Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (послуги з централізованого постачання гарячої води)
Очікувана вартість
684 633,60 UAH
UA-2018-01-17-000338-c b79cd01f7faf4407b1b785ce9b44924d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лошак

+380462259991
+380631875357
tenderonc2015@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний лікувально-профілактичний заклад "Чернігівський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 02006065
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211
Контактна особа: Валентина Лошак
+380462259991,+380631875357
tenderonc2015@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО” займає монопольне становище на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами в межах Чернігівської області, згідно Переліку суб'єктів природних монополій Чернігівської області, опублікованого на офіційній сторінці Чернігівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України. Враховуючи, що система постачання гарячої води КЛПЗ „Чернігівський обласний онкологічний диспансер” підведена до мереж АТ „ОТКЕ”, змінити постачальника (проведення реконструкції системи теплопостачання, її перепідключення до джерела постачання та інше) без значних капітальних вкладень немає технічної можливості. Не укладення договору з ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ „ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО” на закупівлю за ДК 021:2015 код 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (послуги з централізованого постачання гарячої води) може призвести до небажаних наслідків.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2018 09:50
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 метр кубічний
Послуги з централізованого постачання гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

17 січня 2018 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 09:48
Рішення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО”
#03357671
Переможець 684 633,60
UAH з ПДВ
17 січня 2018 09:50

Документи

17 січня 2018 09:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2018 09:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО”
#03357671
684 633,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2018 09:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 10:39
Звіт про виконання договору.pdf укладений
03 січня 2019 10:38
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 13:45
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 13:44
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 09:32
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 09:31
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2018 16:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 січня 2018 16:46
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 16:28
Договір.pdf укладений
31 січня 2018 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.1.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 1-0273п-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0273П-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1-0273п-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0273П-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням кількості/обсягу наданих послуг з централізованого постачання гарячої води споживачем, сторони домовились внести зміни до договору про наступне: - загальну вартість договору зменшити на 208 441,74 грн.; - кількість/обсяг наданих послуг з централізованого постачання гарячої води становить 4381,9189 м3
Номер договору про закупівлю: 1-0273п-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0273П-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 476 191,86
UAH з ПДВ