Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних)
Очікувана вартість
263 592,00 UAH
UA-2018-01-16-003274-c ● c6a76e3318074fb2bf438f7bb2c96941
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 38008294 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., м. Львів,, вул. К. Левицького, 18 |
Контактна особа: |
Павло Данчишин +380322603303 admk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2018 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2018 12:33 |
Очікувана вартість: | 263 592,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 317,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (1 пост цілодобово без святкових і вихідних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м.Львів, К.Левицького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2018 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2018 18:31 |
ТД .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід (стаж) на ринку не менше 5 років
Дата подання: 18 січня 2018 20:21
Дата відповіді: 22 січня 2018 12:06
В тендерній документації встановлена вимога до учасників про наявність досвіду (стажу) на ринку не менше 5 років в учасника. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу про наявність досвіду охорони саме не менше 5 років, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду охорони 5 років не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашій вимозі. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. На підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити дану вимогу про наявність досвіду в учасника не менше 5 років (з кваліфікаційних вимог, технічних вимог і т.д), залишивши при цьому необхідність підтвердження наявності досвіду охорони в учасника, але без конкретизації років та часу. Вимагаємо вилучити дану як таку, що є дискримінаційною, обмежує коло учасників,створює нерівні умови для участі та такою, що прямо порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 Закону "Основні принципи здійснення закупівель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискимінації учасників".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відтак, встановлена в тендерній документації вимога до Учасників про наявність досвіду (стажу) роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років пояснюється тим, що специфіка виконання функцій органів Казначейства, які є органами державної влади, становить велике державне значення (зважаючи на функції фінансового органу зі спеціальним статусом, який здійснює розрахунково-касове обслуговування всіх державних органів та бюджетних установ, відкриття та ведення рахунків державного та місцевих бюджетів, наявність інформації з обмеженим доступом тощо).
Поряд з тим необхідно врахувати те, що Головне управління Казначейства відноситься до режимного об'єкту, тому для охорони вказаного об’єкту потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг.
Одночасно слід зазначити, що дана вимога до кваліфікації учасників, Головним управлінням Казначейства застосовувалась при проведенні закупівель у 2016 та 2017 роках та була заявлена з метою укладання договорів з надійними учасниками ринку, у яких є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. У попередні роки при проведенні закупівель аналогічних послуг нам завжди подавалось більше двох тендерних пропозицій учасниками, які мали відповідний стаж 5 та більше років, що свідчить про відсутність умислу на проведення процедури під конкретного учасника.
Отже, виходячи з аналізу норм Закону, Закону України «Про захист економічної конкуренції» та Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, оскільки ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції.
Поряд з тим необхідно врахувати те, що Головне управління Казначейства відноситься до режимного об'єкту, тому для охорони вказаного об’єкту потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг.
Одночасно слід зазначити, що дана вимога до кваліфікації учасників, Головним управлінням Казначейства застосовувалась при проведенні закупівель у 2016 та 2017 роках та була заявлена з метою укладання договорів з надійними учасниками ринку, у яких є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. У попередні роки при проведенні закупівель аналогічних послуг нам завжди подавалось більше двох тендерних пропозицій учасниками, які мали відповідний стаж 5 та більше років, що свідчить про відсутність умислу на проведення процедури під конкретного учасника.
Отже, виходячи з аналізу норм Закону, Закону України «Про захист економічної конкуренції» та Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, оскільки ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" #35942941 |
Переможець |
261 705,60
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2018 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 17:45
|
zvit.pdf | укладений |
02 січня 2019 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2018 10:22
|
dogovir.pdf | укладений |
23 лютого 2018 10:12
|