Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за кодом ДК 021:2015 – 34990000-3 (Дорожні знаки та рефлектори)
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2018-01-09-000232-a b8e57c07a1e2457c9cfd7168e545bf3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Титаренко

+380442862705 tender@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст""
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., Киев, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Сергій Титаренко
+380442862705
tender@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2018 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 15:00
Початок аукціону: 26 січня 2018 13:16
Очікувана вартість: 1 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1265 штуки
Дорожні знаки та рефлектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, Київ, м.Київ, Набережно-Печерська дорога, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2018 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 16:25
ТД_Дорожні знаки та рефлектори.doc
17 січня 2018 16:25
Перелiк_змiн.pdf
17 січня 2018 16:25
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_6_договiр.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_7__переможець.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_2_ст.17.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_4_правомочнiсть.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_5_пропозицiя.doc
17 січня 2018 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2018 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 16:25
ТД_Дорожні знаки та рефлектори.doc
09 січня 2018 10:45
ТД_Дорожні знаки та рефлектори.doc
17 січня 2018 16:25
Перелiк_змiн.pdf
17 січня 2018 16:25
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_6_договiр.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_7__переможець.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_2_ст.17.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_4_правомочнiсть.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
09 січня 2018 10:45
Додаток_5_пропозицiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги підтвердження якості
Дата подання: 10 січня 2018 10:20
Дата відповіді: 11 січня 2018 15:57
Доброго дня! У пункті 2, додатка 3 тендерної документації вказано: "На підтвердження якості продукції учасник повинен надати копії сертифікатів відповідності, виданий органом оцінки відповідності, акредитованим Національним агенством акредитації України". Дорожні знаки дорожня повинні відповідати ДСТУ 4100:2014 на них акредитовані органи сертифікати вищдають. Але на Тумба дорожня, стовпчик обмежувальний, рефлектор на огородження Нью Дерсі №1, рефлектор на огородження Нью Дерсі №2, вимог ДСТУ не вказано, таким чином не зрозуміло чому повинен відповідати сертифікат! Якщо сертифікат повинен на комплектуючі (плівка), прохання вказати це у тендерній документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Копії сертифікатів відповідності, видані органом оцінки відповідності, акредитованим Національним агенством з акредитації України повинні бути надані на дорожні знаки, на інші товари повинно бути надано паспорти якості на товар.
Технічне питання
Дата подання: 10 січня 2018 12:26
Дата відповіді: 11 січня 2018 16:02
Прохання вказати габаритні розміри Бочки демпферної (резинової)!
Відповідь: Діаметр бочки 120 см, висота 90-100 см

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-09-000232-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮСТ", Код ЄДРПОУ:30439872
Дата подання: 02 лютого 2018 19:08
Вимога
Вимога.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮСТ», як учасник торгів: оголошення UA-2018-01-09-000232-a , на закупівлю «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за кодом ДК 021:2015 – 34990000-3 (Дорожні знаки та рефлектори)» , користуючись свої правом на підставі п.1 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі»(в подальшому - Закон) звертається до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а саме.
1.)Протоколом № 52 від 02.02.2018 засідання тендерного комітету Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (в подальшому - протокол) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЮСТ», як таку, що не відповідає умова тендерної документації. В.аб.2п.2. Протоколу зазначено «ТОВ «ЮСТ» у складі пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі завантажило довідку від 24.01.2018 № 9/24 в якій пропонується еквівалент плівки флюорисцентної та світлоповертальної . Однак ТОВ «ЮСТ не завантажило порівняльної таблиці (у довільній формі) із зазначенням основних технічних характеристик , що пропонуються, та предмета закупівлі який вимагається».
Зазначений висновок Замовника є безпідставним, ТОВ «ЮСТ» у складі пропозиції під № 9/24 від 24.01.2018 додаток №3 була надана саме порівняльна таблиця (у довільній формі), яка містить у колонці «Підтвердження вимог/ коментар Учасника», підтвердження усіх найменувань, показників (найменування товару, найменування показників, а також усіх параметрів таких як товщина металу, розмірів, матеріалів та способу виготовлення ) відповідно до вимог Замовника. Зазначаємо , про те що Замовником крім вимоги, що порівняльна таблиця складається саме «у довільній формі», ні яких інших вимог і інструкцій у тендерній документації (нова редакція) затвердженої рішенням тендерного комітету Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», протокол № 21 від 17.01.2018 р. не містить.
Додатково повідомляємо , що ТОВ «ЮСТ » надало копії сертифікатів , та зразків паспортів якості за вимогами Замовника у повному обсязі.
2.) У п.2 протоколу міститься інформація: «Відповідно до підпукту.5, пункту 1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника та надати зразки товарів, які планується поставляти. Листом від 30.01.2018 №053/282/01-014/241 повідомило ТОВ «ЮСТ» щодо необхідності виконання умов тендерної документації та надання зразків товарів, які зазначені у тендерній документації.»
ТОВ «ЮСТ» на виконання зазначеної вимоги протягом 5 днів, а саме 30.01.2017 розмістило майданчику лист про те , що розміщення на майданчику та надання «зразків товарів, які планується поставляти» через електронну систему закупівель технічно не можливо. Додатково повідомляємо про те, що пониження ціни на аукціоні не відбулося.

Відповідно до аб 1. ст. 25. «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі»(в подальшому Закон): «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.» Будь якої, іншої форми подання тендерної пропозиції Учасником , крім розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель Закон не передбачає. Разом з цим у аб.3,ч.5,ст. 28. Закону містить вимогу: «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.»
На підставі вищенаведеного звертаємось до Вас з вимогою:
1) Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ЮСТ» умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
2.) Які саме положення Закону дозволили Вам, як Замовнику вимагати від ТОВ «ЮСТ» надання зразків іншим способом, відмінним від завантаження необхідних документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
3) Вказати які саме основних технічних характеристик не зазначило ТОВ «ЮСТ» у колонці «Підтвердження вимог/ коментар Учасника» у № 9/24 від 24.01.2018 додаток №3 викладеного у вільній формі на вимогу Замовника.

Генеральний директор
ТОВ «ЮСТ» Ю.М. Гришкевич
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2018 15:41
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до підпункту 3 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документи в графічному вигляді (формат pdf, формат jpg тощо) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів у файлах графічного формату) з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток 3).
Згідно пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації учасник на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі повинен надати таблицю в якій встановлені вимоги замовника до показників предмета закупівлі. ТОВ «ЮСТ» у складі пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі завантажило довідку від 24.01.2018 №9/24 в якій пропонується еквівалент плівки флюорисцентної та світлоповертальної. Однак ТОВ «ЮСТ» не завантажено порівняльної таблиці (у довільній формі) із зазначенням основних технічних характеристик товару, що пропонується, та предмета закупівлі, який вимагається у відповідності до абзацу 2 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації.
Крім того, відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника та надати зразки товарів, які планується поставляти.
Продукція, що є предметом закупівлі, має специфічний характер, товарооборот такої продукції є обмеженим, в силу специфіки її використання, а соціальне значення досить високим, оскільки від її використання залежить життя та здоров’я учасників дорожнього руху. Тому, вимагаючи надання зразків такої продукції, Замовник в тому числі намагається пересвідчитися у відповідності запропонованого Учасником еквіваленту предмета закупівлі технічним вимогам встановленими Замовником у тендерній документації.
Листом від 30.01.2018 № 053/282/01-14/241 підприємство «Київавтошляхміст» повідомило ТОВ «ЮСТ» щодо необхідності виконання умов тендерної документації та надання зразків товарів, які зазначені у тендерній документації. Однак ТОВ «ЮСТ» направило лист від 30.01.2018 № 1/3 про технічну неможливість поставити зразки товару.
ТОВ «ЮСТ» у своєму листі обґрунтовує неможливість надання зразків тим, що відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» документи тендерної пропозиції та інша передбачена законодавством та тендерною документацією інформація про відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника, подається в електронному вигляді, а зразки продукції надати в електронному вигляді технічно неможливо.
Згідно з положеннями статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Водночас, відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Зразки продукції не підпадають під категорію «інформація», оскільки є матеріальним об’єктом від використання якого залежить життя та здоров’я учасників дорожнього руху, а тому застосування ТОВ «ЮСТ» до них положень Закону України «Про публічні закупівлі», що регулюють питання надання інформації, в даному випадку є неправомірним та некоректним.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Таким чином, відповідно до умов Тендерної документації та відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а також з урахуванням положень Закону України «Про інформацію», Учасник повинен надати зразки продукції безпосередньо Замовнику торгів.
Окремо звертаємо увагу на те, що ТОВ «ЮСТ», за неможливості надати зразки продукції, не було позбавлене можливості надати інформацію про наявні у нього зразки продукції, а саме – документальне підтвердження наявності такої продукції на балансі підприємства, складські документи та фотографічне зображення продукції. Інформація про зразки продукції цілком придатна для передачі через систему Інтернет і ТОВ «ЮСТ» мало всі можливості для цього, що підтверджується фактом передачі сканованої копії листа про відмову в наданні зразків. Цього ТОВ «ЮСТ» зроблено не було, що дає підстави стверджувати про відсутність у ТОВ «ЮСТ» зразків продукції та небажання виконувати умови тендерної документації.
Водночас, у разі якщо Учасник вважав таку вимогу замовника незаконною, він міг скористатись правом наданим йому статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і звернутись до Замовника за роз’ясненням тендерної документації або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, Учасник таким правом не скористався.
Більше того, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Таким чином, скарги, які стосуються вимог тендерної документації не можуть бути предметом оскарження після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЮСТ» була відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

02 лютого 2018 19:08
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" 639 800,00
UAH з ПДВ
639 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорожні Системи 1 070 000,04
UAH з ПДВ
1 070 000,04
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" 1 099 980,00
UAH з ПДВ
1 099 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2018 11:36
не надання зразків.PDF
25 січня 2018 14:09
Пропозиція.PDF
25 січня 2018 14:09
16.01.18_USR_1003484519.rtf
25 січня 2018 14:09
дод.6.PDF
25 січня 2018 14:09
дод.3+ навк.середов..PDF
25 січня 2018 14:09
Довідки ст17.PDF

Публічні документи

13 лютого 2018 09:59
довідка ДПІ
12 лютого 2018 17:22
Документи переможця
24 січня 2018 16:59
Технічний опис.rar
24 січня 2018 16:59
Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 січня 2018 10:44
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮСТ"

ТОВ Дорожні Системи

Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ"
#30439872
Відхилено 639 800,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2018 15:59
ТОВ Дорожні Системи
#41036887
Переможець 1 070 000,04
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2018 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорожні Системи
#41036887
1 070 000,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 14:13
Договір 2-33.pdf укладений
20 лютого 2018 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 070 000,04
UAH (в тому числі ПДВ 178 333,34 UAH)