Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на реконструкцію полігону твердих побутових відходів з метою запобігання виникнення надзвичайної екологічної ситуації за адресою м. Хмельницький, вул. Проспект Миру 7
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2018-01-23-002492-a ● 17471234b9fa48beb8608a67780bc0bc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» |
Код ЄДРПОУ: | 03356565 |
Вебсайт: | http://skt.km.ua |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Толстого,1 |
Контактна особа: |
Пастернак Вадим Олександрович +380382654075 vadimpasternak78@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2018 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2018 19:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2018 19:07 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2018 15:45 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення проектної документації на реконструкцію полігону твердих побутових відходів з метою запобігання виникнення надзвичайної екологічної ситуації за адресою м. Хмельницький, вул. Проспект Миру 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Толстого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2018 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2018 13:54 |
Додаток.doc | |
19 лютого 2018 13:54 |
Тендерна документація.doc | |
13 лютого 2018 16:02 |
Таблиця змін тендерної документації.doc | |
13 лютого 2018 16:02 |
ЗТД документація.doc | |
02 лютого 2018 13:08 |
Таблиця змін тендерної документації.doc | |
02 лютого 2018 13:08 |
ЗТД документація.doc | |
23 січня 2018 19:03 |
ТД документація.doc |
19 лютого 2018 13:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 лютого 2018 13:54 |
Додаток.doc
|
|||||||||
19 лютого 2018 13:54 |
Тендерна документація.doc
|
|||||||||
13 лютого 2018 16:02 |
Таблиця змін тендерної документації.doc
|
|||||||||
13 лютого 2018 16:02 |
ЗТД документація.doc
|
|||||||||
02 лютого 2018 13:08 |
Таблиця змін тендерної документації.doc
|
|||||||||
02 лютого 2018 13:08 |
ЗТД документація.doc
|
|||||||||
23 січня 2018 19:03 |
ТД документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-23-002492-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 30 січня 2018 10:07
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опубліковано оголошення №UA-2018-01-23-002492 про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з інженерного проектування (ДК 021:2015:7130000-7) «Розроблення проектної документації на реконструкцію полігону твердих побутових відходів з метою запобігання виникнення надзвичайної екологічної ситуації за адресою м. Хмельницький, вул. Проспект Миру 7».
Вимогами пункту 3.6.5. (стаття 6, розділу ІІІ) Тендерної документації встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається копія чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копія чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації.
Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Вважаю, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації, з огляду на наступне.
ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013.
Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р.
Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики.
Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Також умовами Тендерної документації не передбачено, що оскільки ISO 14001:2015 та ISO 9001 є гармонізованими державними стандартами України до законодавства Європейського Союзу, то сертифікацію можливо провести і на базі акредитованих вітчизняних суб’єктів сертифікації, у зв’язку із чим вимога про надання сертифікатів міжнародної установи має дискримінаційний характер.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Вимогами пункту 3.6.5. (стаття 6, розділу ІІІ) Тендерної документації встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається копія чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копія чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації.
Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Вважаю, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації, з огляду на наступне.
ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013.
Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р.
Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики.
Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Також умовами Тендерної документації не передбачено, що оскільки ISO 14001:2015 та ISO 9001 є гармонізованими державними стандартами України до законодавства Європейського Союзу, то сертифікацію можливо провести і на базі акредитованих вітчизняних суб’єктів сертифікації, у зв’язку із чим вимога про надання сертифікатів міжнародної установи має дискримінаційний характер.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2018 13:11
Доброго дня. Ваші зауваження враховані та відповідні зміни внесено до Тендерної документації рішенням тендерного комітету від 02 лютого 2018 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-01-23-002492-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 15 березня 2018 15:43
Дата подання: 15 березня 2018 15:43
Скарга на порушення процедури закупівлі
Рішенням Тендерного комітету замовника від 19.02.2018 року внесено зміни до Тендерної документації шляхом доповнення пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації підпунктом 3.6.5.
Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації замовником встановлена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Разом із тим, підпунктом 3.6.5. пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається копія чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним або вітчизняним органом сертифікації, а також копія чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним або вітчизняним органом сертифікації.
Державне підприємство «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» вважає вказані вище вимоги Замовника про надання у складі тендерних пропозицій копій чинних сертифікатів відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування дискримінаційними і такими, що підлягають виключенню зі змісту тендерної документації з огляду на наступне.
1. Згідно із пунктом 3) ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Підпунктом 3.6.3. пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Технічному завданні - Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Пунктом 11 Завдання на проектування (Додаток №2 до Тендерної документації) встановлено, що основні архітектурно-планувальні вимоги, потужність і характеристики запроектованого об’єкта мають бути виконані відповідно до ДБН В.2.4-2-2005 «Полігони твердих побутових відходів. Основні положення проектування» Зміна 1., ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», «Санітарних правил облаштування та утримання полігонів ТПВ», Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 №4004-ХІІ, Земельного кодексу України, Водного кодексу України та кодексу України «Про надра», ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».
Разом із тим, жоден із вказаних вище нормативних актів, дотримання яких вимагає Замовник, жодним чином не передбачають наявності у проектувальника (проектної організації) наявності сертифікатів відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування.
За таких обставин наявність або відсутність сертифікатів відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування у проектувальника жодним чином не впливає на відповідність наданих ним послуг технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
2. Частиною 3 статті 5 та частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вказані положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001).
Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015.
Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р.
ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013.
Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики.
З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
3. Крім вказаного вище також слід взяти до уваги, що Замовник повторно включає до Тендерної документації дискримінаційні вимоги про надання учасниками сертифікатів відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування.
Так, первісна редакція Тендерної документації була затвердження рішенням Тендерного комітету Замовника і також містила дискримінаційні вимоги про надання учасниками сертифікатів відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування.
30.01.2018 року Державне підприємство «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» звернулося до Замовника із вимогою про усунення вказаних вище дискримінаційних умов закупівлі.
Рішенням Тендерного комітету Замовника від 02.02.2018 року вказана вище вимоги ДП «НДКТІ МГ» була задоволена Замовником із вимоги про надання учасниками сертифікатів відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування були виключені зі змісту Тендерної документації.
Таким чином, Замовник рішенням Тендерного комітету від 19.02.2018 року фактично відступив від своєї попередньої позиції про необхідність виключення дискримінаційних вимог, повернувши їх у Тендерну документацію у первісній редакції.
З метою усунення порушень умов проведення закупівлі, ДП "НДКТІ МГ" просить: прийняти рішення яким зобов’язати замовника – Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» виключити з Тендерної документації вимогу про надання учасниками у складі тендерних пропозицій копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним або вітчизняним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним або вітчизняним органом сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 19.03.2018 № 2439.pdf
Дата публікації: 20 березня 2018 21:27
Номер скарги: UA-2018-01-23-002492-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 22 березня 2018 15:58
Дата подання: 22 березня 2018 15:58
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 березня 2018 17:02
Рішення від 26.03.2018 № 2665,лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 17:01
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2018-01-23-002492-a.b3.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2018 15:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2018 № 3463.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 19:34
Рішення від 13.04.2018 № 3463.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 22:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2018 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГАФСА |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
799 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне виробничо - комерційне підприємство "Буд - Контур" |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
799 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" |
1 199 668,15
UAH з ПДВ
|
1 199 668,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГАФСА #19173708 |
Відхилено |
799 500,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2018 15:17
|
Приватне виробничо - комерційне підприємство "Буд - Контур" #31679129 |
Відхилено |
799 998,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2018 15:19
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Відхилено |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2018 15:20
|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" #37656348 |
Переможець |
1 199 668,15
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2018 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2018 10:52
|
Дод. угода | укладений |
28 серпня 2018 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2018 15:57
|
Договір | укладений |
18 травня 2018 15:56
|