Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб білий пшеничний із борошна І гатунку, хліб житньо-пшеничний)
Очікувана вартість
1 571 820,00 UAH
UA-2018-01-16-002498-c 82fa4dc9b2f041f1bc96f15a357c254d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2018 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 02 лютого 2018 13:07
Очікувана вартість: 1 571 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59400 кілограм
хліб білий пшеничний із борошна І гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
57900 кілограм
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2018 16:00
Додаток № 1 Інформація про учасника.doc
16 січня 2018 16:00
Додаток № 2 Перелік необхідних документів.doc
16 січня 2018 16:00
Додаток № 3 Пропозиція.doc
16 січня 2018 16:00
Додаток № 4 проект договору.doc
16 січня 2018 16:00
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПАВЛОГРАДХЛІБ" 1 524 900,00
UAH з ПДВ
580 635,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю « Хлібзавод № 3» 1 157 221,44
UAH з ПДВ
949 624,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" 1 571 820,00
UAH з ПДВ
950 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2018 17:23
Вытяг ПДВ.pdf
31 січня 2018 17:23
Вытяг 28.12.17.pdf
31 січня 2018 17:23
Санобработка 1283 260118.pdf
31 січня 2018 17:23
СЭС ГМО ржаной 0917.pdf
31 січня 2018 17:23
СЭС ГМО пшеничный 0917.pdf
31 січня 2018 17:23
Справка ст 17.pdf
31 січня 2018 17:23
Отзыв ОО Павлоград.pdf
31 січня 2018 17:23
Набл совет Беседа.pdf
31 січня 2018 17:23
Приказ Беседа.pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 11:39
Довідка про корупцію.PDF
01 лютого 2018 16:30
Вимоги щодо якості.PDF
01 лютого 2018 16:30
Довідка про транспорт.PDF
01 лютого 2018 16:17
3.1.1. Договір СЗШ №44.PDF
01 лютого 2018 16:15
3.2.2. Відгук лицей №15.PDF
01 лютого 2018 16:15
3.2.1. Відгук шк 44.PDF
01 лютого 2018 16:03
1.4. 07-43 сан паспорт авто.PDF
01 лютого 2018 16:00
Декларація виробника.pdf
01 лютого 2018 16:00
Протокол.PDF
01 лютого 2018 16:00
Наказ про призначення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПАВЛОГРАДХЛІБ"

Товариство з обмеженою відповідальністю « Хлібзавод № 3»

ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПАВЛОГРАДХЛІБ"
#31381106
Рішення скасоване 580 635,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 14:26
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПАВЛОГРАДХЛІБ"
#31381106
Відхилено 580 635,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 14:30
Товариство з обмеженою відповідальністю « Хлібзавод № 3»
#34984708
Рішення скасоване 949 624,02
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 14:08
Товариство з обмеженою відповідальністю « Хлібзавод № 3»
#34984708
Відхилено 949 624,02
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 14:13
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11"
#38598916
Переможець 950 130,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 14:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 лютого 2018 11:07
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" #38598916

№ рішення у справі

54/30-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11"
#38598916
950 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 13:12
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 15:58
Дод.угода_№10_до_Дог._№6_від_02.03.2018р_ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11.pdf зміни до договору
25 березня 2019 15:50
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 09:46
Дод.угода_№9_до_Дог._№6_від_02.03.2018р_ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11.pdf зміни до договору
18 січня 2019 09:44
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 08:04
Дод_угода_№ 8_до_ дог_№6_від_02.03.2018_Хлібокомбінат_№11_20%.pdf зміни до договору
17 січня 2019 08:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 09:33
Дод_угода_№ 7_до_ дог_№6_від_02.03.2018_Хлібокомбінат_№11_20%.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 09:31
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 08:49
Дод_угода_№6_до_Дог_№6_від _02.03.2018_Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 08:43
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 14:58
Дод_угода_№5до_Дог_№6_від _02.03.2018_Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 14:52
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 10:45
Дод_угода_№4_до_Дог_№6_від _02.03.2018_Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 10:39
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 14:44
Дод_угода_№ 3_до_ дог_№6_від_02.03.2018_ХЛІБОКОМБІНАТ_№11.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 14:43
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2018 08:57
Дод_угода_№ 2_до_ дог_№6_від_02.03.2018_ХЛІБОКОМБІНАТ_№11.pdf зміни до договору
26 липня 2018 08:56
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 14:05
Доп_угода№1_до_дог_№_6_від_02.03.2018 р._ХЛІБОКОМБІНАТ_№ 11.pdf зміни до договору
13 липня 2018 14:03
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 15:00
Договір_№_6_ХЛІБОКОМБІНАТ №11.pdf укладений
02 березня 2018 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018 р. щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків змінити назву і резквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018 р. щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, Сторони досягли згоди змінити назву і реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди про зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків. В результаті чого, загальна сума договору зменшується на 8,12 грн. та становить 950 121,88 грн. у т.ч. ПДВ - 158 353,65 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі, в результаті чого загальна сума договору зменшується на 120166,65 грн. та становить 829 955,23 грн.у т.ч. ПДВ - 138 325,87 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зменшення обсягу закупівлі загальна сума догвору зменшується на 13984,49 грн. та становить 815 970,74 грн. у т.ч. ПДВ - 135 995,12 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 31.03.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума становить163 037,44 грн. у т.ч. ПДВ - 27 172,91 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, в межах обсягу, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Обсяг закупівлі зменшується на 132,1414 кг. В результаті зміни обсягу закупівлі товару загальна сума договору зменшується на 1140,38 грн. та становить 161 897,06 грн. у т. ч. ПДВ - 26 982,84 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 977 867,80
UAH з ПДВ