Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
3 697 565,00 UAH
UA-2018-01-17-000019-c a30498e1bdbc469b9a6a177adb0841c2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Байдакова

+380662452062 kmlkov2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУП'ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24272588
Місцезнаходження: 63734, Україна , Харківська обл., Ківшарівка, -
Контактна особа: Марина Байдакова
+380662452062
kmlkov2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно зі ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Відповідно до Річного плану закупівель на 2018 рік Куп’янської міської лікарні здійснення закупівлі постачання теплової енергії (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (код за ДК 021-2015 - 09320000-8) передбачено за переговорною процедурою закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Оскільки транспортування теплової енергії відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій, це є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що Зведений перелік суб’єктів природних монополій (далі – Зведений перелік) ведеться Антимонопольним комітетом України. Зведений перелік розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua)(пункт 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р).
Згідно з пунктом 128 Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Комунальне підприємство «Обласний інформаційно-технічний центр» займає монопольне становище на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території Харківської області. Отже, воно є єдиним постачальником теплової енергії (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (код за ДК 021-2015 - 09320000-8) в межах існуючих та підведених до Куп’янської міської лікарні тепломереж.
Таким чином, Куп’янська міська лікарня з технічних причин не має можливості забезпечуватись тепловою енергією (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (код за ДК 021-2015 - 09320000-8) іншими теплогенеруючими підприємствами. Дані послуги можуть бути надані лише певним постачальником – Комунальним підприємством «Обласний інформаційно-технічний центр». Інша альтернатива відсутня.
Неукладання або несвоєчасне укладання договору з Комунальним підприємством «Обласний інформаційно-технічний центр» на закупівлю постачання теплової енергії (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (код за ДК 021-2015 - 09320000-8) призведе до припинення/обмеження її постачання. Це поставить під загрозу здоров’я та життя громадян України, а саме працівників, пацієнтів та інших відвідувачів Куп’янської міської лікарні. Крім того, недотримання теплового режиму в приміщеннях закладу внаслідок відключення від теплопостачання призведе до порушення безпечних умов праці для працівників, чим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного Кодексу України, на охорону життя та здоров’я.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2018 01:34
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1296 гігакалорія
Постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

17 січня 2018 01:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 01:30
ПРОТОКОЛ_переговорiв_тепло_2018.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
#32335218
Переможець 3 694 973,76
UAH з ПДВ
17 січня 2018 01:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2018 01:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
#32335218
3 694 973,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2018 14:55
т-18-15.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-14.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-13.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-12.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-11.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-10.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-9.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-8.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-7.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-6.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-5.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-4.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-3.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-2.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
т-18-1.PDF зміни до договору
24 січня 2018 14:53
Електронний підпис укладений
24 січня 2018 08:48
Договор_тепло_2018.pdf укладений
24 січня 2018 08:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення договору
Номер договору про закупівлю: № 60Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 60Т від 23.01.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML