Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби екстемпорального виготовлення
Очікувана вартість
243 525,00 UAH
UA-2018-01-23-002332-a 4cc5c96fac334ed4a3ebe941989313f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Андрійович

380322368989 lrfpkldc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 09 лютого 2018 14:17
Очікувана вартість: 243 525,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 217,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

під кількістю "8 шт." слід розуміти "8 найменувань"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Лікарські засоби екстемпорального виготовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, 477
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 17:45
Проект договору.docx
23 січня 2018 17:45
МТВ_розчиин.docx
23 січня 2018 17:44
Тендерна документація_розчини.doc
23 січня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 17:45
Проект договору.docx
23 січня 2018 17:44
МТВ_розчиин.docx
23 січня 2018 17:45
МТВ_розчиин.docx
23 січня 2018 17:44
Тендерна документація_розчини.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2018 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 266" 241 397,10
UAH з ПДВ
241 397,10
UAH з ПДВ
Документи
КП Львівської обласної ради Лікарняна аптека № 341 242 860,20
UAH з ПДВ
241 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2018 13:51
Податкова.pdf
08 лютого 2018 13:22
06. проект договору.pdf
08 лютого 2018 13:22
05. МТ вимоги.pdf
08 лютого 2018 13:22
04. інші документи.pdf
08 лютого 2018 13:22
01. цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2018 13:22
реєстр.pdf

Публічні документи

07 лютого 2018 19:06
проект договору.pdf
07 лютого 2018 19:06
інші документи.pdf
07 лютого 2018 19:06
МТВ відповідність.pdf
07 лютого 2018 19:06
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 266"

КП Львівської обласної ради Лікарняна аптека № 341

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 266"
#23970184
Переможець 241 397,10
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 266"
#23970184
241 397,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 10:43
20% аптека 266 01-09-2019 14-54-41.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 10:42
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2019 15:37
20% аптека 266 01-09-2019 14-54-41.pdf зміни до договору
09 січня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 18:40
Пролонгація 266 12-29-2018 18-39-52.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 18:40
Електронний підпис укладений
21 лютого 2018 17:36
Договір екстемпоральні 02-21-2018 17-05-11.pdf укладений
21 лютого 2018 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також положенням ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, а саме: «дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». «Сторони» уклали дану додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 3360/266
Договір:
Номер додаткової угоди: 3360/266
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити дію Договору про закупівлю № 3360/266 від « 21 » лютого 2018 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на суму:48279,36грн. (сорок вісім тисяч двісті сімдесят дев’ять грн. 36коп.) в т. ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 3360/266
Договір:
Номер додаткової угоди: 3360/266
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою допущеною при публікації додаткової угоди про продовження дії договору, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, на суму 48279,36 грн з ПДВ, а саме не внесення змін до суми договору, такі зміни вносяться повторно задля усунення розбіжностей та приведення умов договору у відповідність.
Номер договору про закупівлю: 3360/266
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 289 676,46
UAH (в тому числі ПДВ 18 950,79 UAH)