Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Очікувана вартість
71 360,00 UAH
UA-2018-01-11-000319-b ● a26fd699d7a049cd8a6ea1ca3d71a5b5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лівобережна районна адміністрація Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053230 |
Місцезнаходження: | 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Перемоги,16 |
Контактна особа: |
Комісар Олександр Васильович 380985763937 aleksandr.komisar@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2018 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2018 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 71 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Виклик майстра до замовника здійснюється засобами телефонного зв'язку або електронною поштою. Прибуття за викликом - у день подання заявки протягом не більше 4-х годин
Роботи ззаправки картриджу містять: повне розбирання-збирання картриджу, заповнення бункера картриджа тонером, установка нового чіпа або його обнуління, при його наявності на картриджі; мастило контактів; заміна мелкоресурсних деталей
Роботи ззаправки картриджу містять: розбирання-збирання картриджу, заміна та профілактика необхідних деталей за рахунок виконавця, тестування, маркування та пакування картриджу
Розгорнути
Згорнути
Роботи ззаправки картриджу містять: повне розбирання-збирання картриджу, заповнення бункера картриджа тонером, установка нового чіпа або його обнуління, при його наявності на картриджі; мастило контактів; заміна мелкоресурсних деталей
Роботи ззаправки картриджу містять: розбирання-збирання картриджу, заміна та профілактика необхідних деталей за рахунок виконавця, тестування, маркування та пакування картриджу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 послуга
технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. Необхідні послуги, їх кількість - у доданих документах. Виклик майстра до замовника здійснюється засобами телефонного звязку або електронною поштою. Прибуття за викликом - у день подання заявки протягом не більше 5-ти годин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2018 13:34 |
проект договора услуги (1).doc |
11 січня 2018 13:34 |
ТЕХ ЗАДАНИЕ ЗАПРАВКИ.xlsx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна #2886020064 |
Переможець |
66 320,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2018 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
4.jpeg | укладений |
01 лютого 2018 09:21
|
3.jpeg | укладений |
01 лютого 2018 09:21
|
2.jpeg | укладений |
01 лютого 2018 09:20
|
1.jpeg | укладений |
01 лютого 2018 09:20
|
Оргтехника.jpeg | укладений |
01 лютого 2018 09:20
|