Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
витратні матеріали: Катетер Фолея 2-х ходовий ,Зонд шлунковий з оливою, Катетер підключичний, Канюля внутрішньовенна,Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3, Трубка ендотрахеальна з манжетою, Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходова),Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, Одноразова система для переливання крові та кровозамінників та інфузійних розчинів, Шприц ін`єкційний, Рукавички латексні оглядові не стерильні з пудрою, Рукавички хірургічні, латексні, стерильні з пудрою, Рукавички стерильні хірургічні «подвійні».
Очікувана вартість
249 880,00 UAH
UA-2018-01-22-001397-a ● fee03406e2c44930b543e4a2b4459bfd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 01982749 |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Київська,68 |
Контактна особа: |
Мосійчук Лілія +380432552103 mklshmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2018 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2018 12:26 |
Очікувана вартість: | 249 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 249,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
витратні матеріали: Катетер Фолея 2-х ходовий ,Зонд шлунковий з оливою, Катетер підключичний, Канюля внутрішньовенна,Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3, Трубка ендотрахеальна з манжетою, Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходова),Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, Одноразова система для переливання крові та кровозамінників та інфузійних розчинів, Шприц ін`єкційний, Рукавички латексні оглядові не стерильні з пудрою, Рукавички хірургічні, латексні, стерильні з пудрою, Рукавички стерильні хірургічні «подвійні».ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали. Детально про предмет закупівлі додаток №1 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108700 шт
: витратні матеріали: Катетер Фолея 2-х ходовий ,Зонд шлунковий з оливою, Катетер підключичний, Канюля внутрішньовенна,Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3, Трубка ендотрахеальна з манжетою, Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходова),Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, Одноразова система для переливання крові та кровозамінників та інфузійних розчинів, Шприц ін`єкційний, Рукавички латексні оглядові не стерильні з пудрою, Рукавички хірургічні, латексні, стерильні з пудрою, Рукавички стерильні хірургічні «подвійні».
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2018 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2018 15:12 |
ТД ВИТРАТНІ МАТЕРІАЛИ.docx | |
22 січня 2018 15:12 |
Оголошення.docx | |
22 січня 2018 15:12 |
Д.4 Проект договору Витратні.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-22-001397-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 25 січня 2018 09:04
Вимога
Міська клінічна лікарня
швидкої медичної допомоги
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1996603, номер тендеру у UA-2018-01-22-001397-a)
07.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріалиВідповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є
№ п/п Предмет закупівлі (або еквівалент) од. виміру кількість
1 Катетер Фолея 2-х ходовий (р.16,18), стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 300
2 Зонд шлунковий з оливою, одноразовий,стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 200
3 Катетер підключичний. Стерильний, апірогенний та нетоксичним для одноразового використання в індивідуальній упаковці. шт 200
4 Канюля внутрішньовенна одноразового використання. Стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 300
5 Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3. Виготовлена з нержавіючої сталі, одноразового використання, стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 300
6 Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 6.5; 7.0; 7.5; 8.0 мм, стерильна, кут зрізу 45 градусів. шт 200
7 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходові) не токсична, апірогенна, стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 100
8 Одноразові системи для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою .Стерильна, апірогенна та нетоксична, в індивідуальній упаковці. шт 4000
9 Одноразова система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів, з металевою голкою, стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 500
10 Шприц ін`єкційний 2,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання ( металева голка розміром 0,6х25мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 5000
11 Шприц ін`єкційний 5,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,7х 38мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 10000
12 Шприц ін`єкційний 10,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,8х38мм стерильний, в індивідуальній упаковці шт 10000
13 Шприц ін`єкційний 20,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,8х38мм стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 15000
14 Шприц ін`єкційний 2,0 мл трьохкомпон. з 2-ма голками одноразового використання (розмір голок 0,6х32мм та 0,5х25мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 1000
15 Рукавички латексні оглядові не стерильні з пудрою розмір S,M. Поверхня гладка, безшовні; анатомічні, з валиком на манжеті. пар 60000
16 Рукавички хірургічні, латексні, стерильні з пудрою розмір 7;7,5;8. Текстуровані, з валиком на манжеті, безшовні; анатомічної форми (ліва та права); запаковані в стерильну індивідуальну упаковку. пар 1500
17 Рукавички стерильні хірургічні «подвійні» (1пара -нітрилові, без пудри вкрита полімерами, текстурована , анатомічна (ліва/права) + 1 пара - латексні, з пудрою, текстурована, анатомічна, стерильна ) в індивідуальній упаковці. Розмір: 8,0. комп 100
∑ 108700
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:
Одноразові системи для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою .Стерильна, апірогенна та нетоксична, в індивідуальній упаковці. шт 4000
Одноразова система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів, з металевою голкою, стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 500
Шприц ін`єкційний 2,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання ( металева голка розміром 0,6х25мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 5000
Шприц ін`єкційний 5,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,7х 38мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 10000
Шприц ін`єкційний 10,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,8х38мм стерильний, в індивідуальній упаковці шт 10000
Шприц ін`єкційний 20,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,8х38мм стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 15000
Шприц ін`єкційний 2,0 мл трьохкомпон. з 2-ма голками одноразового використання (розмір голок 0,6х32мм та 0,5х25мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 1000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 1996603, номер тендеру у UA-2018-01-22-001397-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
швидкої медичної допомоги
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1996603, номер тендеру у UA-2018-01-22-001397-a)
07.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріалиВідповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є
№ п/п Предмет закупівлі (або еквівалент) од. виміру кількість
1 Катетер Фолея 2-х ходовий (р.16,18), стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 300
2 Зонд шлунковий з оливою, одноразовий,стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 200
3 Катетер підключичний. Стерильний, апірогенний та нетоксичним для одноразового використання в індивідуальній упаковці. шт 200
4 Канюля внутрішньовенна одноразового використання. Стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 300
5 Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3. Виготовлена з нержавіючої сталі, одноразового використання, стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 300
6 Трубка ендотрахеальна з манжетою р. 6.5; 7.0; 7.5; 8.0 мм, стерильна, кут зрізу 45 градусів. шт 200
7 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходові) не токсична, апірогенна, стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 100
8 Одноразові системи для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою .Стерильна, апірогенна та нетоксична, в індивідуальній упаковці. шт 4000
9 Одноразова система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів, з металевою голкою, стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 500
10 Шприц ін`єкційний 2,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання ( металева голка розміром 0,6х25мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 5000
11 Шприц ін`єкційний 5,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,7х 38мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 10000
12 Шприц ін`єкційний 10,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,8х38мм стерильний, в індивідуальній упаковці шт 10000
13 Шприц ін`єкційний 20,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,8х38мм стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 15000
14 Шприц ін`єкційний 2,0 мл трьохкомпон. з 2-ма голками одноразового використання (розмір голок 0,6х32мм та 0,5х25мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 1000
15 Рукавички латексні оглядові не стерильні з пудрою розмір S,M. Поверхня гладка, безшовні; анатомічні, з валиком на манжеті. пар 60000
16 Рукавички хірургічні, латексні, стерильні з пудрою розмір 7;7,5;8. Текстуровані, з валиком на манжеті, безшовні; анатомічної форми (ліва та права); запаковані в стерильну індивідуальну упаковку. пар 1500
17 Рукавички стерильні хірургічні «подвійні» (1пара -нітрилові, без пудри вкрита полімерами, текстурована , анатомічна (ліва/права) + 1 пара - латексні, з пудрою, текстурована, анатомічна, стерильна ) в індивідуальній упаковці. Розмір: 8,0. комп 100
∑ 108700
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:
Одноразові системи для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою .Стерильна, апірогенна та нетоксична, в індивідуальній упаковці. шт 4000
Одноразова система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів, з металевою голкою, стерильна, в індивідуальній упаковці. шт 500
Шприц ін`єкційний 2,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання ( металева голка розміром 0,6х25мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 5000
Шприц ін`єкційний 5,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,7х 38мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 10000
Шприц ін`єкційний 10,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,8х38мм стерильний, в індивідуальній упаковці шт 10000
Шприц ін`єкційний 20,0 мл трьохкомпонентний одноразового використання (металева голка розміром 0,8х38мм стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 15000
Шприц ін`єкційний 2,0 мл трьохкомпон. з 2-ма голками одноразового використання (розмір голок 0,6х32мм та 0,5х25мм, стерильний, в індивідуальній упаковці. шт 1000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 1996603, номер тендеру у UA-2018-01-22-001397-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2018 13:11
Дана вимога Скаржника ніяк не обґрунтована. Оскільки Замовник, готуючи та публікуючи свою тендерну документацію на електронному веб-порталі «Prozorro» керувався та дотримувався Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.( далі по тексту – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі затвердженим Наказом Міністерства економіки розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р № 454 (у поточній редакції від 17.01.2017 року) ( далі по тексту – Порядок).
Згідно із п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
За нормами діючого законодавства Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, тобто це його право, а не обв’язок.
Враховуючи вищенаведених приписів закону, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертого знаку ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, код - 33140000-3 «Медичні матеріали», а також конкретної назви товару чи послуги, в цілому. Відповідно до вимог зазначених у Додатку №1 тендерної документації, з метою забезпечення безперебійного процесу лікування пацієнтів та унеможливлює відсутності якоїсь із перелічених позицій товару, що може призвести до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам.
Враховуючи те, що ми лікарня швидкої медичної допомоги, несвоєчасність чи часткова поставка або відмова від поставки товарів може призвести до загрози життю пацієнтів, що буде порушенням Конституції України, Основ законодавства України про охорону здоров’я.
Крім того, одним із принципів здійснення публічних закупівель відповідно до с. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підриємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості торгівлю іншими товарами.
Тендерним комітетом прийнято рішення про незадоволення вимог скарги.
Згідно із п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
За нормами діючого законодавства Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, тобто це його право, а не обв’язок.
Враховуючи вищенаведених приписів закону, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертого знаку ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, код - 33140000-3 «Медичні матеріали», а також конкретної назви товару чи послуги, в цілому. Відповідно до вимог зазначених у Додатку №1 тендерної документації, з метою забезпечення безперебійного процесу лікування пацієнтів та унеможливлює відсутності якоїсь із перелічених позицій товару, що може призвести до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам.
Враховуючи те, що ми лікарня швидкої медичної допомоги, несвоєчасність чи часткова поставка або відмова від поставки товарів може призвести до загрози життю пацієнтів, що буде порушенням Конституції України, Основ законодавства України про охорону здоров’я.
Крім того, одним із принципів здійснення публічних закупівель відповідно до с. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підриємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості торгівлю іншими товарами.
Тендерним комітетом прийнято рішення про незадоволення вимог скарги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МАЦКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2710620835 |
Переможець |
248 630,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2018 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2018 16:44
|
Договір №39 26.02.18.pdf | укладений |
26 лютого 2018 16:44
|