Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
152 100,30 UAH
UA-2018-01-23-000927-a ● 6402e5d850f24857aebf3cf5dc4739aa
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Павлоградська міська лікарня №4"ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 01984174 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., Павлоград, Дніпровськая,541 |
Контактна особа: |
Горба Катерина Вікторівна +380563201604 katerina.gorba@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2018 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2018 12:49 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2018 12:49 |
Початок аукціону: | 30 січня 2018 12:49 |
Очікувана вартість: | 152 100,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 521,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 рулон
Лот1 – рулони для стерелізації (Рулон без складки, які запечату.ться термозварюванням 50 мм х 200м,Рулон без складки, які запечату.ться термозварюванням 150 мм х 200м,Рулон без складки, які запечату.ться термозварюванням 200 мм х 200м ,Рулон зі складкою, які запечатуються термозварюванням 250 х 65х100,Рулон без складкою, які запечатуються термозварюванням 200 х 200 плоский прозорий
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Дніпровська,541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2018 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2018 12:45 |
договор1.doc | |
23 січня 2018 12:45 |
оголошення1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-23-000927-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ СТЕРІМЕД, Код ЄДРПОУ:40309753
Дата подання: 02 лютого 2018 10:45
Вимога
Вимога про скасування рішення щодо обрання переможцем ФОП Плахутніої А.С.
Номер вимоги: UA-2018-01-23-000927-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СТЕРІМЕД, Код ЄДРПОУ:40309753
Дата подання: 02 лютого 2018 10:52
Вимога
Вимога про скасування рішення щодо обрання переможцем ФОП Плахутіної А.С.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2018 11:21
Шановний Учасник! Згідно ч.5 ст.25 Закону України" Про публічні закупівлі" на допорогові процедури закупівлі тендерне забезпечення не вимогалася.
Відповідно до Доручення голови ДОДА від 09.06.2016 № 07-57/0/35-16 "Про впровадження процедури електронних закупівель" згідно з рекомендаціями п.4.6 "Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повине протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника".
Ваша вимога не правомірна.
Відповідно до Доручення голови ДОДА від 09.06.2016 № 07-57/0/35-16 "Про впровадження процедури електронних закупівель" згідно з рекомендаціями п.4.6 "Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повине протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника".
Ваша вимога не правомірна.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-01-23-000927-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СТЕРІМЕД, Код ЄДРПОУ:40309753
Дата подання: 02 лютого 2018 12:47
Вимога
Шановний Замовнику!
Про забезпечення тендерної пропозиції нами нічого не згадувалося. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 10.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016 року зміни та уточнення вносяться учасником до закінчення прийому подання пропозицій, визначених Замовником.
Переможець, після закінчення аукціону повинен оновити тільки цінову пропозицію, якщо сума за результатом електронної закупівлі змінилася.
ФОП Плахутіна А.С. дозавантажила в свою тендерну пропозицію документи на продукцію та паспортні дані після закінчення аукціону що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 10.1. Порядку здійснення допорогових закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Про забезпечення тендерної пропозиції нами нічого не згадувалося. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 10.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016 року зміни та уточнення вносяться учасником до закінчення прийому подання пропозицій, визначених Замовником.
Переможець, після закінчення аукціону повинен оновити тільки цінову пропозицію, якщо сума за результатом електронної закупівлі змінилася.
ФОП Плахутіна А.С. дозавантажила в свою тендерну пропозицію документи на продукцію та паспортні дані після закінчення аукціону що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 10.1. Порядку здійснення допорогових закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2018 13:48
Шановний Учасник! У допорогових закупівель не встановлювалися вимоги до ст.16,ст17 та ч.5 ст.25 Закону України" Про публічні закупівлі" переглядіть свою вимогу. Відповідно до Доручення голови ДОДА від 09.06.2016 № 07-57/0/35-16 "Про впровадження процедури електронних закупівель" згідно з рекомендаціями п.4.6 "Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повине протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника". Ваша вимога не правомірна.
З Вашого боку, Ви намагаєтесь вплинути на рішення тендерного комітету лікарні, для визначення Вашої пропозиції.
З Вашого боку, Ви намагаєтесь вплинути на рішення тендерного комітету лікарні, для визначення Вашої пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2018 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА" |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
58 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Константінова Ірина Йосипівна |
66 328,26
UAH з ПДВ
|
61 478,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СТЕРІМЕД |
92 615,80
UAH з ПДВ
|
62 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" |
85 205,25
UAH з ПДВ
|
78 470,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАНТ" |
124 788,00
UAH з ПДВ
|
78 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЦЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА |
102 988,00
UAH з ПДВ
|
80 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА" #3064906626 |
Переможець |
58 900,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2018 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор рулони.PDF | укладений |
07 лютого 2018 11:57
|