Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини до тепловозу ЧМЕ-3
Очікувана вартість
5 399 074,32 UAH
UA-2018-01-22-000374-c aaa1a60e6b14471eb638b92ec8817fd1
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Стародубцева

+380567932186 dtrz2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Дніпропетровський тепловозоремонтний завод"
Код ЄДРПОУ: 00659101
Місцезнаходження: 49038, Украина , Дніпропетровька обл., Дніпро, вул. акедеміка Белелюбського, 7
Контактна особа: Марина Стародубцева
+380567932186
dtrz2@i.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2018 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 23:00
Початок аукціону: 26 січня 2018 15:22
Очікувана вартість: 5 399 074,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 990,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

56 найм.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 Одиниця
Запчастини до тепловозу ЧМЕ-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 83%
сплата ПДВ: 17%
платник ПДВ: 17%
не платник ПДВ: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення до замовника за роз’ясненнями
Дата подання: 23 січня 2018 09:18
Замовником (Приватне акціонерне товариство "Дніпропетровський тепловозоремонтний завод") було оголошено закупівлю в системі Prozorro. Номер закупівлі UA-2018-01-22-000374-c, предмет закупівлі: Запчастини до тепловозу ЧМЕ-3, ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу кількістю 56 одиниць з очікуваною вартістю 5 399 074,32 грн. з ПДВ.З метою належного оформлення тендерної пропозиції ТОВ «Трансенергомаш» просимо Вас надати роз’яснення з наступних питань: 1.Відповідно до розд.3 Запиту цінових пропозицій учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати копію довідки ДФС про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна на час подання документів, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи контрагента. Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі та має довідку ДФС про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна на час подання документів, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи контрагента, проте отримана на ім’я іншого замовника для участі в іншому тендері. Чи буде вважатись належним документом, що відповідає вимогам Запиту цінових пропозицій дана довідка ДФС? 2. Відповідно до розд.3 Запиту цінових пропозицій учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують технічну спроможність юридичної особи. Просимо роз’яснити, які саме документи необхідно надати для підтвердження технічної спроможності юридичної особи? 3.Відповідно до розд.3 Запиту цінових пропозицій учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати зразок документу, що підтверджує якість (вибірково). Водночас, Запит цінових пропозицій учасникам закупівлі містить 56 позицій предмету закупівлі. У зв’язку з чим, просимо пояснити, щодо якої кількості позицій предмету закупівлі та щодо яких саме позицій необхідно надати зразок документу, що підтверджує якість? 4. Відповідно до Запиту цінових пропозицій переможець повинен надати цінову пропозицію особисто, або поштою не пізніше 3 робочих днів після визнання. У зв’язку з тим, довідка ДФС виготовляється до 5-ти робочих днів, у разі перемоги учасника у закупівлі та замовленні учасником зазначеної довідки, подання довідки ДФС у строк до 3-х робочих днів не є можливим. Також, повідомляємо, що юридичною адресою нашого підприємства є м.Києв. Враховуючи значну територіальну віддаленість підприємства замовника та нашого підприємства, необхідність витрати часу на підготовку та збір документів, доставку кореспонденції, надання цінової пропозиції особисто або надіслання поштою є утрудненим у такий короткий час. У в’язку з чим, просимо внести зміни до Запиту цінових пропозицій, у частині зміни строку для подання цінової пропозиції переможцем. Визначити, що переможець подає цінову пропозицію особисто, або поштою не пізніше п’яти робочих днів після визнання. Відповідно до ч.1.,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Керуючись вищевикладеним та ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1.Розглянути звернення до замовника за роз’ясненнями та надати вмотивовану відповідь. 2.Внести зміни до Запиту цінових пропозицій учасникам закупівлі у частині зміни строку для подання цінової пропозиції переможцем. Визначити, що переможець подає цінову пропозицію особисто, або поштою не пізніше п’яти робочих днів після визнання. 3.В порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» опублікувати повідомлення про внесення змін до Запиту цінових пропозицій учасникам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Звернення до замовника за роз’ясненнями
Дата подання: 23 січня 2018 09:19
Замовником (Приватне акціонерне товариство "Дніпропетровський тепловозоремонтний завод") було оголошено закупівлю в системі Prozorro. Номер закупівлі UA-2018-01-22-000374-c, предмет закупівлі: Запчастини до тепловозу ЧМЕ-3, ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу кількістю 56 одиниць з очікуваною вартістю 5 399 074,32 грн. з ПДВ.З метою належного оформлення тендерної пропозиції ТОВ «Трансенергомаш» просимо Вас надати роз’яснення з наступних питань: 1.Відповідно до розд.3 Запиту цінових пропозицій учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати копію довідки ДФС про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна на час подання документів, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи контрагента. Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі та має довідку ДФС про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна на час подання документів, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи контрагента, проте отримана на ім’я іншого замовника для участі в іншому тендері. Чи буде вважатись належним документом, що відповідає вимогам Запиту цінових пропозицій дана довідка ДФС? 2. Відповідно до розд.3 Запиту цінових пропозицій учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують технічну спроможність юридичної особи. Просимо роз’яснити, які саме документи необхідно надати для підтвердження технічної спроможності юридичної особи? 3.Відповідно до розд.3 Запиту цінових пропозицій учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати зразок документу, що підтверджує якість (вибірково). Водночас, Запит цінових пропозицій учасникам закупівлі містить 56 позицій предмету закупівлі. У зв’язку з чим, просимо пояснити, щодо якої кількості позицій предмету закупівлі та щодо яких саме позицій необхідно надати зразок документу, що підтверджує якість? 4. Відповідно до Запиту цінових пропозицій переможець повинен надати цінову пропозицію особисто, або поштою не пізніше 3 робочих днів після визнання. У зв’язку з тим, довідка ДФС виготовляється до 5-ти робочих днів, у разі перемоги учасника у закупівлі та замовленні учасником зазначеної довідки, подання довідки ДФС у строк до 3-х робочих днів не є можливим. Також, повідомляємо, що юридичною адресою нашого підприємства є м.Києв. Враховуючи значну територіальну віддаленість підприємства замовника та нашого підприємства, необхідність витрати часу на підготовку та збір документів, доставку кореспонденції, надання цінової пропозиції особисто або надіслання поштою є утрудненим у такий короткий час. У в’язку з чим, просимо внести зміни до Запиту цінових пропозицій, у частині зміни строку для подання цінової пропозиції переможцем. Визначити, що переможець подає цінову пропозицію особисто, або поштою не пізніше п’яти робочих днів після визнання. Відповідно до ч.1.,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Керуючись вищевикладеним та ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1.Розглянути звернення до замовника за роз’ясненнями та надати вмотивовану відповідь. 2.Внести зміни до Запиту цінових пропозицій учасникам закупівлі у частині зміни строку для подання цінової пропозиції переможцем. Визначити, що переможець подає цінову пропозицію особисто, або поштою не пізніше п’яти робочих днів після визнання. 3.В порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» опублікувати повідомлення про внесення змін до Запиту цінових пропозицій учасникам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Тоавариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН 2014" 5 399 042,96
UAH з ПДВ
4 819 277,10
UAH з ПДВ
1.2048192771 3 999 999.99 Документи
ТОВ "ПВК"ПРОТЕХМАШ" 5 398 968,00
UAH з ПДВ
4 816 867,46
UAH з ПДВ
1.2048192771 3 997 999.99 Документи
ТОВ "ЛОКОМОТИВ СЕРВІС" 5 281 978,80
UAH з ПДВ
5 060 240,96
UAH з ПДВ
1.2048192771 4 200 000 Документи
ТОВ "Дніпрокомплектація" 5 398 898,16
UAH з ПДВ
5 174 698,79
UAH з ПДВ
1.2048192771 4 295 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОМАШ" 5 305 015,55
UAH з ПДВ
481 445,78
UAH з ПДВ
1.2048192771 399 600 Документи

Публічні документи

25 січня 2018 16:17
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 17:53
серт.pdf
25 січня 2018 17:53
серт2.pdf
25 січня 2018 17:52
IMG_0003.pdf
25 січня 2018 17:52
в1.PDF
25 січня 2018 17:52
в2.PDF
25 січня 2018 17:52
витяг.PDF
25 січня 2018 17:52
диллерство1.pdf
25 січня 2018 17:52
диллерство2.pdf
25 січня 2018 17:52
довідка 001.jpg
25 січня 2018 17:52
дог склад.pdf
25 січня 2018 17:51
письмо ЭЛИМАИС.pdf
25 січня 2018 17:51
устав.pdf
25 січня 2018 17:50
дтрзцп 25.01.2018 чме.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 14:31
25-01-2018.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 13:08
тендер 26.01.2018.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Тоавариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН 2014"

ТОВ "ПВК"ПРОТЕХМАШ"

ТОВ "ЛОКОМОТИВ СЕРВІС"

ТОВ "Дніпрокомплектація"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОМАШ"
#36562474
Відхилено 481 445,78
UAH з ПДВ
29 січня 2018 12:39
ТОВ "ПВК"ПРОТЕХМАШ"
#40433547
Переможець 4 816 867,46
UAH з ПДВ
29 січня 2018 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2018 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПВК"ПРОТЕХМАШ"
#40433547
4 816 867,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
18005т.pdf укладений
15 лютого 2018 14:41