Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання готової їжі
Очікувана вартість
645 668,00 UAH
UA-2018-01-18-002042-a c6b1aabc34e349c0b48677585a24c095
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорнюк Микола Володимирович

+380382647378 xdepop@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Хмельницьке державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
Код ЄДРПОУ: 23655123
Місцезнаходження: 29006, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Чорновола, 159/1
Контактна особа: Нагорнюк Микола Володимирович
+380382647378
xdepop@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів (UA-2017-12-07-002875-c), було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з постачання готової їжі)». До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох пропозицій. У зв’язку з цим 23.12.2017 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів (UA-2017-12-07-002875-c) від 23.12.2017 року. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2017-12-26-000549-a), замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «Послуги їдалень код ДК 021:2015 55510000-8 (послуги з постачання готової їжі)». Проте 11.01.2018 року було вдруге відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (до участі в процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів (UA-2017-12-26-000549-a) від 11.01.2018 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі робіт «Послуги їдалень код ДК 021:2015 55510000-8 (послуги з постачання готової їжі)». Голова комітету зазначив, що п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно здійснити закупівлю «Послуги їдалень код ДК 016:2010 – 56.29.2 (Послуги їдалень код ДК 021:2015 55510000-8) (послуги з постачання готової їжі)» за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2018 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5940 осіб
Послуги з постачання готової їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29006, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, за місцезнаходженням учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

18 січня 2018 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 16:29
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Хмельницький геріатричний пансіонат для ветеранів війни і праці
#03190490
Переможець 645 668,00
UAH з ПДВ
18 січня 2018 16:43

Документи

18 січня 2018 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2018 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Хмельницький геріатричний пансіонат для ветеранів війни і праці
#03190490
645 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2018 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 15:19
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
30 січня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 11:38
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:51
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:49
Електронний підпис укладений
09 лютого 2018 15:23
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 лютого 2018 15:20
Електронний підпис укладений
06 лютого 2018 15:16
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 лютого 2018 14:01
Електронний підпис укладений
06 лютого 2018 13:24
договір укладений
06 лютого 2018 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні призначення
Номер договору про закупівлю: №01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 434 897,73
UAH з ПДВ