Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт приводів РПН»
Очікувана вартість
261 878,90 UAH
UA-2018-01-23-000567-b ● 1d1b466d835d4da5bb75db031227a4cd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Ковальчук Олена (03842) 6-37-54 KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2018 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 261 878,90 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Інформація про предмет закупівлі
«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт приводів РПН» (детально згідно з Додатком 2 - Технічні вимоги на виконання робіт «Капітальний ремонт приводів РПН»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт приводів РПН»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 січня 2019
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2018 08:35 |
Допорогова документація, Додатки 2, 3 (зі змінами).pdf |
29 січня 2018 08:35 |
Витяг з протоколу №14 від 26012018.pdf |
23 січня 2018 15:16 |
Додаток 1 - Форма пропозиції.doc |
29 січня 2018 08:35 |
Допорогова документація, Додатки 2, 3 (зі змінами).pdf
|
||
29 січня 2018 08:35 |
Витяг з протоколу №14 від 26012018.pdf
|
||
23 січня 2018 15:16 |
Додаток 1 - Форма пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до договору
Дата подання: 24 січня 2018 15:15
Дата відповіді: 29 січня 2018 08:21
Пропонуємо внести наступні зміни до договору: Пункт 1.8. викласти у наступній редакції: "Роботи за цим договором виконуються з використанням матеріалів Виконавця". Пункт 3.2. викласти у наступній редакції : "Договірна ціна робіт, яка передбачена цим договором, розрахована згідно з калькуляцією, яка містить витрати на виконання робіт, закупівлю запасних частин та матеріалів, витрати на відрядження персоналу Виконавця". Пункт 3.3. виключити із тексту договору. Пункт 4.1. викласти у наступній редакції: "Замовник здійснює оплату виконаних робіт за договором протягом 45 календарних днів з дати підписання сторонами акта приймання виконаних робіт за кожним з етапів окремо." Пункт 7.1. видалити посилання на п 4.5., оскількі останнього не існує. Оскількі Розділ "Відповідальність Сторін" повинен передбачати відповідальність не тількі Виконавця, а і Замовника пропонуємо додати Пункт 9.6. "При затримці Замовником терміну оплати за виконані Виконавцем роботи понад термін визначений п 4.1. згідно з п.2. статті 231 ГК України, з Замовника стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка від вартості робіт за кожний день прострочення, включаючи день остаточного погашення заборгованості, а за прострочення понад тридцять календарних днів додатково стягується штраф у розмірі семі відсотків вказаної вартості."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропозиції потенційного учасника закупівлі щодо внесення змін до Додатку №3 «Проекту договору про закупівлю робіт» до документації прийняті та будуть внесені до даного додатку.
Щодо пункту 4.1 повідомляємо, що відповідно до проекту договору роботи будуть виконуватись згідно з Календарним планом, який міститиме етапи виконання робіт. Підставою для оформлення актів приймання результатів виконаних робіт за етапами Календарного плану є звітні документи, які можуть бути самостійно використанні в господарській діяльності ВП ХАЕС, про що зазначено в пункті 2.2.
Також звертаємо увагу, що зазначені в цьому проекті договору умови не є остаточними і вичерпними, і можуть бути конкретизовані під час укладання договору, про що зазначено у Додатку №3 «Проект договору про закупівлю робіт» до допорогової документації.
Щодо пункту 4.1 повідомляємо, що відповідно до проекту договору роботи будуть виконуватись згідно з Календарним планом, який міститиме етапи виконання робіт. Підставою для оформлення актів приймання результатів виконаних робіт за етапами Календарного плану є звітні документи, які можуть бути самостійно використанні в господарській діяльності ВП ХАЕС, про що зазначено в пункті 2.2.
Також звертаємо увагу, що зазначені в цьому проекті договору умови не є остаточними і вичерпними, і можуть бути конкретизовані під час укладання договору, про що зазначено у Додатку №3 «Проект договору про закупівлю робіт» до допорогової документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НІЦ "ЗТЗ-СЕРВІС"" #13605779 |
Переможець |
261 878,88
UAH
|
09 лютого 2018 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №1-124-11-18-07906 від 03032018.pdf | укладений |
03 березня 2018 14:22
|