Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
765 630,00 UAH
UA-2018-01-11-000941-b 9c30969b366a478cbf3cce91a10359a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Кнапик

+380985140687 anna.knapik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Сторожинецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38541220
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., м. Сторожинець, вул. ВИДИНІВСЬКОГО, 22
Контактна особа: Анна Кнапик
+380985140687
anna.knapik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ліцензії серії АГ №500304 на постачання електричної енергії за регульованим тарифом, що видана Національною комісією регулювання електроенергетики України (НКРЕ) та у відповідності до Реєстру суб’єктів природних монополій у сфері енергетики(НКРЕ) станом на 12.01.2017 р. Приватне акціонерне товариство «Енергопостачальна компанія» «Чернівціобленерго» - єдиний постачальник електроенергії в Чернівецькій області, який має відповідний дозвіл. Тому згідно п.2,частина друга стаття 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин на товар, який може бути поставлений тільки певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи) доцільним є застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2018 18:01
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький район, Медичні заклади(АЗПСМ,ФАПи) Сторожинецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

11 січня 2018 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Енергопостачальна Компанія "Чернівціобленерго"
#00130760
Переможець 765 630,00
UAH з ПДВ
11 січня 2018 18:01

Документи

11 січня 2018 18:01
Електронний підпис
11 січня 2018 17:05
20180111_150728(0).jpg
11 січня 2018 17:05
20180111_151439.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2018 18:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Енергопостачальна Компанія "Чернівціобленерго"
#00130760
765 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2018 18:01
Електронний підпис
11 січня 2018 17:05
20180111_150728(0).jpg
11 січня 2018 17:05
20180111_151439.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:20
20181229_160818.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 16:16
Електронний підпис укладений
29 січня 2018 10:44
20180129_102413.jpg укладений
29 січня 2018 10:40
20180129_102008.jpg укладений
29 січня 2018 10:40
20180129_101948.jpg укладений
29 січня 2018 10:40
20180129_101932.jpg укладений
29 січня 2018 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 491 524,71
UAH з ПДВ