Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відшкодування (відпуск) лікарських засобів
Очікувана вартість
483 237,00 UAH
UA-2018-01-23-000951-c 10d28bb04c44471a9168f985f3565eb9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Балагурчик

+380473830089 drabiv.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Драбівської районної ради "Драбівський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 39030603
Місцезнаходження: 19800, Україна , Черкаська обл., смт. Драбів, вул. Садова, 1
Контактна особа: Олександр Балагурчик
+380473830089
drabiv.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Відшкодування (відпуск) лікарських засобів за рецептами лікарів виписаних закладами охорони здоровя незалежно від форм власності за місцем надання медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19800, Україна, Черкаська область, смт.Драбів, смт.Шрамівка, аптечні заклади в смт. Драбів: вул.Центральна, 30; вул.Садова, 1; та смт.Шрамівка, вул. Незалежності, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

23 січня 2018 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія "Аптека № 11 ЦРА" ЧОКП "Фармація"
#38469595
Переможець 483 237,00
UAH з ПДВ
23 січня 2018 11:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
аптека_№11_№4.pdf зміни до договору
11 липня 2018 21:00
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 20:36
№11_№3.pdf зміни до договору
11 липня 2018 20:35
угода на зняття ДУ 1.pdf зміни до договору
29 березня 2018 19:31
договір №1 аптека №11.pdf укладений
23 січня 2018 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та фактичної потреби
Номер договору про закупівлю: № 1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/ДУ зменшення
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви покупця в звязку із реорганізацією
Номер договору про закупівлю: № 1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/ДУ зміна назви
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML