Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 895 436,50 UAH
UA-2018-01-19-000595-b 17915cc1936642adafa48f9ab56e8c1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Ткач

+380433767142 osvita_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141578
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25
Контактна особа: Михайло Ткач
+380433767142
osvita_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 05 лютого 2018 13:39
Очікувана вартість: 1 895 436,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 477,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170943 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, заклади замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2018 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 10:39
Тендерна документація відкриті торги (природний газ).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-05-000038 ● 290408de50da4ffa8e8ce5d516e370b8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.02.2019 №6
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.02.2019 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8.UA-2018-01-19-000595-b 19.01.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-07 15:18:16

Копії підтверджуючих документів на підставі яких здійснювалась зміна ціни за одиницю товару

Копії підтверджуючих документів на підставі яких здійснювалась зміна ціни за одиницю товару

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-02-08 14:33:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-19-000595-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У підпункті 12 пункту 4 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управлінням освіти Могилів-Подільської міської ради від 18.01.2018 №8, визначено порядок внесення змін до істотних умов договору про закупівлю. Яким чином умови підпункту 12 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю природного газу реалізовані в проекті договору на постачання природного газу та в договорі на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 21.02.2018 №659-17/1141023*62СВ028 (далі -Договір)?
2. З яких підстав у підпункті 12 пункту 4 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації здійснено посилання на частину 5 статті 40 Закону?
3. З яких підстав укладено додаткові угоди (додаткова угода від 26.03.2018 №1, додаткова угода від 11.04.2018 №2, додаткова угода від 10.05.2018 №3, додаткова угода від 27.09.2018 №4, додаткова угода від 28.09.2018 №5, додаткова угода від 29.09.2018 №6, додаткова угода від 11.10.2018 №7, додаткова угода від 19.12.2018 №8) до Договору, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару (надати документальне підтвердження збільшення вартості природного газу з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку)?

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-12 12:12:13

Пояснення

Пояснення

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-19 09:42:24

Лист

Лист

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2018 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" 1 514 917,38
UAH з ПДВ
1 452 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 1 548 743,58
UAH з ПДВ
1 452 844,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" 1 658 147,10
UAH з ПДВ
1 453 015,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 15:33
Електронний підпис
06 лютого 2018 09:13
Електронний підпис
02 лютого 2018 11:29
Електронний підпис
02 лютого 2018 11:14
Електронний підпис
02 лютого 2018 11:09
Інші Документи.pdf
02 лютого 2018 11:09
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 лютого 2018 11:08
статут.pdf
02 лютого 2018 11:08
Скан паспорта.pdf
02 лютого 2018 11:08
лист - відгук.pdf
02 лютого 2018 11:08
Договір з УТГ.pdf
02 лютого 2018 11:08
Акти.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 11:54
Електронний підпис
01 лютого 2018 11:53
Технычны вимоги.pdf
01 лютого 2018 11:53
Статут.pdf
01 лютого 2018 11:53
СГ-6-газ-23.02.17-13185.pdf
01 лютого 2018 11:53
С-4а-газ-23.02.17-13186.pdf
01 лютого 2018 11:53
Розяснення.pdf
01 лютого 2018 11:53
ПРОТОКОЛ ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
01 лютого 2018 11:53
Проект договору.pdf
01 лютого 2018 11:53
Паспорт газу.pdf
01 лютого 2018 11:53
НАКАЗ №4.pdf
01 лютого 2018 11:53
МВС.pdf
01 лютого 2018 11:53
Лист в_дгук-1-.pdf
01 лютого 2018 11:53
Корупція.pdf
01 лютого 2018 11:53
Копія паспорта.pdf
01 лютого 2018 11:53
Індифікаціоний код.pdf
01 лютого 2018 11:53
ДФС.pdf
01 лютого 2018 11:53
Договір аренди.pdf
01 лютого 2018 11:53
Довыдка банкрут.pdf
01 лютого 2018 11:53
довідка щодо ліцензії.pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка ч.2ст.17 .pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.8ч.1ст.17.pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.7ч.1ст.17 .pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.6ч.1ст.17.pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.4ч.1ст.17.pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.3ч.1ст.17 .pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.2ч.1ст.17.pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.1ч.1ст.17.pdf
01 лютого 2018 11:53
Довідка п.10ч.1ст.17.pdf
01 лютого 2018 11:53
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
01 лютого 2018 11:52
Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2018 11:52
Витяг ЄДР.pdf
01 лютого 2018 11:52
Виписка.pdf

Публічні документи

02 лютого 2018 19:34
ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ КАСТУМ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
#39593306
Переможець 1 452 840,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
#39593306
1 452 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 09:55
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 12:36
Додаткова уогода №9.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 12:34
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 15:01
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 15:00
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2018 11:43
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
11 жовтня 2018 11:42
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2018 17:13
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
29 вересня 2018 16:55
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 10:13
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 10:13
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 10:09
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 08:49
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2018 11:02
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
10 травня 2018 11:01
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2018 09:53
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
11 квітня 2018 09:52
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 13:22
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 березня 2018 13:21
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 12:15
Договір.pdf укладений
22 лютого 2018 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 659-17/1141023ХЄ2СВ028
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 743 408,00
UAH з ПДВ