Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення комплексної схеми розміщення рекламних засобів на території м. Кривого Рогу.
Очікувана вартість
1 076 000,00 UAH
UA-2018-01-11-001289-b 0711c22dbfa549f88c24e858742f29de
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбачова Любов Миколаївна

0564921381 umazv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40714755
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, буд. 1
Контактна особа: Горбачова Любов Миколаївна
0564921381
umazv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2018 21:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2018 21:30
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2018 21:30
Початок аукціону: 16 лютого 2018 15:10
Очікувана вартість: 1 076 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Виготовлення комплексної схеми розміщення рекламних засобів на території м. Кривого Рогу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення комплексної схеми розміщення рекламних засобів на території м. Кривого Рогу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2018 21:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2018 21:25
Тендерна документація розміщення рекламних засобів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графічні додатки
Дата подання: 23 січня 2018 11:09
Дата відповіді: 31 січня 2018 12:32
Доброго Дня! Чи можливим буде надання графічних матеріалів у форматі "*dwg" - (Автокад)
Відповідь: Перш за все, дякуємо Вам за намір взяти участь у відкритих електронних торгах розпочатих нашим управлінням. Будемо раді дати відповіді на питання, які виникли.
В п.2 Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) визначено перелік форматів графічних матеріалів, які передаватимуться замовникові на магнітних носіях та з зазначенням – або інші формати узгоджені із Замовником. Наразі, управління не використовує зазначений вами програмний комплекс «AutoCAD», що ставить під питання можливість, в подальшому, вільного доступу і використання формату "*dwg".
Роз'яснення, щодо нанесення інвентарного номеру.
Дата подання: 25 січня 2018 17:51
Дата відповіді: 31 січня 2018 12:32
Згідно технічного завдання зазначенного в п. 4.1 просимо роз'яснити вимоги щодо нанесення відповідного інвентарного номеру незмивною фарбою на рекламні засоби без впливу на зовнішній вигляд та технічний стан конструкцій, розташованих згідно з виданими у встановленному порядку дозволами на розміщення зовнішньої реклами, адже рекламні конструкції мають різну товщину, форму. Так, нанесення інвентарного номеру на рекламні конструкції не передбачено ні Постановою КМУ від 29.12.2003 року № 2067 (п.44), ні рішенням Криворізької міської ради від 28.11.2007 №1995 (п.6.17.2). А також роз'яснити, яким чином буде отримуватись дозвіл на проведення робіт з нанесення на рекламні конструкції інвентарного номеру незмивною фарбою від суб'єктів господарювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 44 Постанови КМУ від 29.12.2003 року № 2067, п.617.2 рішення Криворізької міської ради від 28.11.2007 №1995 передбачено забезпечення рекламного засобу маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, в свою чергу зазначене найменування повністю відповідає номеру Додаткової угоди до Договору на право тимчасового користування місцем (-ями) для розміщення рекламного (-их) засобу (-ів), що перебуває (-ють) у комунальній власності територіальної громади м. Кривого Рогу (п. 4.1. Технічного завдання). Так, як маркування рекламного засобу передбачене нормами чинного законодавства, то отримання відповідного дозволу з боку від суб’єктів господарювання не потрібно.
Уточнення
Дата подання: 25 січня 2018 17:55
Дата відповіді: 31 січня 2018 12:31
Згідно п. 4.6 технічного завдання, Виконавець в процессі надання послуг розробляє технологічну схему взаємодії оновленої (модернізованої) схеми розміщення рекламних конструкцій з електронною містобудівною кадастровою системою міста Кривий Ріг. Просимо роз'яснити - яким чином можливо ознайомитись з електронною містобудівною кадастровою системою міста Кривий Ріг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наразі наявна відповідна версія програмного забезпечення, що (при необхідності) буде використовуватись при розробці електронної містобудівної кадастрової системи, яка оголошена по процедурі відкритих торгів через систему Prozorro (номер UA-2018-01-11-001273-b). Тому, Виконавець матиме змогу забезпечити виконання п.4.6 ТЗ до ТД, так як паралельно надаватимуться послуги з розробки електронної містобудівної кадастрової системи.
Уточнення
Дата подання: 25 січня 2018 18:00
Дата відповіді: 31 січня 2018 12:29
Згідно технічного завдання зазначеного в п. 4.7, а саме здійснює прийом результатів коригування оновленої (модернізованої) схеми розміщення рекламних конструкцій на території м. Кривого Рогу та підготовка до передачі на затвердження в рамках проведення регуляторної процедури. Просимо роз'яснити механізм передачі на затвердження в рамках проведення регуляторної процедури та строки такого затвердження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В рамках регуляторної процедури за результатами публічних обговорень, регуляторний акт подається на погодження до відповідного уповноваженого органу. В разі отримання пропозицій і зауважень, Виконавець доопрацьовує виготовлену комплексну схему розміщення рекламних засобів на території м. Кривого Рогу та передає на подальше затвердження. В рамках другого півріччя поточного року передбачено проведення зазначеної регуляторної процедури.
Усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 31 січня 2018 16:05
Дата відповіді: 05 лютого 2018 15:24
Пунктом 3.2.5 додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» встановлено наступні технічні, економічні та якісні характеристики: Місце розташування – Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг. Результатом наданих послуг з виготовлення комплексної схеми розміщення рекламних засобів на території м. Кривого Рогу є виготовлення у паперовому та електронному вигляді в двох екземплярах по кожному з матеріалів, а саме: Графічні матеріали виготовлятимуться із зазначенням: - загальних правил розміщення (обмеження) та експлуатації рекламних засобів на території міста Кривого Рогу; - вимог до розміщення, облаштування та утримання рекламних засобів; - схем розташування території у планувальній структурі населеного пункту М 1:500; - комплексної схеми визначення територіальних зон для розміщення рекламних засобів на території м. Кривого Рогу М 1:2000 (існуючі та на перспективу); - локальної схеми розташування рекламних засобів М 1:500; - типи рекламних засобів М 1:500, рекомендовані для встановлення на території міста. Формат представлення для матеріалів, які передаватимуться замовникові на магнітних носіях: - формат графічних матеріалів – *.txf*.dmf та *.shp.; *.mxd та *.pdf чи *.jpg. (або інші формати узгоджені із Замовником); - при виготовленні комплексної схеми розміщення рекламних засобів використовується місцева система координат (на основі УСК-2000); - формат текстових матеріалів – microsoft office, doc. Також пунктом 3.2.5 додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вказано , що додатковими вихідними даними, які надаються Замовником є – «матеріали топографічної зйомки масштабу 1:500 міста Кривого Рогу, що надаються для опрацювання і використання Виконавцеві, за місцем розташування Замовника (потребують доопрацювання)». Ураховуючи те, що Замовником не вказано якість , наявність у нього матеріалів топографічної зйомки масштабу 1:500 міста Кривого Рогу, а також не вказано обсяги доопрацювання, тобто тендерна документація всупереч ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі що в свою чергу унеможливлює здійснити розрахунок реальної вартості виконання робіт ураховуючи вищевказане, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» прошу уточнити та вказати: - враховуючи те, що технічним завданням передбачено розроблення графічних матеріалів на всієї території міста, прошу вказати чи наявна актуальна (що відображає реальну містобудівну ситуацію в т.ч. інженерні мережі) топографічна зйомка масштабу 1:500 міста Кривого Рогу, виготовленої відповідно наказу N 56 від 09.04.98 «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) для всієї території міста - 43000,2 Га (згідно даних з офіційного сайту) - обсяги необхідного доопрацювання або, - наявність та обсяги (площі) топографічної зйомки масштабу 1:500 міста Кривого Рогу, виготовленої відповідно наказу N 56 від 09.04.98 «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) з вказанням року її виготовлення - актуальність наявної топографічної зйомки масштабу 1:500 міста Кривого Рогу (відповідність її існуючої містобудівної ситуації, та актуальності вказаних на неї інженерних мереж). - обсяги необхідного доопраціювання топографічної зйомки Вищевказані прошу включити до Тендерної документації, шляхом внесення змін до неї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Матеріали топографічної зйомки масштабу 1:500 міста Кривого Рогу, що надаватимуться для опрацювання і використання Виконавцеві, потребують доопрацювання для всієї території міста - 43000,2 Га.
Просимо Вас внести зміни в Технічне завдання
Дата подання: 02 лютого 2018 16:22
Дата відповіді: 05 лютого 2018 15:22
Просимо внести зміни в Технічне завдання (Додаток 2 до ТД) з урахуванням наступних вимог:. -Вказати кількість існуючих рекламних конструкцій, які мають дозвільні документи (по районам). -Вказати кількість нових рекламних конструкцій, які планується розмістити (по районам). -Надати технічні характеристик, (класифікацію) існуючих рекламних конструкцій, якщо існує то Класифікатор типових рекламних засобів. -Надати графічні матеріали топографічних вишукувань М 1:10000, М1:2000 та М1:500 -Яким чином замовником будуть надані матеріали з електронної містобудівної кадастрової системи міста Кривого Рогу, якщо виходячи с Вашої відповіді вона знаходиться у стадії розробки тендер ( UA-2018-01-11-001273-b ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся інформація щодо існуючих рекламних конструкцій, які мають дозвільні документи (по районам) розміщена в вільному доступі на офіційному сайті виконкому Криворізької міської ради за посиланням http://od.kr.gov.ua/ua/odata_dataset/pg/120118738848072/ (оновлюється щомісяця).
Управління не надає прогнози щодо можливої кількості нових рекламних конструкцій, які планується розмістити (по районам).
Типи існуючих рекламних конструкцій можна знайти в вільному доступі на офіційному сайті виконкому Криворізької міської ради за посиланням http://od.kr.gov.ua/ua/odata_dataset/pg/120118738848072/ (оновлюється щомісяця). Більш детальна інформація щодо технічних характеристик рекламних конструкцій та інша необхідна інформація, в т.ч. матеріали з електронної містобудівної кадастрової системи міста Кривого Рогу будуть надаватись Виконавцю в процесі взаємодії з Замовником при наданні послуг.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ" 987 000,00
UAH з ПДВ
987 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ПР 996 000,00
UAH з ПДВ
996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ"

КП ПР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ"
#34789388
Відхилено 987 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 17:03
КП ПР
#34811376
Відхилено 996 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 14:54

Документи

21 лютого 2018 17:02
Електронний підпис
21 лютого 2018 16:58
Протокол №24.pdf

Документи

28 лютого 2018 14:53
Електронний підпис
28 лютого 2018 14:49
Протокол №31.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
28 лютого 2018 14:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі