Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання теплової енергії пара та гаряча вода
Очікувана вартість
1 104 540,30 UAH
UA-2018-01-15-000331-c df749bcb217642a2a674ceda992245af
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Наталія

+380574931557 balasav2@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: САВИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25457545
Місцезнаходження: 64270, Україна , Харківська обл., смт.Савинці, Савинський НВК вул. Шкільна, 3, смт. Савинці, Балаклійський район, Харківська область
Контактна особа: Бойко Наталія
+380574931557
balasav2@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Комунальне підприємство Балаклійської районної ради «Балаклійські теплові мережі» та Відділ освіти Балаклійської районної державної адміністрації мають багаторічний досвід плідної співпраці щодо надання централізованне постачання теплової енергії (Централізоване опалення),тобто є відповідна практика документально підтвердженого досвіду виконання договорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2018 12:59
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
513 Гкал
централізоване постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64270, Україна, Харківська обл., смт.Савинці, Шкільна,б.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

15 січня 2018 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 12:53
005.jpg
15 січня 2018 12:53
006.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Балаклійської районної ради «Балаклійські теплові мережі»
#34328904
Переможець 1 104 540,30
UAH з ПДВ
15 січня 2018 12:59

Документи

15 січня 2018 12:59
Електронний підпис
15 січня 2018 12:58
004.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2018 12:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Балаклійської районної ради «Балаклійські теплові мережі»
#34328904
1 104 540,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2018 12:59
Електронний підпис
15 січня 2018 12:58
004.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 11:54
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 11:47
Додаткова угода (1).jpeg зміни до договору
12 вересня 2018 11:47
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2018 10:33
Дод угода 2.jpg укладений
30 січня 2018 10:33
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 15:38
дод угода.jpg укладений
29 січня 2018 15:37
Електронний підпис укладений
22 січня 2018 09:48
Повідомлення.jpg укладений
22 січня 2018 09:46
004.jpg укладений
22 січня 2018 09:46
005.jpg укладений
22 січня 2018 09:46
006.jpg укладений
22 січня 2018 09:46
002.jpg укладений
22 січня 2018 09:46
003.jpg укладений
22 січня 2018 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна конкретної назви предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнена конкретна назва предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В підпункті 3.1 ціна договору зменшується на 622521,38 грн і на 2018рік становить 482018,92 грн.,у т.ч. ПДВ 80336,49 грн.Данна додаткова угода є невідємною частиною діючого договору від 22.01.2018р.№153 та набирає чинність з моменту підписання.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 482 018,92
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: згідно рішення сесії № 529-VІІ від 12.06.18р про реорганізацію шляхом приєднання.