №2 шк36.pdf укладений
27 червня 2018 12:27
ДУ №2 шк36.pdf зміни до договору
27 червня 2018 12:26
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2018 13:01
ЗШ 36 зміни до договору
21 лютого 2018 10:03
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 18:52
ЗШ стор 3 укладений
20 лютого 2018 18:51
ЗШ стор 2 укладений
20 лютого 2018 18:51
ЗШ 36-3 укладений
20 лютого 2018 18:51
ЗШ 36-2 укладений
20 лютого 2018 18:51
ЗШ 36 укладений
20 лютого 2018 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на 15847,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною кошторисних призначень по КПКВК 0613140 та зменшення фактичної потреби в коштах по КЕКВ 2230 дійшли згоди щодо укладення додаткової угоди про таке: 1. Зменшити суму договору на 240,00 грн. 2. Внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши їх у наступній редакції: п. 3.1.: Ціна цього Договору становить 205 207,50 грн. (двісті п’ять тисяч двісті сім грн. 50 коп.) - КПКВК 0611020 (173 947,50 грн.) - КПКВК 0613140 (31 260,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із помилкою по КПКВК 0613140 сторони дійшли згоди викласти у наступній редакції абзац 1 додаткової угоди №2 від 27.06.2018 року Договору №36 від 19.02.2018 року: У зв’язку із зміною кошторисних призначень по КПКВК 0613140 та зменшення фактичної потреби в коштах по КЕКВ 2282 дійшли згоди щодо укладення додаткової угоди про таке.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML