Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, капуста, цибуля, лимони, яблука, апельсини, банани)
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2018-01-15-000070-b 5539bde63d1d4f138fbb566337e9370c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганзенко Олена Володимирівна

+380958346767 osvita417@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41765931
Місцезнаходження: 27030, Україна , Кіровоградська обл., місто Помічна, вулиця Гагаріна, 65-Б
Контактна особа: Ганзенко Олена Володимирівна
+380958346767
osvita417@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2018 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2018 12:04
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3250 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5200 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2750 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3200 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
165 кг
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2050 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1250 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Гагаріна, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 15:47
проект договору.docx
15 січня 2018 15:47
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 15 січня 2018 20:35
Дата відповіді: 16 січня 2018 08:48
Доброго дня! Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На сьогоднішній день Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиний державний реєстр щодо відсутності або наявності корупційних правопорушень є відкритими реєстрами, а тому вимагання Замовником від Переможця процедури закупівлі довідоз даний реєстрів порушує вищевказану норму законодавства. Прошу Вас привести документацію у відповідність чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати від Переможця документального підтвердження підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону. Крім того, Замовник не вимагає від Переможця обов'язкових оригіналів чи нотаріального завірених копій даних документів, а надає можливість надати копію завірену особистим підписом та печаткою Переможця.
загальне запитання
Дата подання: 16 січня 2018 14:17
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:25
Замовник має право вимагати від Переможця надання даної інформації лише в довільній формі, а Ви вимагаєте копії довідок з даних реєстрів завірених підписом учасника.
Відповідь: Переможцю надається можливість надати роздруковану копію довідок з реєстру і завірену особистим підписом та печаткою!!!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2018 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Солодєєва С.Н. 218 945,00
UAH з ПДВ
216 645,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Самойленко Олександр Володимирович 218 410,00
UAH з ПДВ
218 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2018 19:04
ПропозиціяПОМ.pdf

Публічні документи

07 лютого 2018 18:27
УМВС
07 лютого 2018 13:49
ОДПІ
07 лютого 2018 13:49
пояснювальна записка
31 січня 2018 14:06
документи2.pdf
31 січня 2018 14:06
документи1 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Солодєєва С.Н.

ФОП Самойленко Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Солодєєва С.Н.
#1845310184
Відхилено 216 645,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2018 11:49
ФОП Самойленко Олександр Володимирович
#2653000171
Переможець 218 410,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 13:42

Документи

02 лютого 2018 11:49
Електронний підпис

Документи

06 лютого 2018 13:42
Електронний підпис
06 лютого 2018 13:41
протокол 18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2018 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Самойленко Олександр Володимирович
#2653000171
218 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2018 13:42
Електронний підпис
06 лютого 2018 13:41
протокол 18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 13:29
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 16:25
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 16:23
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2018 12:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 12:02
Електронний підпис укладений
24 квітня 2018 14:25
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 квітня 2018 14:22
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 10:30
договір поставки 18 зміни до договору
20 лютого 2018 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" ціна за одиницю товару може бути збільшена не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" ціна за одиницю товару може бути збільшена не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону можлива узгоджена ціна в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі за взаємною згодою сторін, залежно від видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 168 463,33
UAH з ПДВ