Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оплата водопостачання
Очікувана вартість
101 080,00 UAH
UA-2018-01-12-001187-b f8e7cf7d3dac4235a03ae69ec52952a9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Верещак

+380992576763 oskr.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснопільської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41778123
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт Краснопілля, вул. Мезенівська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Верещак
+380992576763
oskr.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5812 метр кубічний
Оплата водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42400, Україна, Сумська область, смт Краснопілля, вул. Мезенівська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Тендерна документація

12 січня 2018 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Теплоенерго"
#32024017
Переможець 101 080,00
UAH з ПДВ
12 січня 2018 13:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 09:56
Додаткова 3.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 09:55
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 08:23
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 березня 2018 08:22
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2018 09:04
Додаткова угода №1 до Договору №16 від 12.01.18.pdf зміни до договору
26 лютого 2018 08:52
Електронний підпис укладений
12 січня 2018 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяг закупівлі послуг з централізованого постачання холодної води на 37150,00 грн., в зв’язку з цим, сума договору складає 63930,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №16 від 12.01.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяг закупівлі послуг з централізованого постачання холодної води на 9169,86 грн.(Дев’ять тисяч сто шістдесят дев’ять грн. 86 коп.)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 5660,84 грн.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML