Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Послуги користування автоматизованою системою виконавчого провадження” ДК 021:2015:72320000-4 - послуги пов'язані з базами даних
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-01-24-001398-c 9626da2778f7488197a72ed0c01897f0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кордас

+380312617624 o.kordas@zk.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 34888449
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ольга Кордас
+380312617624
o.kordas@zk.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2015 року за № 754/27199 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції», Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.
Відповідно до вимог Закону України від 02 червня 2016 року № 1404-VIII «Про виконавче провадження» набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5 «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.08.2016 за № 1126/29256, яким затверджено Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження.
Автоматизована система виконавчого провадження (далі - Система) – це комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу.
Таким чином, Підприємство є первинним суб’єктом, що має фізичну можливість контролювати та забезпечувати доступ органів ДВС на сервері, який знаходиться безпосередньо на Підприємстві, а також виключно на Підприємство покладається виконання функцій щодо супроводження та матеріально-технічного забезпечення роботи вищезазначеного реєстру.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94, власник системи надає користувачеві відомості про правила і режим роботи системи та забезпечує йому доступ до інформації в системі відповідно до визначеного порядку доступу.
Держателем Єдиного реєстру є Міністерство юстиції України, яке відповідно до Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування.
Розмір плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження встановлюється Міністерством юстиції України та на момент укладання Договору складається із розрахунку 51 грн. 00 коп. (п’ятдесят одна гривня, 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% – 8 грн. 50 коп. (вісім гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження, згідно наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження.
Плата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок коштів авансового внеску стягувача у порядку, встановленому пунктом 17 розділу VII Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2012 року № 512/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2012 року за № 489/20802.
Якщо розмір плати, перевищує суму авансового внеску стягувача, оплата за користування Системою здійснюється за рахунок авансового внеску стягувача та стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати виконавчого провадження. Сума різниці між повним розміром плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження та фактично оплаченим розміром послуг підлягає оплаті в наступних періодах в межах фактичного надходження коштів аж до повного погашення розміру плати, по кожному виконавчому провадженню.
Якщо стягувача звільнено від сплати авансового внеску відповідно до частини другої статті 26 Закону України «Про виконавче провадження», оплата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати виконавчого провадження.
Якщо виконавче провадження перенесено до Системи в порядку, визначеному розділом ХІІ Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05 серпня 2016 року № 2432/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 серпня 2016 року за № 1126/29256, оплата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок стягнутих з боржника коштів на витрати виконавчого провадження.
Отже, враховуючи те, що виключно Державне підприємство «Національні інформаційні системи» може надавати відповідні послуги в повній мірі та без порушень чинного законодавства, що регламентує порядок ведення Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України та порядок захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, то в даному випадку відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, а договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи - з ДП «Національні інформаційні системи».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2018 14:37
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
“Послуги користування автоматизованою системою виконавчого провадження” ДК 021:2015:72320000-4 - послуги пов'язані з базами даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Тендерна документація

24 січня 2018 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2018 12:12
Повідомлення про намір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство “Національні інформаційні системи”
#39787008
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2018 14:37

Документи

24 січня 2018 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2018 14:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство “Національні інформаційні системи”
#39787008
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2018 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2018 17:27
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2018 17:22
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
16 жовтня 2018 17:19
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2018 17:13
Додаткова АСВП2.PDF зміни до договору
19 червня 2018 17:11
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2018 17:09
Додаткова АСВП 1.PDF зміни до договору
19 червня 2018 17:08
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 15:08
№ Договір АСВП 46.PDF укладений
12 лютого 2018 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення в договорі порядку зміни ціни, у разі зміни регульованих цін (тарифів).
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/142
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна регульованої ціни.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 449 749,33
UAH з ПДВ