Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт приводів РПН»
Очікувана вартість
261 878,90 UAH
UA-2018-01-23-000567-b 1d1b466d835d4da5bb75db031227a4cd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ковальчук Олена

(03842) 6-37-54 KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Ковальчук Олена
(03842) 6-37-54
KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2018 17:00
Очікувана вартість: 261 878,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%

Інформація про предмет закупівлі

«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт приводів РПН» (детально згідно з Додатком 2 - Технічні вимоги на виконання робіт «Капітальний ремонт приводів РПН»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт приводів РПН»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2019
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до договору
Дата подання: 24 січня 2018 15:15
Дата відповіді: 29 січня 2018 08:21
Пропонуємо внести наступні зміни до договору: Пункт 1.8. викласти у наступній редакції: "Роботи за цим договором виконуються з використанням матеріалів Виконавця". Пункт 3.2. викласти у наступній редакції : "Договірна ціна робіт, яка передбачена цим договором, розрахована згідно з калькуляцією, яка містить витрати на виконання робіт, закупівлю запасних частин та матеріалів, витрати на відрядження персоналу Виконавця". Пункт 3.3. виключити із тексту договору. Пункт 4.1. викласти у наступній редакції: "Замовник здійснює оплату виконаних робіт за договором протягом 45 календарних днів з дати підписання сторонами акта приймання виконаних робіт за кожним з етапів окремо." Пункт 7.1. видалити посилання на п 4.5., оскількі останнього не існує. Оскількі Розділ "Відповідальність Сторін" повинен передбачати відповідальність не тількі Виконавця, а і Замовника пропонуємо додати Пункт 9.6. "При затримці Замовником терміну оплати за виконані Виконавцем роботи понад термін визначений п 4.1. згідно з п.2. статті 231 ГК України, з Замовника стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка від вартості робіт за кожний день прострочення, включаючи день остаточного погашення заборгованості, а за прострочення понад тридцять календарних днів додатково стягується штраф у розмірі семі відсотків вказаної вартості."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиції потенційного учасника закупівлі щодо внесення змін до Додатку №3 «Проекту договору про закупівлю робіт» до документації прийняті та будуть внесені до даного додатку.
Щодо пункту 4.1 повідомляємо, що відповідно до проекту договору роботи будуть виконуватись згідно з Календарним планом, який міститиме етапи виконання робіт. Підставою для оформлення актів приймання результатів виконаних робіт за етапами Календарного плану є звітні документи, які можуть бути самостійно використанні в господарській діяльності ВП ХАЕС, про що зазначено в пункті 2.2.
Також звертаємо увагу, що зазначені в цьому проекті договору умови не є остаточними і вичерпними, і можуть бути конкретизовані під час укладання договору, про що зазначено у Додатку №3 «Проект договору про закупівлю робіт» до допорогової документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІЦ "ЗТЗ-СЕРВІС"" 261 878,88
UAH
261 878,88
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІЦ "ЗТЗ-СЕРВІС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІЦ "ЗТЗ-СЕРВІС""
#13605779
Переможець 261 878,88
UAH
09 лютого 2018 13:23

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІЦ "ЗТЗ-СЕРВІС""
#13605779
261 878,88
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №1-124-11-18-07906 від 03032018.pdf укладений
03 березня 2018 14:22