Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

централізоване постачання теплової енергії - 1496,5536Гкал
Очікувана вартість
2 112 044,19 UAH
UA-2018-01-19-001441-b 7494641449ac48d5af9745783d37ead2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Инна Бабарика

+380624737403 cgb_dzer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ ""Центральна міська лікарня""
Код ЄДРПОУ: 01990418
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., місто Торецьк, вулиця Центральна, будинок 55
Контактна особа: Инна Бабарика
+380624737403
cgb_dzer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
В зв’язку з відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Крім того, Обласне комунальне підприємство «Донецьктеплокомуненерго» включено до Переліку суб’єктів природних монополій Донецької області на ринку постачання теплової енергії за регульованими тарифами і є єдиним постачальником теплової енергії за регульованим тарифом в Донецькій області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 13:22
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1496 гігакалорія
централізоване постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м. Торецьк, Центральна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

19 січня 2018 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 13:19
протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне підприємство "Донецьктеплокомуненерго"
#03337119
Переможець 2 112 044,19
UAH з ПДВ
19 січня 2018 13:22

Документи

19 січня 2018 13:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2018 13:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласне комунальне підприємство "Донецьктеплокомуненерго"
#03337119
2 112 044,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2018 13:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 08:32
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 15:28
додаткова угода від 28.03.2019 №2.5.PDF зміни до договору
28 березня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 10:48
дод.у. від 31.12.2018 № 2.3.PDF зміни до договору
02 січня 2019 10:48
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 10:46
дод.у. від 31.12.2018 №2.2.PDF зміни до договору
02 січня 2019 10:45
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 10:15
договір від 25.01.18 № 45.1.PDF укладений
26 січня 2018 10:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
централізоване постачання теплової енергії 1496 гігакалорія 1 411,27
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1.3 договору № 45/1 від 25.01.2018р. обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 2. Зменшити суму договору № 45/1 від 25.01.2018р. на 3515,83грн., а саме: загального фонду - 1 432,44грн.; спеціального фонду (відновлення касових видатків) – 1 359,53 грн. ; інші джерела (відшкодування орендарів) - 723,86 грн. 3. Внести зміни до п. 3.2. договору № 45/1 від 25.01.2018р. в наступній редакції: «Ціна цього договору становить 2 108 528 гривень 36 копійок (два мільйони сто вісім тисяч п’ятсот двадцять вісім гривень 36 копійок), у тому числі за рахунок: загального фонду - 2 086 615,61грн , спеціального фонду (відновлення касових видатків) – 8 546,47 грн. інші джерела (відшкодування орендарів) - 13 366,28 грн. в тому числі ПДВ – 351 421 гривень 39 копійок». 4. Усі інші умови договору № 45/1 від 25.01.2018р. залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 45/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії Договору 45/1 від 25.01.2018р. (далі - «Договір») на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року (п.5 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII). 2. Ціна цієї додаткової угоди складає 421705,01грн. (чотириста двадцять одна тисяча сімсот п’ять грн. 01 коп.), що не перевершує 20% від ціни Договору, у тому числі: ПДВ 7738,24грн. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з 01 січня 2019 року та діє до повного використання коштів за даною додатковою угодою, але не довше 31.03.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 45/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму додаткової угоди від 31.12.2018р. № 2.3 до договору від 25.01.2019р. № 45/1 на 2,94грн. 2. Ціна цієї додаткової угоди складає 421702,07грн. (чотириста двадцять одна тисяча сімсот дві грн. 07 коп.), у тому числі: ПДВ 70283,68грн.
Номер договору про закупівлю: 45/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
централізоване постачання теплової енергії 1496 гігакалорія 1 411,27
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2018 — 01 січня 2019
Сума оплати за договором: 2 530 230,43
UAH з ПДВ