Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги (послуги з виплати, доставки соціальних допомог, пільг, компенсацій, субсидій та інших соціальних виплат)
Очікувана вартість
1 416 304,68 UAH
UA-2018-01-12-000341-a c7afef322ed34d62860ebb849e928e9c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Ольга Василівна

+380432664922 03191928@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Вінницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03191928
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Грибоєдова, 10а
Контактна особа: Тютюнник Ольга Василівна
+380432664922
03191928@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Пунктом 3 ч. 5 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що особливості здійснення процедур закупівель визначені цим Законом, встановлюються окремими законами, зокрема для послуг поштового зв’язку. Частиною 1 ст. 2 Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» від 21.06.2012 №4997-VI передбачено, що закупівля послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника. Відповідно до ст.1 Закону України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 р. №2759-ІІІ послуги поштового зв'язку - продукт діяльності оператора поштового зв'язку з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів, банківських операцій, спрямований на задоволення потреб користувачів. Згідно ч. 6 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв’язок», для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов'язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Частиною 7 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 № 10-р виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв'язку «Укрпошта» (правонаступником є ПАТ «Укрпошта»). Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України 28.04.2009 N 464/156, постановою Пенсійного фонду України від 28.04.2009 № 14-1, зареєстрованих в Міністерстві юстиції 02.07.2009 № 592/16608 - Послуги з виплати та доставки пенсій, соціальних допомог надають підрозділи національного оператора - поштамти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв'язку. Експертним висновком щодо закупівлі послуги з виплати та доставки усіх видів соціальних допомог від 30.11.2017 року Одеської національної академії зв’язку ім. О.С.Попова підтверджується наявність підстав застосування саме до ПАТ «Укрпошта» та його філіалів процедури закупівлі органами праці та соціального захисту населення на 2018 рік послуг з виплати та доставки соціальних допомог у одного учасника відповідно до вимог пункту 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Таким чином, зазначені послуги можуть бути надані виключно ПАТ «Укрпошта», яке володіє виключним правом на надання поштових послуг з виплати, доставки соціальних допомог, пільг, компенсацій, субсидій та інших соціальних виплат.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2018 13:38
Оскарження наміру укласти договір: 18 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги (послуги з виплати, доставки соціальних допомог, пільг, компенсацій, субсидій та інших соціальних виплат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, населені пункти Вінницького району, м.Вінниця, вул. Грибоєдова, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

12 січня 2018 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 13:16
повідомлення.pdf
12 січня 2018 13:16
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Вінницька дирекція Публічного акціонерного товариства "Укрпошта"
#20116650
Переможець 1 416 304,68
UAH з ПДВ
12 січня 2018 13:38

Документи

12 січня 2018 13:38
Електронний підпис
12 січня 2018 13:37
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2018 13:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Вінницька дирекція Публічного акціонерного товариства "Укрпошта"
#20116650
1 416 304,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2018 13:38
Електронний підпис
12 січня 2018 13:37
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:31
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:28
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:09
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:02
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 12:28
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 12:05
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 14:47
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 грудня 2018 14:39
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 14:42
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 14:41
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 15:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 липня 2018 15:06
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 16:00
договір укладений
18 січня 2018 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27-18-63
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-18-63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27-18-63
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-18-63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27-18-63
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-18-63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27-18-63
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-18-63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27-18-63
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-18-63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27-18-63
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-18-63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 737 023,55
UAH з ПДВ