Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фентаніл, Морфін, Діазепам
Очікувана вартість
68 349,00 UAH
UA-2018-01-18-002479-b 5402d65ae67549cb9c7b9409fa56c280
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Миколаївна Сінєльнікова

+380645244151 tender_lokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983789
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд.5
Контактна особа: Олена Миколаївна Сінєльнікова
+380645244151
tender_lokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2018 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 06 лютого 2018 12:33
Очікувана вартість: 68 349,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 683,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

місце поставки: за заявками замовника за адресами: вул. Сосюри, буд. 424, м. Лисичанськ, Луганська область, 93100; вул. Б. Хмельницького, 66 «а», м. Рубіжне, Луганська область, 93000.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 упаковка
Фентаніл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул.Сосюри, буд.424.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
185 упаковка
Морфін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул.Сосюри, буд.424.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
20 упаковка
Діазепам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул.Сосюри, буд.424.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Луганська обласна "Фармація Північ" 65 533,38
UAH з ПДВ
65 533,38
UAH з ПДВ
Документи
Державна акціонерна компанія "Ліки України" 68 013,75
UAH з ПДВ
68 013,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2018 16:01
Електронний підпис
12 лютого 2018 15:56
Документи на переможця
12 лютого 2018 09:05
Електронний підпис
12 лютого 2018 08:59
Документи на переможця
05 лютого 2018 08:14
Електронний підпис
02 лютого 2018 19:16
Вимоги Ст 17.pdf
02 лютого 2018 19:16
Кваліфікаціяя.pdf
02 лютого 2018 19:16
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2018 16:01
Кваліфікаційні вимоги.pdf
01 лютого 2018 14:36
Електронний підпис
01 лютого 2018 14:34
Довідки.PDF
01 лютого 2018 14:34
Проект договору.PDF
01 лютого 2018 14:34
Вимоги Ст.17.PDF
01 лютого 2018 14:34
Кваліфікація.PDF
01 лютого 2018 14:34
Тендерна пропозиція.PDF
01 лютого 2018 14:34
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

31 січня 2018 15:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Луганська обласна "Фармація Північ"

Державна акціонерна компанія "Ліки України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Луганська обласна "Фармація Північ"
#40045927
Переможець 65 533,38
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 14:44

Документи

09 лютого 2018 14:44
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:42
2 Протокол .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Луганська обласна "Фармація Північ"
#40045927
65 533,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2018 14:44
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:42
2 Протокол .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 08:43
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 15:10
Додаткова угода №5 від 18.03.2019р.pdf зміни до договору
19 березня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 09:43
Додаткова угода №4 від 17.01.2019.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 08:27
Додаткова угода №3 від 27.12.2018р.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 08:22
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 15:43
Додаткова угода №2 від 13.12.2018р..pdf зміни до договору
13 грудня 2018 15:33
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 14:28
Додаткова угода №1 від 20.11.2018р.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 14:27
Електронний підпис укладений
23 лютого 2018 08:19
Договір №25 від 23.02.2018.pdf укладений
23 лютого 2018 08:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно підпункту 3 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», листа №130 від 13.09.2018р.ТОВ «Укрфармгруп» (офіційного представника в Україні та імпортера продукції, виробником, заявником державної реєстрації та власником реєстраційних посвідчень на яку є АТ «Калцекс») та відповідно до п.п.3 п 1.3 Договору № 25 від 23 лютого 2018 року, з метою покращення якості предмету закупівлі, Сторони дійшли згоди: 1. Здійснити часткову заміну лікарського засобу МОРФІН КАЛЦЕКС 10 мг/мл 1 мл №5 р-н д/ін.амп. лікарським засобом кращої якості МОРФІНУ Г/Х 1% 1мл №5 р-н д/ін.амп. 2.Викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору, не вказані в Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1.3 Договору зменшити обсяг закупівлі та ціну договору на 37,51 грн. та викласти п.3.1. в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (загальна вартість товару, що поставляється за цим договором) становить 65 495,87 грн. (шістдесят п’ять тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 87 копійок), в тому числі ПДВ 4 284,86 грн., та складається з вартості всього товару, що поставляється за цим договором та зазначений в специфікації».
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 та ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та п. 11.10 Договору, Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, а саме до 31.03.2019 р. 2. Визначити, що обсяг закупівлі по цьому Договору у 2019 році не перевищуватиме 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, за умови затвердження видатків на цю мету в установленому порядку. 3. Всі інші умови Договору, не вказані в додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.5. ст.36 Закону України „Про публічні закупівлі” та на підставі п.1.3 Договору викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (загальна вартість товару, що поставляється за цим договором) становить 78 543,45 грн. (сімдесят вісім тисяч п’ятсот сорок три грн. 45 коп.), в т.ч. ПДВ 5 137,88 грн., в т.ч.: 2018р.- 65 495,87 грн. (шістдесят п’ять тисяч чотириста дев’яносто п’ять грн. 87 коп.), в т.ч. ПДВ 4 284,30 грн., 2019р. -13 047,58 грн. (тринадцять тисяч сорок сім грн. 58 коп.), в т.ч. ПДВ 853,58 грн., та складається з вартості всього товару, що поставляється за цією додатковою угодою та зазначений в специфікації (Додаток №1).
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1.3 Договору зменшити обсяг закупівлі та ціну договору на 46,57 грн. та викласти п.3.1. в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (загальна вартість товару, що поставляється за цим договором) становить 78 496,88 грн. (Сімдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто шість гривень 88 копійок), в тому числі ПДВ 5 135,42 грн.,включаючи: 2018 р.- 65 495,87 грн. (шістдесят п’ять тисяч чотириста дев’яносто п’ять грн. 87 коп.), в т.ч. ПДВ 4 284,86 грн., 2019 р. -13 001,01 грн. (тринадцять тисяч одна грн. 01 коп.), в т.ч. ПДВ 850,56 грн., та складається з вартості всього товару, що поставляється за цією додатковою угодою та зазначений в специфікації на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 78 496,88
UAH з ПДВ