Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2018-01-23-002194-c ● f2acd6f2e40042f2836761da9273ff81
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Запоріжміськсвітло |
Код ЄДРПОУ: | 03345076 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7 |
Контактна особа: |
Нагорний Сергій Леонідович +380617171852 gorsvet-zp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2018 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2018 15:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2018 15:07 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2018 15:15 |
Очікувана вартість: | 1 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 л
09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2018 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2018 15:02 |
Додаток 7 ПРО УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ.docx | |
23 січня 2018 15:02 |
Додаток 6 ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
23 січня 2018 15:02 |
Додаток 5 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
23 січня 2018 15:02 |
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
23 січня 2018 15:02 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx | |
23 січня 2018 15:02 |
Додаток 2 СТАТТЯ 17.docx | |
23 січня 2018 15:02 |
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.docx | |
23 січня 2018 15:02 |
ТД Дизельне паливо.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальні питання
Дата подання: 24 січня 2018 08:33
Дата відповіді: 24 січня 2018 15:47
1. Чи можлива передплата?
2. Чи можливе виключення п. 3 з форми тендерної пропозиції?
3. Чи можливе надання довідок про наявність обладнання та працівників в спрощеній формі, з зазначенням загальної їх кількості?
4. Чи можливе ненадання копій трудових книжок працівників, оскільки це є персональними даними працівників?
5. Чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору?
6. Чи можливе виключення п. 7.2 проетку договору?
7. Чи можливе виключення п. 7.4 проетку договору?
8. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору?
9. Чи можлив виключення п. 7.6 проекту договору?
10. Чи можливе виключення п. 7.7 проетку договору?
11. Чи можливе виключення п. 7.8 проекту договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Чи можлива передплата?
Відповідь:
Відповідно до п. 4.1. Проекту Договору: Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином актів, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, протягом 7 банківських днів, (в разі здійснення оплати за кошти місцевого бюджету після отримання Замовником бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок). Допускається відстрочення платежу за фактом поставленого товару на 90 календарних днів. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором.
Виходячи з вище наведеного передплата не можлива.
2. Чи можливе виключення п. 3 з форми тендерної пропозиції?
Відповідь:
Відповідні вимоги встановлено п.п. 7.6 та 7.7 Проекту Договору. Таким чином виключення п. 3 з форми тендерної пропозиції не можливо.
3. Чи можливе надання довідок про наявність обладнання та працівників в спрощеній формі, з зазначенням загальної їх кількості?
Відповідь:
Відповідно до вимог Тендерної документації встановлено порядок надання довідок про наявність обладнання та працівників. Таким чином надання довідок про наявність обладнання та працівників невідповідно до вимог Тендерної документації призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі п. 4 ч. 1 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Чи можливе ненадання копій трудових книжок працівників, оскільки це є персональними даними працівників?
Відповідь:
Відповідно до вимог п. 2.3 Додатку 1 до Тендерної документації стаж роботи працівників на зазначеній у таблиці 2 посаді повинен бути не менше 2-х років. Таким чином надання копій сторінок трудових книжок, які підтверджують зазначений (перша сторінка обов’язкова) стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників є підтвердженням відповідної кваліфікації та, що зазначені працівники мають необхідні знання та досвід. Тому Ви маєте отримати від працівників згоду на обробку персональних даних.
Ненадання копій трудових книжок працівників відповідно до вимог Тендерної документації призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі п. 4 ч. 1 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
5. Чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору?
Відповідь:
Статтею 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” із змінами та доповненнями визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Накладна – документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Таким чином після підписання видаткових накладних про отримання талонів ціна на товар не підлягає зміні. Тобто виключення п. 3.3 проекту договору неможливо.
6. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору?
Відповідь:
У разі невиконання або несвоєчасного виконання своїх зобов'язань Постачальником при закупівлі Товару (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.2 проекту договору неможливо.
7. Чи можливе виключення п. 7.4 проекту договору?
Відповідь:
Це питання можна розглянути.
8. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору?
Відповідь:
КП "Запоріжміськсвітло" є комунальним підприємством, тобто є власністю територіальної громади. У випадку порушення Постачальником п. 6.3.4. договору, що спричинило додаткові фінансові витрати/збитки Замовника, збитки несе територіальна громада. Компенсування Замовнику суми понесених ним витрат/збитків є компенсуванням збитків територіальної громади. Таким чином виключення п. 7.5 проекту договору є неможливим.
9. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору?
Відповідь:
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.6 проекту договору неможливо.
10. Чи можливе виключення п. 7.7 проекту договору?
Відповідь:
У разі виключення п. 7.7 проекту договору виникає неможливість виконання п. 7.6. Таким чином виключення п. 7.7 проекту договору неможливо.
11. Чи можливе виключення п. 7.8 проекту договору?
Відповідь:
У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами, виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.8 проекту договору неможливо.
Відповідь:
Відповідно до п. 4.1. Проекту Договору: Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином актів, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, протягом 7 банківських днів, (в разі здійснення оплати за кошти місцевого бюджету після отримання Замовником бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок). Допускається відстрочення платежу за фактом поставленого товару на 90 календарних днів. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором.
Виходячи з вище наведеного передплата не можлива.
2. Чи можливе виключення п. 3 з форми тендерної пропозиції?
Відповідь:
Відповідні вимоги встановлено п.п. 7.6 та 7.7 Проекту Договору. Таким чином виключення п. 3 з форми тендерної пропозиції не можливо.
3. Чи можливе надання довідок про наявність обладнання та працівників в спрощеній формі, з зазначенням загальної їх кількості?
Відповідь:
Відповідно до вимог Тендерної документації встановлено порядок надання довідок про наявність обладнання та працівників. Таким чином надання довідок про наявність обладнання та працівників невідповідно до вимог Тендерної документації призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі п. 4 ч. 1 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Чи можливе ненадання копій трудових книжок працівників, оскільки це є персональними даними працівників?
Відповідь:
Відповідно до вимог п. 2.3 Додатку 1 до Тендерної документації стаж роботи працівників на зазначеній у таблиці 2 посаді повинен бути не менше 2-х років. Таким чином надання копій сторінок трудових книжок, які підтверджують зазначений (перша сторінка обов’язкова) стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників є підтвердженням відповідної кваліфікації та, що зазначені працівники мають необхідні знання та досвід. Тому Ви маєте отримати від працівників згоду на обробку персональних даних.
Ненадання копій трудових книжок працівників відповідно до вимог Тендерної документації призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі п. 4 ч. 1 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
5. Чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору?
Відповідь:
Статтею 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” із змінами та доповненнями визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Накладна – документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Таким чином після підписання видаткових накладних про отримання талонів ціна на товар не підлягає зміні. Тобто виключення п. 3.3 проекту договору неможливо.
6. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору?
Відповідь:
У разі невиконання або несвоєчасного виконання своїх зобов'язань Постачальником при закупівлі Товару (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.2 проекту договору неможливо.
7. Чи можливе виключення п. 7.4 проекту договору?
Відповідь:
Це питання можна розглянути.
8. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору?
Відповідь:
КП "Запоріжміськсвітло" є комунальним підприємством, тобто є власністю територіальної громади. У випадку порушення Постачальником п. 6.3.4. договору, що спричинило додаткові фінансові витрати/збитки Замовника, збитки несе територіальна громада. Компенсування Замовнику суми понесених ним витрат/збитків є компенсуванням збитків територіальної громади. Таким чином виключення п. 7.5 проекту договору є неможливим.
9. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору?
Відповідь:
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.6 проекту договору неможливо.
10. Чи можливе виключення п. 7.7 проекту договору?
Відповідь:
У разі виключення п. 7.7 проекту договору виникає неможливість виконання п. 7.6. Таким чином виключення п. 7.7 проекту договору неможливо.
11. Чи можливе виключення п. 7.8 проекту договору?
Відповідь:
У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами, виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення аварійних ситуацій при освітленні міста та призведе до негативних наслідків в соціальному житті суспільства. Таким чином виключення п. 7.8 проекту договору неможливо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІФ СІЧ" |
1 667 600,00
UAH з ПДВ
|
1 667 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІО ТРАНС" |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІФ СІЧ" #35450246 |
Переможець |
1 667 600,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2018 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2019 11:59
|
Додаткова угода 12 | зміни до договору |
06 лютого 2019 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 17:31
|
Додаткова угода 11 | зміни до договору |
17 січня 2019 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2019 09:32
|
Додаткова угода 10 | зміни до договору |
15 січня 2019 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 09:39
|
додаткова угода 9 | зміни до договору |
20 грудня 2018 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 11:28
|
Додаткова угода 8 | зміни до договору |
17 грудня 2018 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2018 09:23
|
Додаткова угода 7 | зміни до договору |
12 грудня 2018 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 09:56
|
Додаткова угода 6 | зміни до договору |
06 грудня 2018 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2018 11:39
|
Додаткова угода 5 | зміни до договору |
22 листопада 2018 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 09:26
|
Додаткова угода 4 | зміни до договору |
09 листопада 2018 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2018 09:35
|
DU3.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2018 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2018 18:09
|
Zvit.pdf | зміни до договору |
19 березня 2018 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2018 15:04
|
DU1.pdf | зміни до договору |
05 березня 2018 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2018 13:46
|
Контракт | укладений |
02 березня 2018 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни (без зміни кількості) |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни (без зміни кількості) |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилок |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.2. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5. ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі": продовження дії договору на строк достатній для проведення закупівлі на початку 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч5 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі": збільшення обсягів закупівлі не більш ніж на 20 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 5 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі": збільшення обсягів закупівлі не більш ніж на 20 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.5 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі": узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг |
Номер договору про закупівлю: | 7ВТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ВТП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |