Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2018-01-23-002194-c f2acd6f2e40042f2836761da9273ff81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорний Сергій Леонідович

+380617171852 gorsvet-zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Запоріжміськсвітло
Код ЄДРПОУ: 03345076
Місцезнаходження: 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Контактна особа: Нагорний Сергій Леонідович
+380617171852
gorsvet-zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2018 15:07
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 15:07
Початок аукціону: 08 лютого 2018 15:15
Очікувана вартість: 1 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 л
09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69032, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні питання
Дата подання: 24 січня 2018 08:33
Дата відповіді: 24 січня 2018 15:47
1. Чи можлива передплата? 2. Чи можливе виключення п. 3 з форми тендерної пропозиції? 3. Чи можливе надання довідок про наявність обладнання та працівників в спрощеній формі, з зазначенням загальної їх кількості? 4. Чи можливе ненадання копій трудових книжок працівників, оскільки це є персональними даними працівників? 5. Чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.2 проетку договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.4 проетку договору? 8. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 9. Чи можлив виключення п. 7.6 проекту договору? 10. Чи можливе виключення п. 7.7 проетку договору? 11. Чи можливе виключення п. 7.8 проекту договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи можлива передплата?
Відповідь:
Відповідно до п. 4.1. Проекту Договору: Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином актів, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, протягом 7 банківських днів, (в разі здійснення оплати за кошти місцевого бюджету після отримання Замовником бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок). Допускається відстрочення платежу за фактом поставленого товару на 90 календарних днів. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором.
Виходячи з вище наведеного передплата не можлива.

2. Чи можливе виключення п. 3 з форми тендерної пропозиції?
Відповідь:
Відповідні вимоги встановлено п.п. 7.6 та 7.7 Проекту Договору. Таким чином виключення п. 3 з форми тендерної пропозиції не можливо.

3. Чи можливе надання довідок про наявність обладнання та працівників в спрощеній формі, з зазначенням загальної їх кількості?
Відповідь:
Відповідно до вимог Тендерної документації встановлено порядок надання довідок про наявність обладнання та працівників. Таким чином надання довідок про наявність обладнання та працівників невідповідно до вимог Тендерної документації призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі п. 4 ч. 1 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

4. Чи можливе ненадання копій трудових книжок працівників, оскільки це є персональними даними працівників?
Відповідь:
Відповідно до вимог п. 2.3 Додатку 1 до Тендерної документації стаж роботи працівників на зазначеній у таблиці 2 посаді повинен бути не менше 2-х років. Таким чином надання копій сторінок трудових книжок, які підтверджують зазначений (перша сторінка обов’язкова) стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників є підтвердженням відповідної кваліфікації та, що зазначені працівники мають необхідні знання та досвід. Тому Ви маєте отримати від працівників згоду на обробку персональних даних.
Ненадання копій трудових книжок працівників відповідно до вимог Тендерної документації призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі п. 4 ч. 1 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

5. Чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору?
Відповідь:
Статтею 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” із змінами та доповненнями визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Накладна – документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Таким чином після підписання видаткових накладних про отримання талонів ціна на товар не підлягає зміні. Тобто виключення п. 3.3 проекту договору неможливо.

6. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору?
Відповідь:
У разі невиконання або несвоєчасного виконання своїх зобов'язань Постачальником при закупівлі Товару (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.2 проекту договору неможливо.

7. Чи можливе виключення п. 7.4 проекту договору?
Відповідь:
Це питання можна розглянути.

8. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору?
Відповідь:
КП "Запоріжміськсвітло" є комунальним підприємством, тобто є власністю територіальної громади. У випадку порушення Постачальником п. 6.3.4. договору, що спричинило додаткові фінансові витрати/збитки Замовника, збитки несе територіальна громада. Компенсування Замовнику суми понесених ним витрат/збитків є компенсуванням збитків територіальної громади. Таким чином виключення п. 7.5 проекту договору є неможливим.

9. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору?
Відповідь:
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.6 проекту договору неможливо.

10. Чи можливе виключення п. 7.7 проекту договору?
Відповідь:
У разі виключення п. 7.7 проекту договору виникає неможливість виконання п. 7.6. Таким чином виключення п. 7.7 проекту договору неможливо.

11. Чи можливе виключення п. 7.8 проекту договору?
Відповідь:
У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами, виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.8 проекту договору неможливо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІФ СІЧ" 1 667 600,00
UAH з ПДВ
1 667 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІО ТРАНС" 1 680 000,00
UAH з ПДВ
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2018 13:16
Довідка НАЗК.rar
13 лютого 2018 13:16
Довідка МВС.rar
13 лютого 2018 13:16
Довідка ДФС.rar
12 лютого 2018 17:31
Довідка НАЗК.rar
12 лютого 2018 17:31
Довідка НАЗК.pdf
12 лютого 2018 17:31
Довідка МВС.rar
12 лютого 2018 17:31
Довідка МВС.pdf
12 лютого 2018 17:31
Довідка ДФС.rar
12 лютого 2018 17:31
Довідка ДФС.pdf
07 лютого 2018 10:39
Реєстр документів.rar
07 лютого 2018 10:39
Реєстр документів (ДТ).pdf
07 лютого 2018 10:39
Додаток 7 Частина 2.rar
07 лютого 2018 10:39
Додаток 7 Частина 2.pdf
07 лютого 2018 10:39
Додаток 7 Частина 1.rar
07 лютого 2018 10:39
Додаток 7 Частина 1.pdf
07 лютого 2018 10:39
Додаток 6.rar
07 лютого 2018 10:39
Додаток 6.pdf
07 лютого 2018 10:39
Додаток 4.rar
07 лютого 2018 10:39
Додаток 4.pdf
07 лютого 2018 10:39
Додаток 3.rar
07 лютого 2018 10:39
Додаток 3.pdf
07 лютого 2018 10:39
Додаток 2.rar
07 лютого 2018 10:39
Додаток 2.pdf
07 лютого 2018 10:39
Додаток 1 Частина 9.rar
07 лютого 2018 10:39
Додаток 1 Частина 9.pdf
07 лютого 2018 10:39
Додаток 1 Частина 8.4.rar
07 лютого 2018 10:39
Додаток 1 Частина 8.4.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 8.3.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 8.3.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 8.2.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 8.2.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 8.1.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 8.1.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 7.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 7.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 6.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 6.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 5.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 5.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 4.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 4.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 3.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 3.PDF
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 2.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 2.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 10.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 10.pdf
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 1.rar
07 лютого 2018 10:38
Додаток 1 Частина 1.pdf
07 лютого 2018 10:38
гарантия 650-18 ЗАМЕНА.zip

Публічні документи

07 лютого 2018 11:39
Статут (нова редакція).pdf
07 лютого 2018 11:39
Наказ № 1.pdf
07 лютого 2018 11:39
витяг ПДВ.pdf
07 лютого 2018 11:39
витяг з эдр.pdf
07 лютого 2018 11:39
Витяг акциз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІФ СІЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІО ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІФ СІЧ"
#35450246
Переможець 1 667 600,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 11:15

Документи

13 лютого 2018 11:15
Електронний підпис
13 лютого 2018 11:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2018 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІФ СІЧ"
#35450246
1 667 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2018 11:15
Електронний підпис
13 лютого 2018 11:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 11:59
Додаткова угода 12 зміни до договору
06 лютого 2019 11:59
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 17:31
Додаткова угода 11 зміни до договору
17 січня 2019 17:29
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 09:32
Додаткова угода 10 зміни до договору
15 січня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 09:39
додаткова угода 9 зміни до договору
20 грудня 2018 09:38
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 11:28
Додаткова угода 8 зміни до договору
17 грудня 2018 11:27
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 09:23
Додаткова угода 7 зміни до договору
12 грудня 2018 09:21
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 09:56
Додаткова угода 6 зміни до договору
06 грудня 2018 09:56
Електронний підпис укладений
22 листопада 2018 11:39
Додаткова угода 5 зміни до договору
22 листопада 2018 11:15
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 09:26
Додаткова угода 4 зміни до договору
09 листопада 2018 09:24
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 09:35
DU3.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 09:34
Електронний підпис укладений
19 березня 2018 18:09
Zvit.pdf зміни до договору
19 березня 2018 18:08
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 15:04
DU1.pdf зміни до договору
05 березня 2018 14:36
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 13:46
Контракт укладений
02 березня 2018 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни (без зміни кількості)
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни (без зміни кількості)
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилок
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.2. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5. ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі": продовження дії договору на строк достатній для проведення закупівлі на початку 2019 року
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч5 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі": збільшення обсягів закупівлі не більш ніж на 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі": збільшення обсягів закупівлі не більш ніж на 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.5 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі": узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 7ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ВТП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML