Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вузла обліку газу – перехід на єдиний вузол в топковій КДНЗ №16 по вул. Шатохіна, 3 м. Покров, Дніпропетровської області. Розробка проектно-кошторисної документації, узгодження її з ПАТ «Дніпропетровськгаз», виконання монтажних робіт та здавання в експлуатацію.
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2018-01-22-003214-c 3cae7899d0e84d5a85cb84c761ad37a0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Сергіївна Макаренко

+380967782414
+380963563116
gorono0108@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142388
Місцезнаходження: 53304, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна. 7
Контактна особа: Яна Сергіївна Макаренко
+380967782414,+380963563116
gorono0108@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2018 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2018 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2018 22:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція вузла обліку газу – перехід на єдиний вузол в топковій КДНЗ №16 по вул. Шатохіна, 3 м. Покров, Дніпропетровської області. Розробка проектно-кошторисної документації, узгодження її з ПАТ «Дніпропетровськгаз», виконання монтажних робіт та здавання в експлуатацію.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Шатохіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 11:31
Проект договору.doc
24 січня 2018 11:07
документація реконструкція.doc
25 січня 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2018 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 11:31
Проект договору.doc
24 січня 2018 11:07
Проект договору.doc
22 січня 2018 19:20
Проект договору.doc
24 січня 2018 11:07
документація реконструкція.doc
22 січня 2018 19:20
документація реконструкція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до Замовника
Дата подання: 25 січня 2018 08:29
1. До якого класу наслідків (СС1, СС2 або СС3) відноситься даний об’єкт проектування та будівництва?; 2. Якщо об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків СС1 то від якого державного органу потрібна «ліцензія на відповідні види робіт»?; 3. Від якого державного органу потрібна ліцензія на проектні роботи?; 4. Яким чинним нормативно-правовим актом, що діють в Україні, передбачено узгодження «Ліцензії на відповідні види робіт» з ПАТ «Дніпропетровськгаз»; 5. Чи потрібно мати Учаснику відповідний Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий органом Держпраці, для виконання цих робіт?; 6. У відповідності до розділу 1 «Проекту Договору» Замовника передбачено «наявність кошторису (Додаток 1)». Питання: яким чином, за відсутності проектно-кошторисної документації, додати до договору Кошторис на виконання будівельних робіт?; 7. Яким органам (державним) потрібно, у відповідності до вимог Замовника, провести здавання в експлуатацію?; 8. ………?.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2018 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО" 189 500,00
UAH з ПДВ
189 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО"
#40615390
Переможець 189 500,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2018 15:09

Документи

02 лютого 2018 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2018 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО"
#40615390
189 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2018 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 12:33
1.pdf укладений
27 березня 2018 16:23
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2018 10:39
0005.pdf зміни до договору
13 березня 2018 10:37
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2018 14:12
договір 0005 днз 16.pdf зміни до договору
06 березня 2018 14:10
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 15:39
0005 КДНЗ 16.pdf укладений
02 березня 2018 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до п.1.1 та до додатку № 1
Номер договору про закупівлю: № 0005
Договір:
Номер додаткової угоди: № 0005
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до розділу 11
Номер договору про закупівлю: № 0005
Договір:
Номер додаткової угоди: №0005
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін