Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
272 885,00 UAH
UA-2018-01-24-002708-c 753e146748fb476eb601bc693b7b9e92
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Касіяненко

+380432651101
+380432265013
zsh08@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа I-III ступенів №8 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26235410
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Вінниченка, буд. 28
Контактна особа: Ганна Касіяненко
+380432651101,+380432265013
zsh08@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель закладом 19.12.2017 року було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом
“55510000-8 Послуги їдалень .У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
03.01.2018 року вдруге було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом “55510000-8 Послуги їдалень. У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі послуг їдалень в школі прийнято рішення про застосування “переговорної” процедури закупівлі послуг за предметом “55510000-8 Послуги їдалень».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2018 15:32
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21101, Україна, Вінницька область, Вінниця, Винниченка,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

24 січня 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Школяр"
#13313462
Переможець 272 885,00
UAH
24 січня 2018 15:32

Документи

24 січня 2018 15:32
Електронний підпис
24 січня 2018 15:32
8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2018 15:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Школяр"
#13313462
272 885,00
UAH
Документи

Документи

24 січня 2018 15:32
Електронний підпис
24 січня 2018 15:32
8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2019 12:43
ДУ №7 послуги їдалень зш №8.jpg зміни до договору
26 лютого 2019 12:42
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 17:12
ДУ №6 п.ї. зш №8.jpg зміни до договору
28 січня 2019 17:11
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 16:33
ДУ №5.1 послуги їдалень зш №8.jpg зміни до договору
18 січня 2019 16:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:59
ДУ №5 послуги їдалень зш №8.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 12:58
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 11:57
ДУ №4 послуги харчування зш №8.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 11:56
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 16:46
ДУ №3 шк8.pdf укладений
27 червня 2018 16:46
ДУ №3 шк8.pdf зміни до договору
27 червня 2018 16:44
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 11:53
ДУ №2 шк 8.pdf укладений
27 червня 2018 11:52
ДУ №2 шк 8.pdf зміни до договору
27 червня 2018 11:52
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2018 12:39
ЗШ 8 зміни до договору
21 лютого 2018 10:36
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 18:32
ЗШ стор 3 укладений
20 лютого 2018 18:32
ЗШ стор 2 укладений
20 лютого 2018 18:32
ЗШ 8-4 укладений
20 лютого 2018 18:32
ЗШ 8 укладений
20 лютого 2018 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на 21432,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною кошторисних призначень по КПКВК 0613140 та зменшення фактичної потреби в коштах по КЕКВ 2230 дійшли згоди щодо укладення додаткової угоди про таке: 1. Зменшити суму договору на 1 545,00 грн. 2. Внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши їх у наступній редакції: п. 3.1.: Ціна цього Договору становить 249 907,50 грн. (двісті сорок дев’ять тисяч дев’ятсот сім грн. 50 коп.) - КПКВК 0611020 (230 452,50 грн.) - КПКВК 0613140 (19 455,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із помилкою по КПКВК 0613140 сторони дійшли згоди викласти у наступній редакції абзац 1 додаткової угоди №2 від 27.06.2018 року Договору №8 від 19.02.2018 року: У зв’язку із зміною кошторисних призначень по КПКВК 0613140 та зменшення фактичної потреби в коштах по КЕКВ 2282 дійшли згоди щодо укладення додаткової угоди про таке.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 292 085,00
UAH