Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг транспортними засобами спеціального призначення для безперебійного забезпечення населення смт. Рудно привозною питною водою
Очікувана вартість
305 570,80 UAH
UA-2018-01-18-002382-a c210fab507954e98843bbdfab897d4a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2018 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 11:00
Початок аукціону: 06 лютого 2018 15:25
Очікувана вартість: 305 570,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%

Інформація про предмет закупівлі

Надання послуг транспортними засобами спеціального призначення для безперебійного забезпечення населення смт. Рудно привозною питною водою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг транспортними засобами спеціального призначення для безперебійного забезпечення населення смт. Рудно привозною питною водою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79493, Україна, Львівська область, Львів, смт. Рудно
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2018 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 18:43
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
18 січня 2018 18:43
dodatok_2_ Договір_тендер.doc
18 січня 2018 18:42
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” 303 639,84
UAH з ПДВ
303 639,84
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Паркбуд" 305 000,00
UAH з ПДВ
305 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 16:55
Відповід. ст.17.pdf
01 лютого 2018 16:55
Довідка.pdf
01 лютого 2018 16:55
Листи.pdf
01 лютого 2018 16:55
Працівники і техніка.pdf
01 лютого 2018 16:55
Відомості про п-ство.pdf
01 лютого 2018 16:55
Копія наказу.pdf
01 лютого 2018 16:55
Фот.роб.часу.pdf
01 лютого 2018 16:55
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”

ПП "Паркбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”
#03349022
Переможець 303 639,84
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 17:49

Документи

06 лютого 2018 17:47
Електронний підпис
06 лютого 2018 17:45
Перемож.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2018 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”
#03349022
303 639,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2018 17:47
Електронний підпис
06 лютого 2018 17:45
Перемож.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 23:04
ДД_3.pdf зміни до договору
10 січня 2019 20:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:17
ДД2.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:14
дд1.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:13
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 10:55
Договір.pdf укладений
22 лютого 2018 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 303 639,84 грн. з ПДВ до 224 394,61 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6 в/І
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 14.02.2019р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі від 20.02.2018 №6 в/І.
Номер договору про закупівлю: 6 в/І
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 14.02.2019р., в обсязі 43 577,94 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 6 в/І
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 14 лютого 2019
Сума оплати за договором: 259 442,10
UAH